Hor Palace, Hurghada

11.1.2010 lähtö

Terveppä terve! Olemme lähdössä Hurgadaan 11.1.2010 Hor Palace nimiseen hotelliin!! =) Onko joku ollut kyseisessä hotellissa? Hurghada on ennestään tuttu. Kerran olen siellä käynyt vuonna 2006 eikä ollut valittamista. Mahatautia emme koko matkaseurueen kesken saaneet mutta onnistuttiin hieman huijaamaan ekoina päivinä kauppiaiden toimesta.. :)

Mutta tosiaan, Hor Palacesta olisin nyt eniten kiinnostunut. Voit myös antaa hyviä vinkkejä matkaa varten jos tahot! =)

9

1687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo 50 kert Egyptissä

Kenen matkatoimiston hotelli tuo Hor on? Miten luokittelee matkatoimisto?
      Huijaamaan mahatautia kauppiaiden toimesta? Ai miten?
      Lisätietoja: huomasitko jo 2 vastaustani Hurghadasta, Egyptistä tänä iltana... mm Pommi-iskut ja Tinkimisen ihanuus ja taito... Meilaa sinne oma mielipiteesi?
      Tällaset lämpötilat 15 päivää (linkki antaa aina 15 seuraavaa päivää/yötä):
      http://www.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=AFR|EG|EG002|HURGHADA&metric=1

• 11.1.2010 lähtö

Siis mahatautia emme saaneet mutta pari kauppiasta onnistui huijaamaan meiltä pienen summan rahaa.

Asiaan:
        Hor Palace on Aurinkomatkojen hotelli (ilmeisesti aivan uus kohde heille) ja luokitus on ** . Eli ei kummonen... Nyt kiinnostaa et oks tää ihan hirvee läävä vai huijaako tähtimerkinnät? Aurinkomatkojen sivuilla tosin luki että kulumisen jälkiä yms. ja jostain luin että venäläisiä turisteja tänynnä. Mutta en oikein usko että se voisi ihan hirveä olla sillä viime kerralla olimme hotellissa nimeltä Sinbad Aquapark ja siitä oli myös paljon kritiikkiä mutta mielestäni se oli kuin viiden tähden hotelli! :)
        Nyt tosiaan kiinnostais tietää tosiasioita tästä Hor Palacesta.

• ------
        11.1.2010 lähtö kirjoitti:

Siis mahatautia emme saaneet mutta pari kauppiasta onnistui huijaamaan meiltä pienen summan rahaa.

Asiaan:
        Hor Palace on Aurinkomatkojen hotelli (ilmeisesti aivan uus kohde heille) ja luokitus on ** . Eli ei kummonen... Nyt kiinnostaa et oks tää ihan hirvee läävä vai huijaako tähtimerkinnät? Aurinkomatkojen sivuilla tosin luki että kulumisen jälkiä yms. ja jostain luin että venäläisiä turisteja tänynnä. Mutta en oikein usko että se voisi ihan hirveä olla sillä viime kerralla olimme hotellissa nimeltä Sinbad Aquapark ja siitä oli myös paljon kritiikkiä mutta mielestäni se oli kuin viiden tähden hotelli! :)
        Nyt tosiaan kiinnostais tietää tosiasioita tästä Hor Palacesta.

oli tähtiä 3- tosin eri paikas Egyptiä, mutta en ole niin huonoa hotellia vielä nähyhnytkään muissa maissa tuolla tähtiluokalla. Kyllä pitää hyvä säkä olla, jos Egyptis saa tuolla tähtimäärällä hyvän hotellin, mutta onnea matkaan.

• Jo 50 kert Egyptissä

Tällaisia mielipiteitä Suomi24/Hor Hotellista vuodelta 2008:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/5637889/flat
      ja tässä
      hotellin omat sivut, josta klikkailemalla (myös kuvia): accomodation, food & beverage, recreation facilities ja niin edelleen...
      Lue myös näistä linkeistä:
      http://maps.google.fi/maps/place?hl=fi&um=1&ie=UTF-8&q=hor palace hotel, Hurghada&fb=1&gl=fi&hq=hor palace hotel,&hnear=Hurghada...
      ja tässä ei kovin hyviä kommentteja 41 kävijältä tästä linkistä:
      http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g297549-d627701-Reviews-Hor_Palace-Hurghada_Red_Sea_and_Sinai.html

Ihan hyvällä paikalla ja lyhyt matka Sakalan värikkääseen keskustan ( New Hurghada) ja eihän siellä hotellissa aikaa vietetä, paljonkaan?

Ps. Me matkustamme 7.1. kahdeksi viikoksi ja menemme Trition Empireen*** (Finnmatkat) kuntolomalle uimaan yms. Oltiin viimekin vuonna tammikuussa ja nyt uudelleen, kun hyvät puitteet. Hinta/laatusuhde HYVÄ
      Finnmatkat tuntuu erinomaiselta, kun KAIKKI TOIMII netissä maksuihin ja lentolippuihin saakka :)
      Mm. Detur'in tarjousmatkat ovat Triton Empiren sivurakennuksessa **hotelli ilman aamiais-buffeeta!

• 11.1.2010 lähtö

Kiitos linkeistä!

• Hurghada

Jos olette jo matkaltanne palanneet, niin millainen hotelli oli? Olen itse lähdössä samaiseen hotelliin ja kiinnostaisi tietää, mitä tykkäsitte.

• Musta-Maya

Viime yönä (30.3.2010) Hurghadasta tulleena voin kertoa että Hor Palace on todella vaatimaton hotelli ja täynnä venäläisiä ja meno todellakin sen mukaista. Olen nelisen kertaa ollut Hurghadassa ja pari kertaa Sharmissa ja tämmöistä hotellia en ole reissuillani kokenut.

• Reissaaja.
        Musta-Maya kirjoitti:

Viime yönä (30.3.2010) Hurghadasta tulleena voin kertoa että Hor Palace on todella vaatimaton hotelli ja täynnä venäläisiä ja meno todellakin sen mukaista. Olen nelisen kertaa ollut Hurghadassa ja pari kertaa Sharmissa ja tämmöistä hotellia en ole reissuillani kokenut.

Ei siellä suomalainen viihdy. Ryssiltä puuttuu täydellisesti kohteliaisuus ja muiden huomiointi. Anteeksi vaan mutta noin se vaan on - ilman rasismin hiventäkään.

• ReissuTytsy

Hor Palace oli mielestäni kuin aikamatka 80-luvun alkuun. Ränsistynyt ja kulahtanut hotelli. Huoneen ilmastoinnin virkaa toimitti äänekäs, aikaa sitten parhaat päivänsä nähnyt romu. Siivous oli sinnepäin, aamiainen todella huono, ei tuoremehua, ei hedelmiä, pelkkää pullaa aamusta toiseen. Viimeisenä päivänä kävimme päiväsaikaan kahvilla hotellin "yökerhossa".. olin niin hämmentynyt ravintolan räkälänomaisesta ulkoasusta etten edes huomannut valokuvaa ottaa :D Paikka oli täynnä venäläisiä ja hotellin henkilökunnasta kaikki puhuivat venäjää, mutta osalta englanti olikin sitten hukassa. Plussana mainittakoon rantahenkilökunnan ystävällisyys ja vesiaktiviteetit. Ps. Tarjoavat myös hierontaa rannan ja hotellin välissä olevassa massage-kojussa; erehdyin tämän ottamaan, kiskurihinnat ja vedättivät suorittamalla liian lyhyitä hierontoja, jotka eivät olleet missään tapauksessa hintansa väärti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3105
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1107
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      69
      945
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      891
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      163
      868
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      850
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      794
    Aihe