Nyt kovilla pakkasilla ei ajettu kahteen päivään ja akku tyhjeni.Voiko millä tahansa autolla antaa siihen virtaa ja ohjekirjassa kun lukee,että akku pitää sulattaa ennen virranantamista,niin onko näin.Vai voiko joku antaa suoraan virtaa autoon,seissyt nyt jäässä lähes viikon,kun akku tyhjeni.Voiko akun irrottaa ja ladata vai miten on?Tyhmiä kysymyksiä,mutta en itse tiedä autosta mitääm,kunhan ajan vaan=)Kiitos etukäteen ystävällisistä vastauksista.
Renault Megane Scenic 2.0 -97
Akusta
2
268
Vastaukset
- T160
Viedä akku sisälle lämpimään ja ladata siellä. Ottaa silloin paremmin latausta vastaan. Yritä sitten käynnistää kun olisi vähän lauhempi keli niin lähtee helpommin käyntiin.
- akku on entinen
Voi olla että pahimmassa tapauksessa jos tuo akku on mennyt aivan tyhjäksi niin silloin voi olla että akku on jäätynyt pilalle. Nimittäin tyhjä akku jäätyy pakkasessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6278297Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3503199Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4182242- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151255Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091181- 931113
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933