en tiedä minne olisin tämän luokitellut,mutta toivottavasti saisin palautetta
minulla on erään herran kanssa ollut pitemmän aikaan jonkinlaista juttua..seksi tietty tullut mukaan kuvioihin
ongelma on että hän ei ilmeisemmin halua minua ollenkaan
monet kerrat olen tehnyt aloitteen,muttei lähes koskaan anna koskea häntä alempaa tai saati mennä pidemmälle..minulle kuitenkin on valmis antamaan suuseksiä
tämä sama on joka kerta toistunut
olen kysellyt ja jutellut asiasta,mutta väittää ettei kyse ole minusta
lapsellista kyllä,mutta alkaa tämä toistuva torjunta kirpasta joka kerta enemmän
olen nuori 20v nainen,eikä minulla ole yhtään kokemusta tämmösistä tilanteista
kiitokset jos joku osaisi valaista edes vähän tilannetta
auttakaa ymmärtämään
kysymysmerkki?
1
402
Vastaukset
- Nainen21.
Hänellä saattaa olla pieni tai sitten hän ei saa seisokkia aikaiseksi. Eikä se johdu sinusta, koska hän tapailee sinua kaikesta huolimatta. Tai sitten poikuus on vielä jäljellä ja jännittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876