Ovatko kaurismiehet todella tämmöisiä,eivät muista lahjoilla ei joulu-ei synttärilahjalla.
Tuntui kyllä hiukan kurjalta,myöskään kaikki lupaukset eivät pidä.
Haluaa kyllä auttaa korjaushommissa ja sen sellaista,mutta toi toisen huomioimispuoli ihmetyttää.
Onko Kaurismiehet tällaisia
Pähkäilijä pähkäilee
3
591
Vastaukset
- ei ole
huomioimista?
- Härkämasiina
Ainaki mun kaurismies, mitään en ole vielä saanut. Edes kukkia vaikka aihetta olisi ollut. Olen härkänä materialisti joten harmittaa.
- Pähkäilijä pähkäilee
Tuossa edellä mainitaan auttamisesta,tottakai se on huomioimista,mutta minäkin huomioin joka
tavalla,silti muistin pienellä lahjalla.Tuntuu,kuin toinen ei arvostaisi minua ja tunteitani.
Jouluna kuitenkin kuuluu muistaa rakkaitaan.En mitään kallista odotakaan,suklaakin olis riittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921