nonnih nyt on kotka exc 125 sm tallissa :) tuli äsken liikkeestä eikä ollu bensaa tankissa. kaadoin sitten kanisterista ja vähän testikäynnistin tallissa, kun ei viiti lumella liukastella. vähän aikaa ehti käydä niin pamahti ja sammu. sitte polin ja polin eikä käynnisty. mikähän vois olla vialla??
Vastaukset 4
- joqnasdsa
Mahtaakohan ktm nykyään tuoreöljyvoitelu systeemiä? ainakaan crosseissa ei kait ole. Lyhyen arvelun jälkeen varmaankin lämpöleikannut. Käy tuolla kyselemässä kun löytyy asiantuntevampaa porukkaa:
www.motot.net
ja käy vielä tuolla http://adf.ly/?id=31891- etetrete
ei oo tuoreöljyvoiteluu piikkises.
- herbertto
kotkat on rauhoitettuja eläimiä senkin julma paskiainen! kai muistat edes ruokkia sitä oikein. 2 kpl minttupipareita päivässä. mitem testikäynnistit kotkan? et kai sähköllä?
- KANNATTAAKO
Siitä loppu veto.antoko ne mukaan semmosen ison veto avaimen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981043
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20734- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607