Marko Lämsä paras tangokunkku !

Mun mielestä Marko Lämsä on paras Seinäjoen tangomarkkinoilta tullut tangokuningas. Toki esim Tomi Markkola ja Tommi Soidinmäkikin ovat hyviä. Mut Marko Lämsä on mun kakkossuosikkilaulaja Tapsa Kansan jälkeen ( Tapsa on mun diagrammissa ihan omassa kategoriassaan. Toista samanveroista ei oo eikä tule ).
Marko Lämsällä on sävykäs ja kaunissointinen ääni ja osaa esiintyäkkin, että on sopivasti huumoriakin mukana ( vaikuttaa vähän sellaselta show-mieheltä).

Tässä on yks hieno laulu Marko Lämsän laulamana :

http://www.youtube.com/watch?v=ExrzPeEJrt8

Mun mielestä just tälläsissä vakavissa lauluissa Marko on parhaimmillaan, ja ääntä riittää klassisempaan musiikkiinkin.

46

2471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

      Ei ihme että Justiinax pitää Marko Lämsästä. Paikoitellen kun tuon Markon äänessä on vähän samoja sävyjä, kuin T.Kansan äänessä.

      • Annu.

        Mutta onhan se Marko nyt tuhannesti parempi laulamaan ja äänikin on paljon komeampi kuin Tapsukalla vaikka en kovasti Markosta pidäkään. Mitään samaa en kyllä heistä löydä.


      • Joku vaan
        Annu. kirjoitti:

        Mutta onhan se Marko nyt tuhannesti parempi laulamaan ja äänikin on paljon komeampi kuin Tapsukalla vaikka en kovasti Markosta pidäkään. Mitään samaa en kyllä heistä löydä.

        Kyllä Tapani Kansan ääni mennentullen tuon Markon äänen peittoaa, vaikeki Markon äänikään huono ole.


      • Annu. kirjoitti:

        Mutta onhan se Marko nyt tuhannesti parempi laulamaan ja äänikin on paljon komeampi kuin Tapsukalla vaikka en kovasti Markosta pidäkään. Mitään samaa en kyllä heistä löydä.

        Vaikka Markosta tykkäänkin, niin ei se yllä silti lähellekkään Tapsaa ja Tapsan ääntä. Mä olen noita molempia kuunnellut sen verran paljon myös livenä, että voin sen sanoa. NIH!


    • **************

      Parhaat ja komeaäänisimmät tangomarkkinoilla kruunatut tangokunkut ovat : Kari Piironen, Mika Pohjola, Saui Lehtonen, Matti Korkiala ja Marko Lämsä.

      • Nevala Fani

        Raski,Raitio,Räsänen,Lahti,Hervanto ja Stenroth


    • Markon fani

      Marko Lämsä on söpö, ihana komee ja se ääni on WAU!

      • Markon fani

        Ja ihanaa Markossa on sekin ,että sillä on poikamaista pilkettä aina kun esiintyy.


    • Annu.

      Ihan kivastihan tuo laulelee mutta kyllä minusta Markkolan Tomi laulaa suoraan sydämeen ja hymyilee ihanasti. Ääni myös on tunnistettava ja erilainen, kaunissävyinen.

      • joo-o!

        Mutta kyllä Marko Lämsäkin amadeuksen voittaa 100-0


      • Annu.
        joo-o! kirjoitti:

        Mutta kyllä Marko Lämsäkin amadeuksen voittaa 100-0

        Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, en käy kiistelemään...


    • okokokokok

      hieman liikaa vibraattoa,ei ole kivan kuuloista,kuin lammas-eläin laulaisi,hih.

      • No ei toi mun mielestä miltään lampaalta kuulosta. Ihan normaalia vibraa, mitä laulussa kuuluu vähän ollakkin, muttei liikaa.


      • Tanjuskaaaaaaa
        Justiinax kirjoitti:

        No ei toi mun mielestä miltään lampaalta kuulosta. Ihan normaalia vibraa, mitä laulussa kuuluu vähän ollakkin, muttei liikaa.

        Juu,hieman vibraa kuuluu olla,mutta myös minun mielestäni tuossa oli jo liikaakin.


      • Lampaada

        Kuunelkaa ,niin huomaatte että nim okokokokok on oikeassa.


    • ************'

      Vaikka joulu on jo mennytkin niin tässä olisi vähän joulun tunnelmaa:

      http://www.youtube.com/watch?v=RFbduhq71NI

      • frassee

        se fraseeraus menee vähän niin kuin päin persettä. en ostaisi enkä enempää kuuntelisi. mutta makunsa kullakin


      • apocalyptica.

    • meikä vaan
      • frassee

        se fraseeraus menee vähän niin kuin päin persettä. en ostaisi enkä enempää kuuntelisi. mutta makunsa kullakin


      • frassee kirjoitti:

        se fraseeraus menee vähän niin kuin päin persettä. en ostaisi enkä enempää kuuntelisi. mutta makunsa kullakin

        Kyllä se fraseeraus parempaa on, kuin muutamalla muulla tangokuninkaalla. Enkä oo pyytänyt ostamaan mitään. Tostesin, vaan ,että Marko Lämsä on mun mielestä paras tangokunkku.


    • nam!

      Sulonen nappisilmä.

    • Markosta sekaisin

      Marko on ihqu ! ja syötävän söpö!17

    • fani**

      Ylivoimaisesti upeaäänisin tangokuningas mitä tällä vuosikymmenellä on Seinäjoen Tangomarkkinoilta tullut.

      • Niin varmaan

        Samansuuntaisia ylimitoitettuja ylistyssanoja käytetään näköjään tässä keskustelussa tästä tyypistä, samoin kuin Amadeus Lundbergista, eli toisesta korkeintaan keskinkertaisesta hoilottajasta. Kun näitä molempia epäpuhtaasti laulavia ns. "tangokuninkaita" hehkutetaan mm. Jumalaisiksi, mahtaviksi yms., niin millaisiakohan ylistysanoja sitä sitten OIKEASTI loistavista ja taitavista laulajista voi käyttää, joita heitäkin suomesta löytyy kevyenmusiikin puoleltakin


    • bravo!

      Marko on hyvä laulaja. Hän pääsi tangokuninkaaksi vasta sitten kun rauhoitti vähän sitä lavaliikehdintäänsä. Aika vekkulimaisen oloinen jäbä.

    • luokkakaveri

      Markon liikehdintää piti tosiaan taltuttaa. Tangokunikkuuden jälkeen on pissi noussut päähän. Kävin hänen kanssaan saman artistikoulun, vuotta ennen tangokuninkuutta. Markon ongelma on aina ollut pitää äänensä "sävellajidds". Laulaa välillä hyvin epävireisesti

      • Tässä parhaat

        mutta jika tapauksesa ei mitenkään erityisesti esiin pomppaava laulullisesti ja esiintyjänä muutenkaan. Jollei näe Markoa, voisi kuvitella, että Tapani kKansa on joskus nuorempana laulamassa lavalla. Eli kone hoitelee laulamisen ja artisti aukoo van suutaan! Ei säväytä minua! Mielstäni kaikkien aikojen parasa tangokunkku oli Sauli Lehtonen ja häneen jälkeensä pitkään tyhjää, jossain puolivälin jälkeen sitten voisi nimetä Tomi Markkolan ja Tommi Soidinmäen!


      • Annu.
        Tässä parhaat kirjoitti:

        mutta jika tapauksesa ei mitenkään erityisesti esiin pomppaava laulullisesti ja esiintyjänä muutenkaan. Jollei näe Markoa, voisi kuvitella, että Tapani kKansa on joskus nuorempana laulamassa lavalla. Eli kone hoitelee laulamisen ja artisti aukoo van suutaan! Ei säväytä minua! Mielstäni kaikkien aikojen parasa tangokunkku oli Sauli Lehtonen ja häneen jälkeensä pitkään tyhjää, jossain puolivälin jälkeen sitten voisi nimetä Tomi Markkolan ja Tommi Soidinmäen!

        Olen kyllä samaa mieltä. Ei tuo Lämsän laulaminen ole kummoista. Oma suosikkini on Tomi Markkola, aivan totaalisen upea ääni ja persoonana mukava eikä ole noussut neste päähän. Sauli Lehtonen oli toinen parhaista, valitettavan lyhyt oli hänen tiensä :(


      • annika--
        Tässä parhaat kirjoitti:

        mutta jika tapauksesa ei mitenkään erityisesti esiin pomppaava laulullisesti ja esiintyjänä muutenkaan. Jollei näe Markoa, voisi kuvitella, että Tapani kKansa on joskus nuorempana laulamassa lavalla. Eli kone hoitelee laulamisen ja artisti aukoo van suutaan! Ei säväytä minua! Mielstäni kaikkien aikojen parasa tangokunkku oli Sauli Lehtonen ja häneen jälkeensä pitkään tyhjää, jossain puolivälin jälkeen sitten voisi nimetä Tomi Markkolan ja Tommi Soidinmäen!

        Marko Lämsä ei munua valitettvaasti säväytä! Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki ja Sauli Lehtonen ovat upeita kuninkaallisia, valitettevasti Saulin tie päättyi aivan liian varhain. Tommi ja Tomi ovat sympaattisia, komeaäänisiä laulajia, joita aina ilo mennä katselemaan ja kuuntelemaan! Jari Sillanpää myös ok, mutta mielestäni vähän ääni hänelläkin mennyt hunompaan suuntaan!


      • Carita D
        annika-- kirjoitti:

        Marko Lämsä ei munua valitettvaasti säväytä! Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki ja Sauli Lehtonen ovat upeita kuninkaallisia, valitettevasti Saulin tie päättyi aivan liian varhain. Tommi ja Tomi ovat sympaattisia, komeaäänisiä laulajia, joita aina ilo mennä katselemaan ja kuuntelemaan! Jari Sillanpää myös ok, mutta mielestäni vähän ääni hänelläkin mennyt hunompaan suuntaan!

        Marko Lämsä Suomen paras laulaja. Lisäksi upeat,huolella leikatut hiukset.


      • p.partanen
        Carita D kirjoitti:

        Marko Lämsä Suomen paras laulaja. Lisäksi upeat,huolella leikatut hiukset.

        Tussuparta joka muistuttaa jotain mitä en viitsi sanoa.


      • mico.
        annika-- kirjoitti:

        Marko Lämsä ei munua valitettvaasti säväytä! Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki ja Sauli Lehtonen ovat upeita kuninkaallisia, valitettevasti Saulin tie päättyi aivan liian varhain. Tommi ja Tomi ovat sympaattisia, komeaäänisiä laulajia, joita aina ilo mennä katselemaan ja kuuntelemaan! Jari Sillanpää myös ok, mutta mielestäni vähän ääni hänelläkin mennyt hunompaan suuntaan!

        Ihan olen samaa mieltä kanssasi. Sauli ja Tomi ykköset. Soidinmäestä tosin en oikein tykkää erikoisemmin mut menettelee. Eipä hänellä noita hittejä kummemmin ole ollut. Jarilla valtava määrä hyvää musiikkia mut aikaisemmin pidin hänestä enemmän. Todellakaan ääni ei enää ole sitä tasoa mitä alkuvuosina.


      • jowell1828
        Annu. kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä. Ei tuo Lämsän laulaminen ole kummoista. Oma suosikkini on Tomi Markkola, aivan totaalisen upea ääni ja persoonana mukava eikä ole noussut neste päähän. Sauli Lehtonen oli toinen parhaista, valitettavan lyhyt oli hänen tiensä :(

        marko lämsä ok, mutta jotenkin jämähtänyt paikoilleen, ei kehity laulajana yhtään! minunkin suosikkikuninkaalliset ovat Tomi Markkola ja Tommi Soidinmäki, sekä Antti Raiski ihan jees kanssa... jäänyt vaan jotenkin pimentoon tuo Raiski. Vanhemmasta polvesta Kari Piironen on ok!

        Tomilla ja Tommilla aina kiva tunnelma keikoilla. Tommilla paljon hyviä levykappaleita, mitä tykkään kuunnella!


      • Tiina--75
        Carita D kirjoitti:

        Marko Lämsä Suomen paras laulaja. Lisäksi upeat,huolella leikatut hiukset.

        Marko olisi kyllä hyvä laulaja jos vain harjoittelisi, koska ainakin viimeksi kun kuulin niin eipä pysynyt ääne vireessä...paikkapaikoin oli jopa tuskaista kuunneltavaa. Loistava esiintyjä ja show mies hän kyllä on ja juuri sitä tyyppiä mitä solistin tulee ollakin. Suomen parhaaksi ei hän yllä mutta samaan suureen sakkiin mihin muutkin :)


      • ikuisesti fani
        mico. kirjoitti:

        Ihan olen samaa mieltä kanssasi. Sauli ja Tomi ykköset. Soidinmäestä tosin en oikein tykkää erikoisemmin mut menettelee. Eipä hänellä noita hittejä kummemmin ole ollut. Jarilla valtava määrä hyvää musiikkia mut aikaisemmin pidin hänestä enemmän. Todellakaan ääni ei enää ole sitä tasoa mitä alkuvuosina.

        Kyllä Marko on paras ja monipuolisin Tangokuningas ja paranee kokoajan odottakaas vain kun hän pääsee vauhtiin ja tulee uusia piisejä!


      • luokkakaveri

        En tiiä oonko ite tämän joskus kirjoittanut. Mut jos oon niin oon ollu kännipäissään. Hyvä tyyppi Marko on. Enkä nyt epävireestäkään hirveästi sanoisi. Ihan vireessä laulaa. Hieman epävireisyyttä nyt voi olla kenellä tahansa aina joskus


      • luokkakaveri
        luokkakaveri kirjoitti:

        En tiiä oonko ite tämän joskus kirjoittanut. Mut jos oon niin oon ollu kännipäissään. Hyvä tyyppi Marko on. Enkä nyt epävireestäkään hirveästi sanoisi. Ihan vireessä laulaa. Hieman epävireisyyttä nyt voi olla kenellä tahansa aina joskus

        Eli jos oon kirjoittanu tuon niin perun tuon aiemmin sanomani humalaisen tokaisun. Hyvä mies se on.


    • entinen fani

      Enää ei ole pelkästään epävireinen, vaan keikat jääneet nyt kesken muutamaan otteeseen päihdeongelmien takia.

      • ei kiitos

        Päihteet ovat turmelleet Lämsän!


    • Östermyra

      Minun mielestäni Marko Lämsä oli tangokuningasaikanaan suhteellisen huono laulaja. En ymmärtänyt lainkaan hänen valintaansa kruunupääksi. Tästä syystä yllätyin siitä, että hän on muuttunut selvästi parempaan suuntaan.

      Marko Lämsä ei kuitenkaan ole paras tangokuningas. Jos sellaista halutaan etsiä, on lähdettävä katselemaan tähän suuntaan:

      https://www.youtube.com/watch?v=_0viiDOCo4k

    • tottta

      Mäkimattila ,Lehtonen ja Korkiala ,muut on tusinatavaraa.

    • Anonyymi

      Laulat niin ihanasti kappaleen Capri, jäin siihen heti koukkuun, kaikkea ihanaa sinulle ja läheisillesi, T Raija Valkeakoskelta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kärkipäässä kuitenkin.

    • Anonyymi

      Marko olet minulle hyvä tulkitsija aina edelleen kuuntelen tangoasi bella Capri, olet niin upea kaikkea myötätuulta elämääsi.T Raija Valkeakoskelta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe