nyt voitan edes jotain tän viikon aikana pokerista niin sit loppuu koko paskan pelaaminen lopullisesti.Ei oo pitkään aikaan voittanut vittu yhtään mitään vaikka huippu käsiä on tietenkin antanut mut on se vittumaista hävitä 7 2 esimerkiksi et jos pääsis edes vähän omillensa taas vaihteeksi niin se on sit siinä.Ei sitä vitutuksen määrää voi kestää mikä siitä yleensä aiheutuu :D
Jos
2
277
Vastaukset
- rigged
Joo vituttaa äärettömästi,koska tipuin äsken $30 turnauksesta AQ flopilla A Q 6 all in tottakai toisella 66,ei näistä huijjaus paska peleistä voita enää mitään.Kun tein talletuksen sain 4*pelikassan,mutta nyt tulee vain niitä ansajakoja.Ja pelikassa mennyt.
- afaadgghhhhh
mun pelaamiset loppuu kyllä nyt jo niin sietämätön vitutus kehissä että.Eilen tuli voittojakin ja tungin sinne ihan saatanasti rahaa mut tänään ei sitten taas mikään onnistu siis hyviä käsiä toki käteen eikä mitään pieniäkään mut ei niin ei joten luovutan en mä edes sitä 20€ voittoa tuu saamaan vaikka miljoona euroa oon tallettanut joten ihan käsittämätöntä taas hävitä paskalle kädelle eikä vaan kerran vaan koko vitun ajan.Hermothan täs menee kun muutenkin rahatilanne just huono et vkloppuna pakko turnaus edes mut siihen tää sit loppuukin stana!!a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5411816Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san414778Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2612906Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1582732- 1251874
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo20122540 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.212991- 84955
- 82860
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv67855