En millään haluaisi mennä AUKiin, miten tämä vältetään? Tahdon intin nopeasti alka pois ja jatkaa opintoja. Kerran jo onnistuin saada lykkäyksen mutta nyt haluan vain suorittaa sen pois.
En halua AUKiin
2
936
Vastaukset
- .............
Intissä näkyy eniten ne jotka on ensimmäisiä ja ne jotka on viimeisiä. Viimeiset ottaa paskanakkeja enemmän niskaansa ja ekat pääsee sinne alikkien ja kessujen arvosteluvihkoon. Hoida hommat, mutta hoida ne niin että tulee tehdyksi, älä ole vapaaehtoisena menossa äläkä yritä ylisuoriutua kapiaisten mieliksi. Haastatteluissa ilmoita kantasi tiukasti että et halua olla 6kk kauempaa missään tapauksessa. Pakko-AUK joutuu vain silloin jos halukkaita ei ole tarpeeksi, tai sitten halukkaat ei ole soveliaita. Merkille laitetaan nuissa valinnoissa sekin miten toimit ryhmätyössä, eli oletko siellä valumassa massan mukana vai otatko projektia haltuun, tuollaiset yksilöt joilla on halu johtaa niin laitetaan merkille.
Ole epäsovelias ja haluton lähtemään. - res. luut.
Kuntotestit, ampumatestit, "haluatko kukkakauppiaaksi" testi ja sotilastaitokoe näiden pohjalta sinut laitetaan sopivaan lokeroon alokasajan jälkeen. Sotilastaitokoe on se jossa kaivat miinan, heität kraattia, ryömit, konttaat, purat/kokoat aseen, käytät radiota, ym. Ampumamerkin suorittaminen ja 3000 m juoksutestissä antavat molemmat yhden kuntoisuusloman niitä kannattaa tavoitella.
Ketään ei tarvitse mielistellä jotta pääset AUK, hyvä kunto, järjen käyttö ja oikea asenne riittää. Jos sinulle tarjotaan AUK mahdollisuutta mieti tarkkaan mikä aselaji sopii sinulle parhaiten, minulle tarjottiin ensin tulenjohto linjaa mutta halusin rannikkojalkaväkeen siellä kun on huomattavasti enemmän metsäpäiviä. Ehdin jo tottua AUK kunnes laittoivat sieltä RUK. Tanssit oli silloisen tyttöystävän mieleen. Sen sijaan että päätät 6kk riittää, kokeile kuinka pitkälle pääset. Palvelusajassa 6-12kk ero ei ole kovin suuri mutta laadullisesti voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569