Joulukuusesta on tippunut pihkaa lattialle, joka on muovimattoa. Miten pihkan saisi pois?
Vastaukset 7
TOIMISIKOHAN "KEITTÄÄ ETIKKA ROKASOODALLA"
KESKENÄÄN KEITTÄVÄT ..
en ole kokeillut ,mutta tuli mieleen..- wertyu
sitä voi käyttää moneen muuhunkin ppuhdistukseen kunhan vaan muistaa varoa arkoja pintoja
- TÄräpättiäää.!
Tärpätti on sopivan mieto liuotin pihkalle.
Kynsilakanpoistoaine voi samentaa pinnan.
- kormas
Kokeilehan rasvan ihmeellistä voimaa,poistaa ainakin pien pinnoilta,uskoisin myöskin
tehoavan pihkaan.Rasvan saa sit pois melkein millä pesuainella tahansa. - ak
Martat suosittelevat pihkan poistoon alkoholia. Itse olen käyttänyt Sinolia, kun sitä kaapista Trangiaa varten löytyy. Testasin Viru Valgialla (noin 40%) ja kyllä silläkin vaatteista pihkat lähti, ja siinä oli se etu, ettei denaturointi maistunut sormissa.
- justiina7
Pihkan saa pois helposi muovimatosta kun hieroo siihen tavallista ruokaöljyä,ja sen jälkeen pesee fairi vetellä.Kokemusta on.
- pakkasta peliin
Jäädyttäminen auttaa myös. Pakastaa jonkin kapineen ja jäädyttää pihkan. Aroista materiaaleista lähtee yleensä näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7111299- 1001039
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501