Joulukuusesta on tippunut pihkaa lattialle, joka on muovimattoa. Miten pihkan saisi pois?
Pihka pois muovimatosta
7
5203
Vastaukset
TOIMISIKOHAN "KEITTÄÄ ETIKKA ROKASOODALLA"
KESKENÄÄN KEITTÄVÄT ..
en ole kokeillut ,mutta tuli mieleen..- wertyu
sitä voi käyttää moneen muuhunkin ppuhdistukseen kunhan vaan muistaa varoa arkoja pintoja
- TÄräpättiäää.!
Tärpätti on sopivan mieto liuotin pihkalle.
Kynsilakanpoistoaine voi samentaa pinnan.
- kormas
Kokeilehan rasvan ihmeellistä voimaa,poistaa ainakin pien pinnoilta,uskoisin myöskin
tehoavan pihkaan.Rasvan saa sit pois melkein millä pesuainella tahansa. - ak
Martat suosittelevat pihkan poistoon alkoholia. Itse olen käyttänyt Sinolia, kun sitä kaapista Trangiaa varten löytyy. Testasin Viru Valgialla (noin 40%) ja kyllä silläkin vaatteista pihkat lähti, ja siinä oli se etu, ettei denaturointi maistunut sormissa.
- justiina7
Pihkan saa pois helposi muovimatosta kun hieroo siihen tavallista ruokaöljyä,ja sen jälkeen pesee fairi vetellä.Kokemusta on.
- pakkasta peliin
Jäädyttäminen auttaa myös. Pakastaa jonkin kapineen ja jäädyttää pihkan. Aroista materiaaleista lähtee yleensä näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574