Se tavallinen Tarina

Pettynyt59

Rakkaani käy Chat-huoneissa etsien itselleen naista, seuraa. Hän valehtelee olevansa vapaa.
Hän soittelee naisten kanssa, etsien itselleen uusia tuttavuuksia.
Apua, tietokoneko tulevaisuuden baari?

11

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman kokenut

      Ehkä hän on jo omasta mielestään vapaa...kannatttais jo keskustella miehen kanssa miten jatkaa..

      • *voi*

        No voi voi


    • 9++++++5

      samaa asiaa tuolla chatissa. Siellä aviossa olevat ihmiset hakevat hetken viihdykettä itselleen ja saavatkin sitä.
      Minunkin eräsystäväni käyttää kotonaan aviossa olevaa henkilöä. Kyllä sieltä chatiskaan ei aviossa oleva lähtisi hakumatkalle ja siellä viihtyisi, jos siellä ei olisi tarjontaa.
      Selityksiä on monenmoisia varatuilla asialle, se mikä on totta mikä valhetta, sitä emme tiedä, pitäisi kuunnella myös sitä toista osapuolta. Kuitenkin he saavat omat suosijansa sielläkin ja homma jatkuu.

      Harmillista se onkin puolison osalta ja monesti siihen ei edes keskustelut tepsi. Ainut joka tepsii varmasti on se, että hakeutuu erilleen ja alkaa elämään omaan elämäänsä. Meillä on vain yksi elämä ja mitä sitä pilamaan toisen vuoksi, antaa hänen mennä, sekin on rakkautta häntä kohtaan. Aikansa asiat kirvelevät, mutta aika kultaa muistotkin.

      Chatista onkin muodostunut seuranhakupalsta vaikka se alunperin piti olla keskustelukanava. Onkohan siihen vaikuttanut sekin, kun chat osion avasi aikanaan, niin silmille tuli oitis mainos, haetko seuraa??
      Olisikohan asia mielletty niinkin, että chatti on seuranhakupalsta.
      Kuitenkin fiksu ihminen, jolle chatissa varattu tarjoaa seuraa hän ei lähde siihen mukaan vaan kieltäytyy.
      Itselleni avioliitto on pyhä asia jota kunnioitan ja aviossa olevalle ei ole eikä tule olemaan tilaa elämässäni ns. viidhyttäjänä.

      • ++

        niin..jos on muun seuran tarpeessa niin sen kyllä hakee joko chätistä tai muualta. jos varattu esiintyy vapaana..vaikea sitä on tuntemattoman heti selvittää. loppujen lopuksi vastuu tekemisistään on jokaisella itsellään..ei kukaan toista väkisin vie mihinkään


    • xirnic

      Vaimoni on 48 vuotias ja hän on alkanut chattailla aluksi jonkun verkostomarkkinoinnin tähden. Nyt homma on mennyt jo pari-kolme kuukautta siten, että häneen ottaa yhteyttä suunnilleen samanikäiset miehet ympäri maailmaa ja erityisesti arabimaista,Turkista ja Usasta. Yllätin hänet kirjoittamasta eräälle Palestiinalaismiehelle pari kuukautta sitten ja tämä mies kertoi kuinka rakastunut hän on vaimooni. Tätä on jatkunut kaiken aikaa ja olen päässyt lukemaan reaaliajassa vaimoni ja tämän miehen chattailuja kotimme koneelta kun vaimo on työpaikallaan kirjoitellut tälle miehelle tietämättä minun näkevän kaiken. Olen ottanut vaimon kanssa puheeksi tämän ja kertonut etten pidä siitä kun hän kirjoittaa tuntemattomalle miehelle ja lähettelee kuvia itsestään ja suomesta.Lopulta puheet eivät ole riittäneet vaan homma on mennyt riitelyn asteelle. Nyt en pääse enää lukemaan kirjoituksia kun vaimo on aina kirjautunut ulos skypestä. Vaimoni väittää ettei ole kertaakaan sanonut rakastavansa tuota miestä. Tämä palestiinalaismies kirjoitti silloin kun vielä pääsin näkemään mm. näin: "Missä olet ollut rakkaani, minulla on kauhea ikävä sinua"/ "Kuvittelen sinut vierelleni sänkyyni rakas, sinun suudelmin on hyvä nukahtaa"/ "käyn aivan kuumana sinuun rakas"/ "Sinulla on kauniit aistilliset silmät ja sydämeni takoo vain sinulle". Tässä muutamia lainauksia tämän miehen kirjoituksista. Vaimoni väittää ettei hän ole millään tavoin rohkaissut miestä tekemään(sanomaan mitään tuollaista)näin. Riitelyistämme huolimatta vaimo jatkaa kirjoittelua joka päivä noin klo 14-16 välillä ja joka yö klo 23-02. Kyllä tämä mielestäni on mennyt liian pitkälle ja kysynkin onko kellään mitään neuvoa ratkaisuksi. Vaimo väittää rakastavansa minua ainoastaan ja sanoo chattailun olevan vaan yleisten asioiden kirjoittelua. Nythän en tiedä miten on nykyisin kun en enää näe noita juttuja. Tämä Palestiinalaismies on joku kulttuuriministeriön virkamies ja olen nähnyt kuvia hänestä ja perheestään. Pahalle tuntuu sekin kun huomasin vaimon kännykässä tämän miehen puh.numeron ja myöskin miehen lähetelleen vaimolleni tekstareita. Ottakaa kantaa tähän miehet ja erityisesti naiset, mitä ajattelette

      • rakkautesi kun

        viitsit katsella tuollaista valehtelemista. Miten voit luottaa vaimoosi enää?


      • Sivusta seurannut

        Ystävättäreni mies sai selville että hänen vaimo käy suomi24 sätissä ja hän ei tykännyt että vaimo sellaista puuhastelee.
        Mies laittoi tietokoneeseen eston päälle eri sätteihin, ja joihinkin muihin sivuihin missä huomasi vaimonsa luuraavan jatkuvasti.
        Näin tämäkin asia loppui kotona, vaimo ei enää sättäile.


    • että näin..

      Tee vaimollesi samoin..etsi joku nainen jonka kanssa alat chättäillä ja tee niin että varmasti jäät kiinni. Ei ehkä fiksuinta mutta näät ainakin vaimosi reaktion. Sanot ettet tee yhtään sen enempää kuin hänkään etkä yhtään sen vähempää....

      • Jepjep!

        Ja jos vaimosi ei suutu moisesta, ota ero ja etsi uusi rakkaus johon voit luottaa ja jonka kanssa voit elää hyvän loppuelämän.


    • Tollo*

      halvalla, etsi uusi ukko!

    • Ida-interactive

      Kauheeta miten mä itkin kun luin tuon söpön palestiinalaistarinan <3 tulikohan sille onnellinen loppu?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe