Halifax ja suomaliset.

Cubanmambo

Finnair tekee välilaskun Halifaxissa lennettäessä seuraaviin paikkoihin: Kuuba, DM-tasavalta, Mexico, Miami, Panama. Olen muutaman kerran lentänyt ko. paikkoihin Finnairilla ja saannut hävetä silmät päästä, kun suomalaiset hamstraavat Halifaxissa ilmaisia juomia, hedelmiä, sipsejä ym. Mehän ollaan kuin ryssät. Hyi hitto, mitäköhän kanadalaiset meistä ajattelee ?

8

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cubanmambo

      a puuttuu.

    • regwer

      "mitäköhän kanadalaiset meistä ajattelee ?"
      Suomalaisen itsetunnon ilmentymä... :D "mitähän muutkin meistä ajattelee..?"

      Mitä sillä on väliä?

      • Cubanmambo

        Just just.


      • 12+9
        Cubanmambo kirjoitti:

        Just just.

        saman havainnut. ollaan niinkuin ei koskaan olisi sipsipussia ja vesipulloa saatu. koneen peräosastolla oleville niitä ei koskaan riitä kun ensimmäiset siat ovat niitä siellä hamstraamassa. todellakin junttien lomalentotoimintaa ylimmillään


      • .....
        12+9 kirjoitti:

        saman havainnut. ollaan niinkuin ei koskaan olisi sipsipussia ja vesipulloa saatu. koneen peräosastolla oleville niitä ei koskaan riitä kun ensimmäiset siat ovat niitä siellä hamstraamassa. todellakin junttien lomalentotoimintaa ylimmillään

        ollenkaan käy pakettimatkoilla. Itse omatoimisesti kun matkailee maailmalla, ei suomirahvasta tarvitse katsella ja kuunnella lomallaan. Vuorolennoilla on enemmän tilaa jne jne.

        Sain aikanaan tarpeekseni rahvaan junttimatkoista ja niille en enää eksy. Suomessa saa suomalaisia ihan tarpeeksi katsella ja kuunnella, joten lomalla otan mielellään myös lomaa kotimaani edustajista.


      • vesiselvänä
        ..... kirjoitti:

        ollenkaan käy pakettimatkoilla. Itse omatoimisesti kun matkailee maailmalla, ei suomirahvasta tarvitse katsella ja kuunnella lomallaan. Vuorolennoilla on enemmän tilaa jne jne.

        Sain aikanaan tarpeekseni rahvaan junttimatkoista ja niille en enää eksy. Suomessa saa suomalaisia ihan tarpeeksi katsella ja kuunnella, joten lomalla otan mielellään myös lomaa kotimaani edustajista.

        Näinhän se menee. Ulkomaisissa reittilentoyhtiöissä ei kukaan käytännössä juo alkoholia koneessa. Satunnaisia yksittäisiä tapauksia toki on, mutta suomalaisilla on ihme vimma kännätä koko lentomatkan ajan.


      • metsäläiset
        vesiselvänä kirjoitti:

        Näinhän se menee. Ulkomaisissa reittilentoyhtiöissä ei kukaan käytännössä juo alkoholia koneessa. Satunnaisia yksittäisiä tapauksia toki on, mutta suomalaisilla on ihme vimma kännätä koko lentomatkan ajan.

        Kotimaassa pyörii sama linja. Majapaikoissa ja hotelleissa on kiva seurata kun "edustajat"
        ja kaikenmaailman suomen parhaat aamupalalla tunkee evästä taskuun. Viisaimmilla on
        jopa rasiat mukana ettei kinkunviipaleet sotke ressmämnii ja muita tamineita.


    • perhe on lentäny 2 kertaa miamiin finskin charterilla.06 ja 09.
      Ekalla kerralla kaikki oli maksullista toisella kerralla ei mitään tarjoilua Halifaxissa.
      Milloin siellä on olu ilmaista juotavaa syötävää?
      Toisekseen finskin lento on sen verran kalliimpi kuin ba:n tai lufthansan reittilento kyseiseen kaupunkiin
      (niiden lennoilla kaikki ilmaista myös alkoholijuomat)että kannattaa vetää "napa" tayteen jos mahdollista ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe