DNA tarjoaa kampanjassaan ilmaiseksi Cisco EPC 3000DNA-kaapelimodeemia. Tässä ei ilmeisesti ole WLAN:a ? Löytyykö mitään mallia, joka sisältää WLAN:n ?
WLAN kaapelimodeemissa ?
4
1443
Vastaukset
- WLAN ???
Ja modeemin tulee tukea 30/2M ja 110/2M.
- Jeps...
En tiiä onko saatavilla WLAN modeemia, mutta minullakin olisi kysymys..
Toimiiko ( http://www.speedguide.net/broadband-view.php?hw=196 ) tukiasema Cisco EPC 3000DNA-kaapelimodeemin perässä. Eli liittymä olisi DNA:n 30M kaapelilaajakaista. Nyt minulla on 10M liittymä ja tukiasema toimii sen perässä.. - OP
Jeps... kirjoitti:
En tiiä onko saatavilla WLAN modeemia, mutta minullakin olisi kysymys..
Toimiiko ( http://www.speedguide.net/broadband-view.php?hw=196 ) tukiasema Cisco EPC 3000DNA-kaapelimodeemin perässä. Eli liittymä olisi DNA:n 30M kaapelilaajakaista. Nyt minulla on 10M liittymä ja tukiasema toimii sen perässä..Langaton 802.11g standardi yltää vain 54Mbps .Eli nopeisiin 110M liittymiin tarvitset n-sarjan langattoman tukarin, ja tietysti vastannottimen tietokoneeseen jos ei tue n-standardia. mm. Ciscolla on olemassa jo langaton EPC3825 n-sarjan langaton kaapelimodeemi, mutta niiden saatavuus on vielä rajallista Suomen markkinoilla ja operaattoreilta.
- MVJ
OP kirjoitti:
Langaton 802.11g standardi yltää vain 54Mbps .Eli nopeisiin 110M liittymiin tarvitset n-sarjan langattoman tukarin, ja tietysti vastannottimen tietokoneeseen jos ei tue n-standardia. mm. Ciscolla on olemassa jo langaton EPC3825 n-sarjan langaton kaapelimodeemi, mutta niiden saatavuus on vielä rajallista Suomen markkinoilla ja operaattoreilta.
> Langaton 802.11g standardi yltää vain 54Mbps .
Totta, teoreettinen nopeus on 54 Mbit/s. Käytännössä siitä saadaan hyvissä olosuhteissa käyttöön kolmannes eli 15-20 Mbit/s. Näin ollen voi kannattaa hankkia n-standardin tukiasema jo 30 Mbit/s kiinteän yhteyden langattomaan jakamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731