Missä firmassa olisi hyvä siivooja, meillä oli ja hän lähti yrittäjäksi ja tilalle tuli oppilas.
Mistä löytäisimme hyvän siivoojan,entinen meni yrittäjäksi Siilinjärvelle ja tilalle tuli oppilas.
Hyvä siivooja
29
7873
Vastaukset
- Luuttu
Sillä siisti on erittäin hyvä ja mielyttävä sekä edullinen.
- Raha jää Kuopioon
Koti-Leena on tosi hyvä ja tekee puhdasta jälkeä kannattaa kysyä!
- Kyllä olen
Raha jää Kuopioon kirjoitti:
Oli ilmoitus lehdessä että puunaamaan tottunut siivooja saa paikan, yhteyden otot konttoriimme Minna Canthinkadulle pikaisesti. Nainen ilmestyi ovelle ja vankanoloinen työnjohtaja oli paikalla, työnhakija sanoi että olen hakemassa sitä ilmoittamaanne työpaikkaa, niin oletko sinä se puunaama joka asiasta tietää!
- Esimieees
Kyllä olen kirjoitti:
Oli ilmoitus lehdessä että puunaamaan tottunut siivooja saa paikan, yhteyden otot konttoriimme Minna Canthinkadulle pikaisesti. Nainen ilmestyi ovelle ja vankanoloinen työnjohtaja oli paikalla, työnhakija sanoi että olen hakemassa sitä ilmoittamaanne työpaikkaa, niin oletko sinä se puunaama joka asiasta tietää!
Missä firmassa on tää kyseinen puunaama
- Oikea missi
Esimieees kirjoitti:
Missä firmassa on tää kyseinen puunaama
Meillä on hyvännäköinen siivooja,kelpais varmaan sullekin siivoomaan. Älkää aliarvioiko siivoojia, ne on tärkeitä joka yrityksessä. Yhteiskunta antaa veroedun 60 %.
- Hyvä siiivous
Tietojeni mukaan T.mi Maire Hämäläinen Metsäkummuntie Päiväranta etsi numero en tiedä.
- tallella
Hyvä siiivous kirjoitti:
Tietojeni mukaan T.mi Maire Hämäläinen Metsäkummuntie Päiväranta etsi numero en tiedä.
Firman nimi on T:mi MH Siisteys Metsäkummuntie Päiväranta muuta en tiedä
- Toimisto 299 m2
tallella kirjoitti:
Firman nimi on T:mi MH Siisteys Metsäkummuntie Päiväranta muuta en tiedä
Jo löysimme oli ilo saada osoite. KIITOSTA VAAN
- paljonmeluatyhjästä
Toimisto 299 m2 kirjoitti:
Jo löysimme oli ilo saada osoite. KIITOSTA VAAN
Onko kaikki keinot luvallisia?
- puunaama...!!!!
Kyllä olen kirjoitti:
Tuo oli hyvä juttu!
- Maaherra
puunaama...!!!! kirjoitti:
Tuo oli hyvä juttu!
Talossamme on talohuolto joka siivoaa, olemme huomauttaneet siivouksesta useasti.
Mutta kun isännöinti on samassa yhtiössä ei asialle tapahdu mitään.
Nyt harkitsemme isännöinnin ja talohuollon eriyttämistä eri yhtiöille. - on kunnossa
Maaherra kirjoitti:
Talossamme on talohuolto joka siivoaa, olemme huomauttaneet siivouksesta useasti.
Mutta kun isännöinti on samassa yhtiössä ei asialle tapahdu mitään.
Nyt harkitsemme isännöinnin ja talohuollon eriyttämistä eri yhtiöille.Hyvä siivooja on meidän äiti kysykee sitä.
- Oma vai
on kunnossa kirjoitti:
Hyvä siivooja on meidän äiti kysykee sitä.
Ohhan meidänkin äiti joskus siivonnut, ja olen antanut hänelle kotitalouslisiä.
- Huoltomies/siivooja
Oma vai kirjoitti:
Ohhan meidänkin äiti joskus siivonnut, ja olen antanut hänelle kotitalouslisiä.
Meillä talossa on henkilökunnalla ja johtajalla ongelmia, henkilöt vaihtuu. Työpaikalla on paha olla,
asiakas kärsii. Isännöitsijätkin lähtee talosta. - eronnut nainen
Huoltomies/siivooja kirjoitti:
Meillä talossa on henkilökunnalla ja johtajalla ongelmia, henkilöt vaihtuu. Työpaikalla on paha olla,
asiakas kärsii. Isännöitsijätkin lähtee talosta.Ottakaa yhteys työsuojeluun, tai istukaa johtaja ulos.
- luuttutieteilijä
eronnut nainen kirjoitti:
Ottakaa yhteys työsuojeluun, tai istukaa johtaja ulos.
Jos ei ole johtajan taitoja eikä esiintymiskykyä, on pieni pyöree pullukka ja omasta mielestään yliviisas.
- Rapaa ja loskaa
luuttutieteilijä kirjoitti:
Jos ei ole johtajan taitoja eikä esiintymiskykyä, on pieni pyöree pullukka ja omasta mielestään yliviisas.
Ei ole kadehtittava työ olla siivooja kyllä on kevät likaista aikaa. Tarjosin siivoojalle kahvit ja toivotin jaksamista talossamme. Ei varmaan siivoustalojen johto ymmärrä siivoojan kovaa työtä. Siivoojamme kertoi että palkka on alle 9 € tunnissa ja oli tyytyväinen
- KTR ja SSI
Rapaa ja loskaa kirjoitti:
Ei ole kadehtittava työ olla siivooja kyllä on kevät likaista aikaa. Tarjosin siivoojalle kahvit ja toivotin jaksamista talossamme. Ei varmaan siivoustalojen johto ymmärrä siivoojan kovaa työtä. Siivoojamme kertoi että palkka on alle 9 € tunnissa ja oli tyytyväinen
Miksi isot firmat elää kuin pellossa ja siivoojille annetaan vaan murusia. Meidän talossa siivooja sanoi että on vaan aikaa annettu 0,27 h enkä kerkiä siihen aikaan siivota.
Uudet talot alkaa kärsiä välittömästi huonosta hoidosta. Kolme kirjainta johon ei voi luottaa. - Arvokkaat asukkaat
KTR ja SSI kirjoitti:
Miksi isot firmat elää kuin pellossa ja siivoojille annetaan vaan murusia. Meidän talossa siivooja sanoi että on vaan aikaa annettu 0,27 h enkä kerkiä siihen aikaan siivota.
Uudet talot alkaa kärsiä välittömästi huonosta hoidosta. Kolme kirjainta johon ei voi luottaa.Me vaihdoimme Kuopiolaisen kallaveden talohuollon, siivous parani ja hintakin oli halvempi joskus isot huollot ei edes tiedä, kenelle se siivous kuuluu, kun se esimies on lomalla.
Suosisimme kuopiolaisia. - Mustapossu
Arvokkaat asukkaat kirjoitti:
Me vaihdoimme Kuopiolaisen kallaveden talohuollon, siivous parani ja hintakin oli halvempi joskus isot huollot ei edes tiedä, kenelle se siivous kuuluu, kun se esimies on lomalla.
Suosisimme kuopiolaisia.Meillä oli RTK yli kymmenen vuotta talossamme, laatu huononi viimeisinä vuosina ja henkilökunta vaihtui. Traktori kävi ja hoiti hommat mutta se kuski ei kyllä kehdannut nousta roskia ottamaan kun kone ei ottanut.
Kyllästyimme kun huomautukset ja pyynnöt työnjohtajalle eivät tuottaneet tulosta, niin taloomme vaihtui Kuopiolainen pieni huoltoliike.
Nyt ainakin alkuun näyttää hyvältä. - Ex asiakas
Sillä siistillä kuopiossa ei ole minkäänlaista organisointia! Joka siivouskohteessa on tasan yksi lattiamoppi ja yksi wc/pöytä rätti, jotka ei luultavasti konepesua ole nähneetkään! Yhdellä ja samalla mopilla luututaan aina lattiat , jonka jälkeen sitä vähän huuhdellaan ja seuraavana päivänä, viikkona ja kuukautena sama homma!!
Meidän firmaan kyseinen siivousyritys ei enää tule, ja olen myös kuullut ettei moneen muuhunkaan ole juuri asiaa. Siivoojat ollu ok, mutta työnjohdossa pahasti jotain vialla.. Tekevät halvalla ja nopeesti, ja todellakin siivousjälkikin sen mukaista! - luuttujuristi
Ex asiakas kirjoitti:
Sillä siistillä kuopiossa ei ole minkäänlaista organisointia! Joka siivouskohteessa on tasan yksi lattiamoppi ja yksi wc/pöytä rätti, jotka ei luultavasti konepesua ole nähneetkään! Yhdellä ja samalla mopilla luututaan aina lattiat , jonka jälkeen sitä vähän huuhdellaan ja seuraavana päivänä, viikkona ja kuukautena sama homma!!
Meidän firmaan kyseinen siivousyritys ei enää tule, ja olen myös kuullut ettei moneen muuhunkaan ole juuri asiaa. Siivoojat ollu ok, mutta työnjohdossa pahasti jotain vialla.. Tekevät halvalla ja nopeesti, ja todellakin siivousjälkikin sen mukaista!Ei se paljon homma muuttunut ainakaan meillä huononi vaan.
- Siivoan taas itse
Raha jää Kuopioon kirjoitti:
En kyllä suosittele, pyöreät nurkat ja matot aina tuulettamatta.
- Hanna_1
Kuopion ja Siilinjärven alueella tekee kotisiivouksia Leppävirran Talopalvelut Oy
me olemme olleet tosi tyytyväisiä yrityksenpalveluihin, tekeevät paljon kylpyhuoneiden pesuja höyryllä.
Kannattaa varata aika hyvissä ajoin, paljon tuntuu olevan töitä firmalla.
Palveluasenne kyllä täysi kymppi yrityksellä!- Uskokoon_ken_haluaa
Hyvähän se on täällä mainostaa omaa yritystään.
- Anonyymi
Kertokaa kokemuksia, että miltä siivous/talonhuolto yritykseltä kannattaisi ostaa siivouspalvelu kerrostalon portaikon ja yleistilojen
siivoukseen Kuopiossa. - Anonyymi
Sitä kun ei voida hyvällekään työntekijälle maksaa kunnon palkkaa niin sitten on turha valittaa, kun poislähteneen hyvän tilalle ei löydykään yhtä hyvää tilalle.
Ei kyllä kenenkään kannata huonolla palkalla tehdä erityisen hyvää työtä, menee ihan hukkaan koko efortti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799