Sain jotenkin kännissä säädettyä tuon youtuben jotenkin isommaksi kuin muut sivut. Miten tämän nyt selittäis, siis niikuin olis pienemmällä resolla tuo youtube sivusto kirjainkoko ja itse ruutu jossa videot pyörivät ovat isommat kuin pitäisi. Change player size ei auta mitään, laittaa vaan koko ruuduksi siitä. Miten tuon nyt sais takasi pienemmäksi?
Youtube ongelma
4
154
Vastaukset
- Sama...
Joku selainjuttu oltava, kun eri selaimella näkyy kuten pitääkin.
- Tumpeelo
Aloitappa vaikka kertomaan mitä selainta käytät niin ois ehkä suotuisampaa neuvoa. Katos ku me ei tiedetä mitä selainta siellä tykätään käyttää...
- *.*
Tumpeelo kirjoitti:
Aloitappa vaikka kertomaan mitä selainta käytät niin ois ehkä suotuisampaa neuvoa. Katos ku me ei tiedetä mitä selainta siellä tykätään käyttää...
niin ylävalikosta Näytä/Sivun suurennus/Palauta tai vaihtoehtoisesti paina ctrl pohjaan ja
vieritä hiiren rullaa. (tätä kysytty usein). - Sama...
*.* kirjoitti:
niin ylävalikosta Näytä/Sivun suurennus/Palauta tai vaihtoehtoisesti paina ctrl pohjaan ja
vieritä hiiren rullaa. (tätä kysytty usein).Tuollahan se korjaantui FF tosiaan käytössä, hyvä hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232