Sain tollasen vanhan pesukoneen, mutta koska en ole koskaan sellaista asentanut niin nyt tarttis apua.
http://i45.tinypic.com/ftfp1v.jpg
Eli tuloletku pitäisi kiinnittää mutta jotain taitaa tosta välistä puuttua koska letkun toinen pää ei mahdu kumpaankaan reikään, mitä? Onko toi mötikkä takaiskuventtiili?
Pesukoneen asentaminen - APUA!
9
4854
Vastaukset
- putkimeevi
Itellä ollut joskus takaiskuventtiileitä, ne on olleet pitempiä, irrottamallahan se selviää, onko se takaiskuventtiili vaiko pelkkä sovitin. Takaiskuventtiili on kyllä hyvä olla olemassa. Koneen letku kyllä näytti ihan tavalliselta.
Tuli asiaa rautakauppaa. Tarvitset uuden sovitteen. Ota toi "mötikkä" irti ja mukaan malliksi ja osta sen tilalle sopivilla kierteillä veres osa. Putkiosat kun on vähän tehty "salatieteeksi. Jos maksaa paljon, tai ei satu sopivaa, kattele siihen väliin sovitin. Periaatteessa liitoksia pitäisi tehdä mahdollisimman vähän.
Osta sitten koneen letkuun samalla uudet tiivisteet, vanhat on kuitenkin korppuna. - hfdgfdbdf
Käyt rauta-kaupasta tohon väliin liitos holkin,letku mukaan,siis tohon päähän jossa ei kumi tiivistettä.Ja putki teippi kierteeseen.Ei maksa montaa euroa,ja jos ihan pihalla olet niin ota kuva mukaan tuosta seinän puolen liitoksesta.
- easrdftgyh
Ota toi metallinen osa pois letkun toisessa päässä olevasta mutterista, ni pitäs sopia.
- -S-
krominen mötikkä on imusuoja johon on laitettu supistusnippa muuttamaan 1/2" kierre 3/4". Ota letkusta pois tuo krominen muunnosnippa niin pitäs mahtua tai sitte ota toi messinkinen supistusnippa imusuojasta pois.
- LVI-spede
Remonttireetuille tiiokksi!!!!LVIS töiden tekeminen ilman koulutusta on kiellettyä,vaikka osaisikin sen vaivaisen pesukoneen liitoksen tehdä!!!Vakuutusyhtiö saattaa kiinnostua ja purkaa vakuudet kun itse olet tehnyt ja sattuu se vesivahinko!!!Ja ihan vaan tiedoksi että kun sen putkimiehen kutsutte ,tarkistakaa ja pyytäkää että esittää voimassaolevan EU-hyväksytyn LVI-asentajan kuvallisen ammattipassin ensimmäiset myönnetty 1995 ja tais olla minulla kolmas Suomessa..Noo sen jälkeen on ajeltua autoja,hoidettu mummoja ja myyty autoja kaikkea tehty ja taas ollaan vaihdettu kauluspaidat ja kalstuukit Putkarin hommiin....Ja tuo ammattipassi ei ole pätevä jos ei ole passin näköine"ei mikään eesti päevalehden kopio"juu kulla ma tehta eesti maal pajo huva putkitöö..juu kulla ma osaa..kulla..kulla tokais Aivar Kaigokuku kertoessa Tony raemeetsille..niillä pojilla on usein luulo että voivat lentää lentokonettakin ja ainut pohjakoulutus on neukkuarmeijasta.näitä eestimeesten jälkiä joutunut jokusen paikkailemaan ja vapiskaa kohta tuloo bulgarian romanit....
- Voivoi.
Puhut paskaa. Onko pahakin alkoholiongelma. Meneppäs aamulla A-klinikalle.
http://www.a-klinikka.fi/yhteystiedot/kaikki.html
- adduska1
LVI-työt EI ole luvanvaraisia! ja tiedoksi että tuo krominen mötikkä on nimenomaan takaiskuventtiili.
- Imusuoja Siltikin
Kyllä se vain näyttäysi enemmän imusuojalta. Ihmiset tuppaavat kyllä sekoittamaan nuo 2 toisiinsa, jotkut jopa väittävät että imusuoja=takaiskuventtiili, mikä ei pidä paikkaansa.
- asennettu JO!
Kiitos viisaudesta! Mutta olisikohan kone kuitenkin saatu kolmessa vuodessa asennettua ilman lupaa tai luvan kanssa, joko takaiskuventtiilillä tai imusuojalla tai molemmilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685