Näitä karhunkatselu ja kuvauspaikkoja on varsin runsaasti nykypäivänä itä- ja pohjoisuomessa. Itse kävin Kuusamossa karhuja katsomassa ja kuvasin videolle muummuassa karhuemon kolmen pennun kanssa. Oli huippu kokemus! Minä kävin tuommoisessa paikassa: www.tunnelmamokit.net ja sieltä karhunkuvaus.
Aika exstreme luontokuvaaja saa olla, että karhuja kuvaisi nykypäivänä ilman tälläistä apua.
Ootteko ite käyny? Mitä mieltä muuten tämmösestä?
Karhujan ja maa- ja merikotkien kuvausta
3
502
Vastaukset
- ja sitten pirun
äkkiä nämä mainokset helvetin kuuseen täältä!
- Luontoaitona
Ja meidän hirvenmetsästysalueella on kuusi karhua eka kertaa ( 6000 ha) ja hirvien raatoja useita. Ei yhtään vasaa emoilla koko alueella.!! ensimmäistä kertaa. Karhu talvehtinut kolmen erauspennun kanssa 2 km päässä kylästä ja kilometsin päässä viitostiestä. Tämä akrhunkuvaus turistipalvelu on johtanut siihen että maillani olen törmännyt kaksi kertaa karhuun joka oli emo pentuineen ja pakko oli häipyä samantien koska meteli oli niin kova. Tämä kilometrin päässä talostani. Olemme tulleet siihen pisteeseen että jos lakia ei karhujen syöttämisestä muuteta niin homma karkaa käsistä. Meidän on keksittävä keino jolla karhukantaa supistetaan kolmannekseen ja ruokinnalle tulee laittaa stoppi. Yrittäminen voi olla myös eri muotoista mutta yrittäminen härskillä syöttösysteemillä saa luvan loppua tai muutoin syttyy kapina ja sitteen hurskastellaan. Onko oikein että hirvet ja porot jaihmiset katoavat alueelta. Emme uskalla edes metsäpälstalle mennä illman asetta saatika parinsadan metsin päähän marjaan lastenlasten kanssa. Koko touhu on täysin lainvastainen . Ottakaa oppia mm Norjan lainsäädännöstä. Eduskunta heti töihin ja prosessi seis. Karhuja voi katsella petokeskuksessa halvalla ja näkee läheltä. Ahneet kuvausyrittäjät eivätv'litä luonnontilasta mitään. Jos he eivät välitä ei vastapuolenkaan tarvikse välittää. Sitten on soppa valmis ja millainen siitä syntyy,voi vain arvailla.
- lfmdjskhgj
Karhuturismissa ei ole mitään urheilullista. Se on vain rahastusväline.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074927Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744261566- 1911138
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111123Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk171036Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826