onko joku joka synnyttää kaksoset vuonna 2010. Miten saitte tietoon,että odotat kaksosia
kaksoset
2
465
Vastaukset
- mamina
sain tietää vasta rakenneultrassa vkolla 20!! siihen asti luultiin että yksi. ei näkynyt 11 vkon ultrassa, lääkäri ei huomannut tunnustellessaan, kaksia sydänääniä ei osattu etsiä kun yhdet löytyi.. mutta onneks vielä monta kuukautta totutella ajatukseen..
- Tuplaonni
Olen ollut täysin "oireeton" raskausaikani, ja mielessä ajatus ettei kohdusta löydykään mitään...Mutta, mutta np-ultrassa (rv11 3) lääkäri paukautti ensi sanoikseen: "Onneksi olkoon, odotatte kaksosia"! Laskettu aikani heinäkuun lopussa, ja kasoset erimunaiset. Kaksi päivää meni ajatukseen tottuttelemiseen, nyt olen aivan haltioissani. Olen itse ainut lapsi ja kaivannut itselleni sisaruksia...tavallaan olen kateellinen (hullu ajatus) pienilleni, että heillä nyt jo toisensa.
Vauva-aika tulee varmasti olemaan rankkaa, mutta uskon että vanhemmiten helpottaa lapsien saman ikäisyys. Toisaalta olen miettinyt paljonko tilanne eroaa siitä, että lapset saadaan pienellä ikäerolla...en usko, että loppujen lopuksi paljoakaan. No nämä ovat esikoisemme, joten kokemuksia suuntaan eikä toiseen ei ole ja hyvä niin =).
Onneksi mieheni on kova osallistumaan, joten yhteistyöllä koitetaan homma kotiin hoitaa. Itse asiassa "nitkahti" vielä enemmän kun kuuli kaksosista. Luolamies sisällä taisi herätä ja selvästi ylpeä "miehisyydestään"...en ole raaskinut vääntää rautalangasta, että minulta ne kaksi munasolua kerralla irtosi =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136