Treffipalsta??

artcia

Onko lestadiolaisille missään omaa treffipalstaa?
Täällä todella katseenkestävä nuori nainen etsii nimittäin maajussiaan :)

57

3429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metaskeema

      Ei kannata ottaa lestamaajussia. Joudut tekemään hirveästi lapsia.

    • Cityman.....

      Jos olet mukana seuroissa ja iltakylissä tms., niin eiköhän sieltä se maajussi löydy. Näin ainakin nuoremmilla yleensä eli on kyläily- ja harrastusporukoita - tai jos tapaat seuroissa jonkun mielenkiintoisen, niin ei muuta kuin juttelemaan.

      Itse en ole tuosta iltakylähommasta enää niin innostunut, vaan mieluummin lähden naisen kanssa kahdestaan vaikka kävelylle.

      • articia

        no mutta kun haluan hirveästi lapsia :)

        täällä betoniviidakossa seuroissa tai kylissä ei ole maajusseja.
        enkä mä halua mitään MAALTA KOTOISIN OLEVAA urbanisoitunutta ATK-insinööriä vaan etsin ihka-oikeaa, aitoa ja alkuperäistä maajussia kera isojen tilusten.


      • Cityman.....
        articia kirjoitti:

        no mutta kun haluan hirveästi lapsia :)

        täällä betoniviidakossa seuroissa tai kylissä ei ole maajusseja.
        enkä mä halua mitään MAALTA KOTOISIN OLEVAA urbanisoitunutta ATK-insinööriä vaan etsin ihka-oikeaa, aitoa ja alkuperäistä maajussia kera isojen tilusten.

        ihannemiehestä, mutta ei kannata asettaa liian tarkkoja kriteereitä, jotta joku ne täyttävä ylipäätään on olemassa.;)

        Pohjoisemmassa Suomessa ainakin on vapaita maajusseja, joista aina joku menee vasta vanhemmalla iällä naimisiin. En kuitenkaan suosittele keskittymään liikaa tilusten kokoon, koska ne tuskin pelkästään tekevät ketään pitkällä tähtäimellä onnelliseksi...(tuo tilusjuttu varmaan olikin huumorilla heitetty?) Tärkeämpää on löytää sopiva tyyppi. Jos olet itse hyvä tyyppi, teet varmasti jonkun onnelliseksi.

        Onnea matkaan!


      • Cityman..... kirjoitti:

        ihannemiehestä, mutta ei kannata asettaa liian tarkkoja kriteereitä, jotta joku ne täyttävä ylipäätään on olemassa.;)

        Pohjoisemmassa Suomessa ainakin on vapaita maajusseja, joista aina joku menee vasta vanhemmalla iällä naimisiin. En kuitenkaan suosittele keskittymään liikaa tilusten kokoon, koska ne tuskin pelkästään tekevät ketään pitkällä tähtäimellä onnelliseksi...(tuo tilusjuttu varmaan olikin huumorilla heitetty?) Tärkeämpää on löytää sopiva tyyppi. Jos olet itse hyvä tyyppi, teet varmasti jonkun onnelliseksi.

        Onnea matkaan!

        Toivon että löydät oikean olisin itse valmis auttamaan haluan itsekin lapsia


    • jonkinverran

      toisinaan on vl:ä ainakin kotisataman deittipalvelussa
      http://deitti.kotisatama.net/suomi/index3.php
      Samoin match.com
      Jätä oma ilmoituksesi ja esim. musikkimaku ja alkoholinkäyttö on ne joista tietää et saattais olla vl:ä ;-)

      Onnea matkaan, suosittelen...

    • jees poks

      Voin kääntyää lestadiolaiseksi ja olen sitä jo harkinnut pitemmän aikaa. Seuroissakin olen käynyt. Maaseudulla asun, mutta tiluksia ei ole. Voidaan kuitenki ostaa maata hevosille ja lampaille. Tykkään kuitenkn eläimistä. Lisäksi voimme harjoittaa kotitarveviljelyä. Lapsista tykkään ja niitä saa tulla vaikka parin jääkiekkokentällisen verran. Tiiän, että tää kuulostaa todella tyhmältä. Pistä postia [email protected] ja tehdään unelmista totta:):)

      • Anonyymi

        Onnea etsintään. Vaikutat reilulta ja ennakkoluulottomalta naiselta, toivottavasti joku fiksu laestadiolaismies vastaa haasteeseen : )


    • Vain paljaalla

      synnytyskoneeksi?

    • toimiiii

      Sen nimi on kulmasohva.

    • lyyleri

      sannoo jossain yhteydessä, että Jumalalta voi ruveta rukkoilemmaan uskovaista puolisoa jo vaikka 7-vuotiaana..

      • tapaamisen?

        Kannattaisi kuitenkin yrittää tavata tuleva puolisonsa. Ainakin minun mielestäni.


      • tavata.
        tapaamisen? kirjoitti:

        Kannattaisi kuitenkin yrittää tavata tuleva puolisonsa. Ainakin minun mielestäni.

        Rukkoilee vaen ja uskoo, ett se olip Jumalan lahja se kuorsaava miehenköriläs, jonka sukat haisee. Ihan sokkotreffisysteemi o paras.


    • Anonyymi

      Hedelmöittyvä naaras on yhteisössämme arvossaan. Tiineys kerran vuoteen on riittävä suorite eikä jätä ehkäisy epäilyille sijaa.

    • Onhan se Lestadiolaisuus-chat, tosin siellä ei taida paljon uskovaisia olla. Tämä viestiketju on kyllä vanha.

    • Anonyymi

      Suviseuroista haet omasi ja pyöräytät kaksinumeroisen luvun lapsia.

      • Anonyymi

        Kolminumeroiseen määrään lapsia pystyy vain isä. Jos on vilkkaampaa sorttia.


    • Anonyymi

      Mun mielestä lestadiolaisuus-chat oli liian epämääräinen. Laitoin kokeiluun kotisatamassa deitin. Siellä keskimääräistä enemmän asiallisia ihmisiä, itse olen 5kymppinen eronnut ex-vl.

      • Anonyymi

        Minä myös kotisataman deitissä. Olen ex vl, 5kymppinen eronnut perheenäiti ja yksin kasvattanut lapseni :) sinne vaan seuraa etsimään.


    • Anonyymi

      Ei täälä palstoilla pyöri maajusseja,täälä hyörii vaan mailman synneissä rypeviä liihottajia,mene seuroihin,sielä tapaat sen oikean!

      • Anonyymi

        Oliko tuo vitsi, arvaappa moniko edes vilkaisisi eronnut naista. Toisekseen siellä ei ole keski-ikäisiä vapaita miehiä.


    • Facebookissa löytyy ryhmä otsikolla:
      Vanhoillislestadiolaisten seuranhaku VL
      ja linkki on:
      https://www.facebook.com/groups/vlseuraa

      Ryhmän kuvaus on:
      "Tämä ryhmä on tarkoitettu vanhoillislestadiolaisille jotka etsivät seuraa. Tiedämme että tutustuminen ja seuranhaku voi olla joskus haastavaa. Toivottavasti tämä kanava auttaisi tässä asiassa.
      On omalla vastuullasi vahvistaa ihmisten siviilisääty ja että he ovat uskovaisia. Tämä kanava toimii ainoastaan alustana. Avainsanoja: vanhoillislestadiolainen, vanhoillislestadiolaisuus, vl seuranhaku."

      Sinne vain liittymään.

      Itsekin olen uskovainen, vanhoillislestadiolainen mies joka etsin uskovaista vanhoillislestadiolaista aviopuolisoa. Jos olet kiinnostunut, voit laittaa minulle viestiä.

      • Anonyymi

        Aloitus on 10 vuotta vanha. Aloittajalla siis voi olla jo iso perhe, kymmenenkin lasta. Nyt kun on uusi seuranhakupalsta Facebookissa, voi vaihtaa sen entisen kuorsaavan ja haisevan miehenkörilään uuteen.


      • Anonyymi

        Nytkö tämäkin on sitten sallittua, seuranhakupalsta vl-ihmisille, jo on aikoihin eletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö tämäkin on sitten sallittua, seuranhakupalsta vl-ihmisille, jo on aikoihin eletty.

        Mitä kummallista siinä on jos haluaa elämänkumppanin, se nyt vain on nykyaikaa että tavataan netissä ja itsekin tekee asian hyväksi jotain. Yksinkö sitä pitäisi elää koko loppuelämänsä ja istua seurapenkissä kädet ristissä ja vain odottaa, että se joku ihan itsestään tulee vastaan. Monet on odottaneet ja jääneet yksin ja sitten "rakkaat uskonystävät" lyövät raamatulla päähän ja julistavat että ei ollut nyt tarkoitettu sinulle ketään. Yksinäisyys voi tappaa tai ainakin tehdä tosi hallaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö tämäkin on sitten sallittua, seuranhakupalsta vl-ihmisille, jo on aikoihin eletty.

        Tutustuminen vl- yhteisössä on aivan sairaan lapsellisella tasolla. Tunsin aikoinaan naisen, joka kävi seitsemän vuotta silmäpeliä erään miehen kanssa puhumatta koskaan hänen kanssaan sanaakaan. Kun mies sitten rupesi seurustelemaan, oli nainen todella pettynyt. Kato nyt se meni tuonne kahvijonoon. Mennään mekin. Nyt se on tuolla,. Voi harmi hän ei huomannut. Mennään tuohon seurapenkkiin. Hän on tuolla. Näitkö hän katsoi tänne päin. Varmaan noteerasi jne. Täytyy sanoa, että näille tutustumisyrityksille on jälestäpäin naurettu. Niin tyhmää kaikki on. Siinä pian vierähtää kymmenen vuotta aivan turhaan. Kateelliset juoruakat hoitavst myös oman roolinsa. Ja parhaat vaihtoehdot jäävät monesti yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustuminen vl- yhteisössä on aivan sairaan lapsellisella tasolla. Tunsin aikoinaan naisen, joka kävi seitsemän vuotta silmäpeliä erään miehen kanssa puhumatta koskaan hänen kanssaan sanaakaan. Kun mies sitten rupesi seurustelemaan, oli nainen todella pettynyt. Kato nyt se meni tuonne kahvijonoon. Mennään mekin. Nyt se on tuolla,. Voi harmi hän ei huomannut. Mennään tuohon seurapenkkiin. Hän on tuolla. Näitkö hän katsoi tänne päin. Varmaan noteerasi jne. Täytyy sanoa, että näille tutustumisyrityksille on jälestäpäin naurettu. Niin tyhmää kaikki on. Siinä pian vierähtää kymmenen vuotta aivan turhaan. Kateelliset juoruakat hoitavst myös oman roolinsa. Ja parhaat vaihtoehdot jäävät monesti yksin.

        Tuntemallasi naisella meni vaan 7 vuotta tuossa silmäpelissä, minulla meni 30 vuotta.
        Miehiä on vain kourallinen ja naisia satoja, en minäkään kertaakaan päässyt juttelemaan miesten kanssa, vaan seuroissa katselin niitä harvoja miehiä.
        Aivan sairasta touhua, pyrkyrinaiset pääsevät miesten kanssa juttelemaan ja suurin osa ei koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntemallasi naisella meni vaan 7 vuotta tuossa silmäpelissä, minulla meni 30 vuotta.
        Miehiä on vain kourallinen ja naisia satoja, en minäkään kertaakaan päässyt juttelemaan miesten kanssa, vaan seuroissa katselin niitä harvoja miehiä.
        Aivan sairasta touhua, pyrkyrinaiset pääsevät miesten kanssa juttelemaan ja suurin osa ei koskaan.

        Ihanaa, saman suuntaisia kokemuksia. Juorulijat ja röyhkeäet naiset "ottavat" miehet - näin se vain on. Tunnen paljon ihmisiä ja säälin monia ennenkaikkea miehiä. Asiahan ei minulle kuulu.

        Kotipaikkakunnallani jopa ukkomiehet kuolasivat järjestämiensä puhuttelujen varjolla nuoren naisen seuraan/perään. Ois' puhuttelu. Vaikka puhuttelujen syytä ei kysyttäessäkään sanottu, se tärkein toteutui eli ukko pääsi nuorta naista lähelle "puhuttelemaan". Kuulin erään poikamiehenä seuraani tahtomattani tukkineen ja myöhemmin toisen kanssa vihityn levittävän minusta juoruja, ettei sillä voi olla asiat kunnossa, kun se lenkkeileekin niin paljon. Kutsuin miehen vaimonsa kanssa kylään kun heillä oli jo konttaava poikalapsi. Kun istuimme kahvipöydässä, mies katsoi vaimoaan ja sanoi, että ei olisi mennyt abioliittoon jos olisi tiennyt. Vaimo oli samaa mieltä. Asiasta ei puhuttu enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntemallasi naisella meni vaan 7 vuotta tuossa silmäpelissä, minulla meni 30 vuotta.
        Miehiä on vain kourallinen ja naisia satoja, en minäkään kertaakaan päässyt juttelemaan miesten kanssa, vaan seuroissa katselin niitä harvoja miehiä.
        Aivan sairasta touhua, pyrkyrinaiset pääsevät miesten kanssa juttelemaan ja suurin osa ei koskaan.

        "Aivan sairasta touhua, pyrkyrinaiset pääsevät miesten kanssa juttelemaan ja suurin osa ei koskaan."

        Mistään Jumalan johdatuksesta naimisiinmenohommassa ei vl-yhteisössä todellakaan voida puhua. Fiksut naiset eivät kykene siihen röyhkeyteen, mitä homma kaikessa raadollisuudessaan vaatii. On tapauksia, joissa juoruilijat - akat ja ukot - ovat levittäneet pidetyistä ja myös kauniista naisista itse keksimiään perättömiä "huorajuttuja" saadakseen itse edes vähän huomiota. Mitään jälkiä ei korjata. Näistä tapauksista tulee mieleen: "Menkää pois te kirotut..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aivan sairasta touhua, pyrkyrinaiset pääsevät miesten kanssa juttelemaan ja suurin osa ei koskaan."

        Mistään Jumalan johdatuksesta naimisiinmenohommassa ei vl-yhteisössä todellakaan voida puhua. Fiksut naiset eivät kykene siihen röyhkeyteen, mitä homma kaikessa raadollisuudessaan vaatii. On tapauksia, joissa juoruilijat - akat ja ukot - ovat levittäneet pidetyistä ja myös kauniista naisista itse keksimiään perättömiä "huorajuttuja" saadakseen itse edes vähän huomiota. Mitään jälkiä ei korjata. Näistä tapauksista tulee mieleen: "Menkää pois te kirotut..."

        Perättömään juoruiluun osallistuvat pääosin yksinäiset kateelliset naiset, mutta myös naimisissa olevat avioliittoonsa täysin tyytymättömät ukot ja akat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aivan sairasta touhua, pyrkyrinaiset pääsevät miesten kanssa juttelemaan ja suurin osa ei koskaan."

        Mistään Jumalan johdatuksesta naimisiinmenohommassa ei vl-yhteisössä todellakaan voida puhua. Fiksut naiset eivät kykene siihen röyhkeyteen, mitä homma kaikessa raadollisuudessaan vaatii. On tapauksia, joissa juoruilijat - akat ja ukot - ovat levittäneet pidetyistä ja myös kauniista naisista itse keksimiään perättömiä "huorajuttuja" saadakseen itse edes vähän huomiota. Mitään jälkiä ei korjata. Näistä tapauksista tulee mieleen: "Menkää pois te kirotut..."

        Se kertoo pyrkyriakkojen kateudesta kun fiksut naiset ovat parempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo pyrkyriakkojen kateudesta kun fiksut naiset ovat parempia.

        Ja johtomiehillä ovat kateellisia kun eivät ymmärrä mitään raamatun asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aivan sairasta touhua, pyrkyrinaiset pääsevät miesten kanssa juttelemaan ja suurin osa ei koskaan."

        Mistään Jumalan johdatuksesta naimisiinmenohommassa ei vl-yhteisössä todellakaan voida puhua. Fiksut naiset eivät kykene siihen röyhkeyteen, mitä homma kaikessa raadollisuudessaan vaatii. On tapauksia, joissa juoruilijat - akat ja ukot - ovat levittäneet pidetyistä ja myös kauniista naisista itse keksimiään perättömiä "huorajuttuja" saadakseen itse edes vähän huomiota. Mitään jälkiä ei korjata. Näistä tapauksista tulee mieleen: "Menkää pois te kirotut..."

        Sitten puhujat vielä sanovat saarnoissaan, että aviopuolisoa pitää rukoilla, että Jumala voi tehdä miehen vaikka kivestä.
        Eipä ole Jumala kuullut rukouksia, puhujat pilkkaa yksinäisiä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten puhujat vielä sanovat saarnoissaan, että aviopuolisoa pitää rukoilla, että Jumala voi tehdä miehen vaikka kivestä.
        Eipä ole Jumala kuullut rukouksia, puhujat pilkkaa yksinäisiä naisia.

        Kaikki ei sovi yhteen. Mee vaa rohkeesti juttelee.Ehkä se tärppää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei sovi yhteen. Mee vaa rohkeesti juttelee.Ehkä se tärppää.

        Se nyt ainakin kannattaa ymmärtää, että mistään Jumalan johdatuksesta naimisiinmenohommassa ei vl-yhteisössä todellakaan voida puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt ainakin kannattaa ymmärtää, että mistään Jumalan johdatuksesta naimisiinmenohommassa ei vl-yhteisössä todellakaan voida puhua.

        Paneutumatta yksityiskohtiin - eräällä tapauksella on 3- 4 päätekijää, kätyri ja ukkomiehiä. Keskustelin tästä nimenomaisesta asiasta erään puhujan kanssa, joka sanoi, että x/ nainen saa korjata jälkensä. Saman ohjeen on saanut myös tähän tapaukseen liittyvä hoitoaktivisti/ukkomies. Otin yhteyttä molempiin kirjeitse vaatien antamaan tarkan selvityksen, mitä heidän seläntakanani levittämät juorut koskivat. Vaadin heitä korjaamaan jäljensä. Ukkomies ei vastannut kahteen eri kehotukseen. Akka ilmoitti, että hänellä on rauha Jumalan kanssa eikä hän keskustele asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt ainakin kannattaa ymmärtää, että mistään Jumalan johdatuksesta naimisiinmenohommassa ei vl-yhteisössä todellakaan voida puhua.

        Vl-yhteisössä avioeroja on todella vähän siihen verrattuna millaisissa - hyvinkin ei-otollisissa/perätön juoruilu ym. mustamaalaaminen - olosuhteissa tutustuminen ja jopa avioituminen tapahtuu. Otollisissa olosuhteissa aivan toiset ihmiset avioituisivat keskenään kuin mitä todellisuudessa tapahtuu. Moni todella herkkä ja ainutlaatuinen rakkaus jää surkeista olosuhteista/häiriötekijöistä johtuen kehittymättä ja avioliitto toteutumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vl-yhteisössä avioeroja on todella vähän siihen verrattuna millaisissa - hyvinkin ei-otollisissa/perätön juoruilu ym. mustamaalaaminen - olosuhteissa tutustuminen ja jopa avioituminen tapahtuu. Otollisissa olosuhteissa aivan toiset ihmiset avioituisivat keskenään kuin mitä todellisuudessa tapahtuu. Moni todella herkkä ja ainutlaatuinen rakkaus jää surkeista olosuhteista/häiriötekijöistä johtuen kehittymättä ja avioliitto toteutumatta.

        Olet tehnyt oikein, kun olet pyytänyt selvitystä hoitomiehiltä/naisilta. Nyt tiedät, ettei niillä ole aikomustakaan korjata tekemisiään ja SRK hyväksyy hedän toiminnan.
        Kannattaa jättää taakse koko vl-liike ja alkaa katselemaan aviopuolisoa muualta. Onnea matkaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tehnyt oikein, kun olet pyytänyt selvitystä hoitomiehiltä/naisilta. Nyt tiedät, ettei niillä ole aikomustakaan korjata tekemisiään ja SRK hyväksyy hedän toiminnan.
        Kannattaa jättää taakse koko vl-liike ja alkaa katselemaan aviopuolisoa muualta. Onnea matkaan!!!

        "Nyt tiedät, ettei niillä ole aikomustakaan korjata tekemisiään ja SRK hyväksyy hedän toiminnan."

        Onko tällä loppujen lopuksi mitään merkitystä. Jumala yksin päättää.


    • Anonyymi

      Nosto

    • täällä yksi maajussi etsii sitä oikeaa ;)

    • Anonyymi

      Valo deittisovellus

    • Anonyymi

      Jumalan terve sisar!
      Täällä ois tälläinen 69 vuotias komea ja nuorekas uros.
      Tuutko maalle katsomaan sonneja?

      Terv. Veli Alavetelistä

    • Anonyymi

      Varakkaat miehet taitaa olla niitä vanhempia miehiä jo. Syystä, että jos varallisuutensa joutuu luomaan, niin eihän sitä kolmikymppisellä yleisessä tapauksessa juuri ole. Se on vähän kuin nuorena naimisiin mennessä ostaisi arpalipun, että miten sille miehelle käy. Eikä se vanhempi varakas mies mitään keski-ikäistyvää vanhaa naisihmistä katsele, jos mielii lapsia saada. Ja kyllähän ne miehet yleensä sen lapsen haluavat!

    • Anonyymi

      Maaseutu ja jussit tyhjenee ja loppuu suomi on lähes tuhottu tämän eeuupolitiikan takia se on mennyt ei sepalaa.
      Mikään ei kannata eikä kukaan jaksa loputonta vauhtipyörää se ohi .

      • Anonyymi

        Ihmiset tukehtuu järjettömään eeuupolitiikkaan.

        Jos otat yhden kanan tarvitset lähes lakimiehen ja jos myytsen kanan munan tarvitset jo toisen vastaavan.

        Kuka tuollaista kyttäämistä jaksaa!


    • Anonyymi

      Hoitokokoukset 70-luvulla aiheutti sen, että suurin osa nuoria miehiä lähti vl-liikkeestä ja kiltit nuoret naiset alistuivat hoitoihin ja jäivät vl-liikkeeseen. Kaikille halukkaille naisille ei ole riittänyt miehiä, joten vl-liikkeessä on hyvin paljon ns. vanhojapiikoja.

      • Anonyymi

        Niitä on oikeasti satapäin. Tuo vanhapiikanimitys on kyllä halventava, mutta sitä käyttävät vl- yhteisössä paljon nimenomaan naimisissa olevat naiset, jotka haluavat korostaa omaa naimatilannettaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on oikeasti satapäin. Tuo vanhapiikanimitys on kyllä halventava, mutta sitä käyttävät vl- yhteisössä paljon nimenomaan naimisissa olevat naiset, jotka haluavat korostaa omaa naimatilannettaan.

        70 luvun vanhat piiat jo eläkeiässä. Onko sama tilanne tällä hetkellä 30-40 vuotiaiden naisten kohdalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70 luvun vanhat piiat jo eläkeiässä. Onko sama tilanne tällä hetkellä 30-40 vuotiaiden naisten kohdalla?

        Hoitokokoukset tuhosivat useiden satojen vl-naisten elämän, heillä ei ole ollut mitään mahdollisuutta perustaa perhettä.

        Nykyään sama meno jatkuu, miehistä on kova kilpailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitokokoukset tuhosivat useiden satojen vl-naisten elämän, heillä ei ole ollut mitään mahdollisuutta perustaa perhettä.

        Nykyään sama meno jatkuu, miehistä on kova kilpailu.

        Hoitokokoukset aiheuttivat hirvittävää tuhoa ihmisten perhe- ja ystävyyssuhteisiin. Kyläluudat ja kielikellot - kateelliset ukot ja akat - katsoivat tilaisuuden tuulleen ja käyttäytyivät miten köyttäytyivät pirun ohjenuorassa kateuden katkeroittamina. Vallamkäyttäjät / väärintekijät vaikuttavat edelleen yhteisössä. He eivät ole korjanneet tekojaan. Tällainen kiusaaja on jopa puhujana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitokokoukset tuhosivat useiden satojen vl-naisten elämän, heillä ei ole ollut mitään mahdollisuutta perustaa perhettä.

        Nykyään sama meno jatkuu, miehistä on kova kilpailu.

        Ei siellä kukaan kilpaile miehistä. Jos joukossa on yksi tai tai kaksi valioyksilo sen perästä kyllä. Naiset ovat ite pilanneet elämänsä käytoksellään. Sit ne valittaa ettei ole ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä kukaan kilpaile miehistä. Jos joukossa on yksi tai tai kaksi valioyksilo sen perästä kyllä. Naiset ovat ite pilanneet elämänsä käytoksellään. Sit ne valittaa ettei ole ketään.

        "Naiset ovat ite pilanneet elämänsä käytoksellään."

        Voisitko ystävällisesti tarkentaa tätä ajatustasi. Yksinäiset naiset ovat mielestäni juuri niitä parhaiten käyttäytyviä ja vakaumuksensa arvojen mukaan eläviä. - suoranaisia kultakimpaleita johonkin juoruilevaan naimisissa olevaan ilkimykseen verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset ovat ite pilanneet elämänsä käytoksellään."

        Voisitko ystävällisesti tarkentaa tätä ajatustasi. Yksinäiset naiset ovat mielestäni juuri niitä parhaiten käyttäytyviä ja vakaumuksensa arvojen mukaan eläviä. - suoranaisia kultakimpaleita johonkin juoruilevaan naimisissa olevaan ilkimykseen verrattuna.

        Monesti nämä yksin jääneet naiset ovat korkeasti koulutettuja. Yleensä vl-miehet ovat näitä remonttireiskoja, jotka huijaavat vanhuksia.


    • Anonyymi

      En koskaan sisäistänyt vl-oppia, vaikka kasvoinkin vl-perheessä. Noudatin kyllä syntilistaa, tunsin itseni vieraaksi itsellenikin.
      En olisi pystynyt elämään vl-avioliitossa.
      Uskon, että monella muullakin on ollut tämä ongelma, ettei siihen vl-avioliittoon todellinen minuus olisi pystynyt.

      • Anonyymi

        Et ole uskovainen ainoastaan saatananpalvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole uskovainen ainoastaan saatananpalvoja

        Näin vl-liikkeessä opetetaan, eri tavalla uskovaiset ovat saatananpalvojia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe