en tiedä minne olisin tämän luokitellut,mutta toivottavasti saisin palautetta
minulla on erään herran kanssa ollut pitemmän aikaan jonkinlaista juttua..seksi tietty tullut mukaan kuvioihin
ongelma on että hän ei ilmeisemmin halua minua ollenkaan
monet kerrat olen tehnyt aloitteen,muttei lähes koskaan anna koskea häntä alempaa tai saati mennä pidemmälle..minulle kuitenkin on valmis antamaan suuseksiä
tämä sama on joka kerta toistunut
olen kysellyt ja jutellut asiasta,mutta väittää ettei kyse ole minusta
lapsellista kyllä,mutta alkaa tämä toistuva torjunta kirpasta joka kerta enemmän
olen nuori 20v nainen,eikä minulla ole yhtään kokemusta tämmösistä tilanteista
kiitokset jos joku osaisi valaista edes vähän tilannetta
auttakaa ymmärtämään
kysymysmerkki?
1
364
Vastaukset
- Nainen21.
Hänellä saattaa olla pieni tai sitten hän ei saa seisokkia aikaiseksi. Eikä se johdu sinusta, koska hän tapailee sinua kaikesta huolimatta. Tai sitten poikuus on vielä jäljellä ja jännittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882