Patti olkavarressa

pelko!

Hei,
MIELIPITEITÄ, KIITOS!

Kaipaisin mielipiteitä patistani, jonka huomasin noin reilu 2kk sitten olkavarressani (hartialihaksen kohdalla, n. 5cm alaspäin olkapään huipusta). Patti on noin 3*1cm ja syvyyttä en tiedä, mutta tuntuu melko kovalta ja ei mielestäni liiku, eli aivan kuin olisi kiinni "alustassaan". En löytänyt tietoa netistä, että jollakin olisi ollut olkaverressa patti ja siksi ihmettelen kovasti patin paikkaa.....

Kaipaan kipeästi mielipiteitä- miltä vaikuttaa, onko jollakin toisella ollut vastaavaa?

- tietämätön

ps: Erilaisista oireista (voimattomuus, lämpöily ym.) olen ajoittain kärsinyt muutamankin vuoden ajan....

7

8094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelko!

      ...

      • Armas. s.

        Olisi varmaan parempi kysyä ammattilaiselta, kuin idiooteilta.
        Minulla oli persläven vieressä myös patti ja kävin jo kahdesti sitä lekurilla näyttämässä. Se on kuulemma lipooma eli rasvapatti. Heti helpotti.


      • kldfsjklfjds

        En nyt tiiä auttaako tää ollenkaan mut viime kesänä mulle ilmesty kans samantapanen patti kainaloon ja olin tietty ihan hirveen huolissani koska sekin oli suht kova ja näky selvästi esim ku nostin kättä ja ei sattunu tai mitään. Menin käymään erikoislääkärillä joka totes heti ettei oo vaarallinen vaan rintakudosta joka on levinny kainaloon ! =D Lääkäri sano näin koska kun laitan käden alas ja etin pattia sitä ei löydy eli se on kiinni lihas/rasva kudoksessa ja tuntuu vaan ku laittaa käden ylös. Eli kokeile tuntuuko se kaikissa asennoissa vai ei ja käy lääkärissä ihan mielenrauhan vuoksi.
        Mulla myös ultrattiin ja oli kuulemma selvää rasvaakudosta.


      • Pelko!
        kldfsjklfjds kirjoitti:

        En nyt tiiä auttaako tää ollenkaan mut viime kesänä mulle ilmesty kans samantapanen patti kainaloon ja olin tietty ihan hirveen huolissani koska sekin oli suht kova ja näky selvästi esim ku nostin kättä ja ei sattunu tai mitään. Menin käymään erikoislääkärillä joka totes heti ettei oo vaarallinen vaan rintakudosta joka on levinny kainaloon ! =D Lääkäri sano näin koska kun laitan käden alas ja etin pattia sitä ei löydy eli se on kiinni lihas/rasva kudoksessa ja tuntuu vaan ku laittaa käden ylös. Eli kokeile tuntuuko se kaikissa asennoissa vai ei ja käy lääkärissä ihan mielenrauhan vuoksi.
        Mulla myös ultrattiin ja oli kuulemma selvää rasvaakudosta.

        Ei oo kysymys rasvapatista. Tänään selvis että todennäköisesti on kiinni lihaksessa...
        Kellään ollut vastaavaa????


      • tsuuhuu
        Pelko! kirjoitti:

        Ei oo kysymys rasvapatista. Tänään selvis että todennäköisesti on kiinni lihaksessa...
        Kellään ollut vastaavaa????

        Itselläni on ollut patti kädessä ei aivan olkavarressa mutta kädess kuitenkin. ja pelotella en tahdo mutta itselläni patti oli pahalaatuinen sarkooma. Joten ehdottomasti vaadi koepalaa ja poistoa. oli mitä tahansa. minut leikattiin onnistuneesti ja otin sädetyst siihen kohtaan ja nyt puolen vuoden välein kontrollit. Pehmytkudoskasvaimia on sekä hyvän että pahanlaatusia pistäs kuukkelin pehnytkudoskasvaimet.
        hyvää jatkoa eläkä maalaa piruja seinille etukäteen vaan vaadi tutkimuksia.


      • pjouf
        tsuuhuu kirjoitti:

        Itselläni on ollut patti kädessä ei aivan olkavarressa mutta kädess kuitenkin. ja pelotella en tahdo mutta itselläni patti oli pahalaatuinen sarkooma. Joten ehdottomasti vaadi koepalaa ja poistoa. oli mitä tahansa. minut leikattiin onnistuneesti ja otin sädetyst siihen kohtaan ja nyt puolen vuoden välein kontrollit. Pehmytkudoskasvaimia on sekä hyvän että pahanlaatusia pistäs kuukkelin pehnytkudoskasvaimet.
        hyvää jatkoa eläkä maalaa piruja seinille etukäteen vaan vaadi tutkimuksia.

        kuuklaa myös neurofibrooma ja neurofibromatoosi.

        Tsemiä!

        Multa poistettiin samanmoinen ja se oli vaaraton neurofibrooma.


      • epävarma elämästään
        Armas. s. kirjoitti:

        Olisi varmaan parempi kysyä ammattilaiselta, kuin idiooteilta.
        Minulla oli persläven vieressä myös patti ja kävin jo kahdesti sitä lekurilla näyttämässä. Se on kuulemma lipooma eli rasvapatti. Heti helpotti.

        Uskotko Lääkäriin Minulla oli patti olkavarressa jota sanottiin kans rasvapatiksi leikattiin pois ja tuomio tuli kasvain.nyt pitää leikata uudestansa jotta saatais kaikki pois täs nyt hermoilen ja orotan leikkaus aikaa.peljättää onko se levinnyt johonkin muualle.jos on pattia jossain vaatikkaa leikkaamaan ne heti pois.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe