Halifax ja suomaliset.

Cubanmambo

Finnair tekee välilaskun Halifaxissa lennettäessä seuraaviin paikkoihin: Kuuba, DM-tasavalta, Mexico, Miami, Panama. Olen muutaman kerran lentänyt ko. paikkoihin Finnairilla ja saannut hävetä silmät päästä, kun suomalaiset hamstraavat Halifaxissa ilmaisia juomia, hedelmiä, sipsejä ym. Mehän ollaan kuin ryssät. Hyi hitto, mitäköhän kanadalaiset meistä ajattelee ?

8

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cubanmambo

      a puuttuu.

    • regwer

      "mitäköhän kanadalaiset meistä ajattelee ?"
      Suomalaisen itsetunnon ilmentymä... :D "mitähän muutkin meistä ajattelee..?"

      Mitä sillä on väliä?

      • Cubanmambo

        Just just.


      • 12+9
        Cubanmambo kirjoitti:

        Just just.

        saman havainnut. ollaan niinkuin ei koskaan olisi sipsipussia ja vesipulloa saatu. koneen peräosastolla oleville niitä ei koskaan riitä kun ensimmäiset siat ovat niitä siellä hamstraamassa. todellakin junttien lomalentotoimintaa ylimmillään


      • .....
        12+9 kirjoitti:

        saman havainnut. ollaan niinkuin ei koskaan olisi sipsipussia ja vesipulloa saatu. koneen peräosastolla oleville niitä ei koskaan riitä kun ensimmäiset siat ovat niitä siellä hamstraamassa. todellakin junttien lomalentotoimintaa ylimmillään

        ollenkaan käy pakettimatkoilla. Itse omatoimisesti kun matkailee maailmalla, ei suomirahvasta tarvitse katsella ja kuunnella lomallaan. Vuorolennoilla on enemmän tilaa jne jne.

        Sain aikanaan tarpeekseni rahvaan junttimatkoista ja niille en enää eksy. Suomessa saa suomalaisia ihan tarpeeksi katsella ja kuunnella, joten lomalla otan mielellään myös lomaa kotimaani edustajista.


      • vesiselvänä
        ..... kirjoitti:

        ollenkaan käy pakettimatkoilla. Itse omatoimisesti kun matkailee maailmalla, ei suomirahvasta tarvitse katsella ja kuunnella lomallaan. Vuorolennoilla on enemmän tilaa jne jne.

        Sain aikanaan tarpeekseni rahvaan junttimatkoista ja niille en enää eksy. Suomessa saa suomalaisia ihan tarpeeksi katsella ja kuunnella, joten lomalla otan mielellään myös lomaa kotimaani edustajista.

        Näinhän se menee. Ulkomaisissa reittilentoyhtiöissä ei kukaan käytännössä juo alkoholia koneessa. Satunnaisia yksittäisiä tapauksia toki on, mutta suomalaisilla on ihme vimma kännätä koko lentomatkan ajan.


      • metsäläiset
        vesiselvänä kirjoitti:

        Näinhän se menee. Ulkomaisissa reittilentoyhtiöissä ei kukaan käytännössä juo alkoholia koneessa. Satunnaisia yksittäisiä tapauksia toki on, mutta suomalaisilla on ihme vimma kännätä koko lentomatkan ajan.

        Kotimaassa pyörii sama linja. Majapaikoissa ja hotelleissa on kiva seurata kun "edustajat"
        ja kaikenmaailman suomen parhaat aamupalalla tunkee evästä taskuun. Viisaimmilla on
        jopa rasiat mukana ettei kinkunviipaleet sotke ressmämnii ja muita tamineita.


    • perhe on lentäny 2 kertaa miamiin finskin charterilla.06 ja 09.
      Ekalla kerralla kaikki oli maksullista toisella kerralla ei mitään tarjoilua Halifaxissa.
      Milloin siellä on olu ilmaista juotavaa syötävää?
      Toisekseen finskin lento on sen verran kalliimpi kuin ba:n tai lufthansan reittilento kyseiseen kaupunkiin
      (niiden lennoilla kaikki ilmaista myös alkoholijuomat)että kannattaa vetää "napa" tayteen jos mahdollista ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe