Tikkurilaan avataan uusi optikkoliike Näköoptiikka Oy 11.1.2010. Odotan sitä innolla, sillä olen kyllästynyt noihin jättiketjujen meininkeihin. Löysin nettisivutkin, jotka näyttivät oikein toimivilta: http://www.nakooptiikka.fi
Hyvä uusi optikkoliike!!
16
830
Vastaukset
- likinäköinen
Joo, on vielä yksityinen liike. Mainostivat laseja edullisesti.
Esimerkiksi Policen lasit 199,- Pitää sisällään linssitkin pinnoituksilla!
Taidanpa mennä maanantaina ostoksille.
Huomasin että jakavat laseja ilmaiseksikin!- ILMAISEKSI
Itse mietin pitäisikö mennä jonottamaan...
- MF86
ILMAISEKSI kirjoitti:
... ja haluaisin ainakin jotku aurinkolasit ostaa ens kesäks. Aina niiden ostaminen vaan venyy ja venyy. Nyt mä meen. Näköoptiikka.fi:stä saa ensimmäiset tulijat lasit ilmaiseksi...aika hyvin! Nykyään kun ei tahdo mistään saada enää mitään ilmaiseksi. Nyt mä tsemppaan ja kärkyn itseni ykkösenä Näköoptiikkaan.
- Firma 50v.
MF86 kirjoitti:
... ja haluaisin ainakin jotku aurinkolasit ostaa ens kesäks. Aina niiden ostaminen vaan venyy ja venyy. Nyt mä meen. Näköoptiikka.fi:stä saa ensimmäiset tulijat lasit ilmaiseksi...aika hyvin! Nykyään kun ei tahdo mistään saada enää mitään ilmaiseksi. Nyt mä tsemppaan ja kärkyn itseni ykkösenä Näköoptiikkaan.
Olette siis sattumalta löytäneet jotain uutta ? Ihan sattumalta ?
.
.
.
.
Ettei vaan olisi ns. tyly "sissimarkkinointi" kyseessä...
Palstalle kirjoittajille on olemassa tietyt säännöt. Myös sisseille!
-Kannettu vesi ei kaivossa pysy. - Näköoptiikka
Firma 50v. kirjoitti:
Olette siis sattumalta löytäneet jotain uutta ? Ihan sattumalta ?
.
.
.
.
Ettei vaan olisi ns. tyly "sissimarkkinointi" kyseessä...
Palstalle kirjoittajille on olemassa tietyt säännöt. Myös sisseille!
-Kannettu vesi ei kaivossa pysy.Nääköoptiikka on paras. Ostan kaikki lasini ilmaiseksi Näköoptiikasta. Miksi kukaan enää maksaa laseista kun Näköoptiikasta niitä saa ILMAISEKSI!. Olen nukkunut jo montaa yötä Näköoptiikan oven edessä odottaen uuden mahtavan Näköoptiikan avajaisia. Nyt kaikki Näköoptiikkaan!!! Hop hop!
Suosittelen! Sattumalta löysin! www.näköoptiikka.fi käykää katsomassa! Asematie 1 Vantaa. (09) 354 01 234
Kertokaa kaikille kavereillekkin. Ihan sattumalta löysin. En halua mitenkään mainostaa. Mutta mitäs jos kuitenkin menisitte. - kyllästynyt2
Näköoptiikka kirjoitti:
Nääköoptiikka on paras. Ostan kaikki lasini ilmaiseksi Näköoptiikasta. Miksi kukaan enää maksaa laseista kun Näköoptiikasta niitä saa ILMAISEKSI!. Olen nukkunut jo montaa yötä Näköoptiikan oven edessä odottaen uuden mahtavan Näköoptiikan avajaisia. Nyt kaikki Näköoptiikkaan!!! Hop hop!
Suosittelen! Sattumalta löysin! www.näköoptiikka.fi käykää katsomassa! Asematie 1 Vantaa. (09) 354 01 234
Kertokaa kaikille kavereillekkin. Ihan sattumalta löysin. En halua mitenkään mainostaa. Mutta mitäs jos kuitenkin menisitte.mainostamista.En varmasti mene jos palvelu on yhtä tyrkyttävää kuin sen mainokset ilmaisilla nettipalstoilla.Minä maksan laadusta ja ammattitaidosta. Taas joku pykännyt putiikin pystyyn joka kaatuu nurin seuraavan vuodén aikana ja sitten ihmetellään mikä meni pieleen?Mistä näitä ...oikein tulee?
- ilmaiseksi
kyllästynyt2 kirjoitti:
mainostamista.En varmasti mene jos palvelu on yhtä tyrkyttävää kuin sen mainokset ilmaisilla nettipalstoilla.Minä maksan laadusta ja ammattitaidosta. Taas joku pykännyt putiikin pystyyn joka kaatuu nurin seuraavan vuodén aikana ja sitten ihmetellään mikä meni pieleen?Mistä näitä ...oikein tulee?
Onhan tuo nähty, kolmet lasit yksien hinnalla ja moneltako jäi kaikki saamatta?? maksu kyllä kelpasi, nyt lasit ilmaiseksi. Kyllä on sairasta tämä optinen ala.
- ILMAISEKSI
ilmaiseksi kirjoitti:
Onhan tuo nähty, kolmet lasit yksien hinnalla ja moneltako jäi kaikki saamatta?? maksu kyllä kelpasi, nyt lasit ilmaiseksi. Kyllä on sairasta tämä optinen ala.
Niiden optikkoliikeiden ongelmahan tuo on jos hinnoittelevat itsensä konkurssiin laajentamalla ylinopesti ja alihinnoilla....
Mua ei kyllä se kiinnosta miten mikäkin firma toimii, se mitä saan omilla pienillä pennosillani kiinnostaa.
Jotakin laadukasta kohtuu hintaan tai jotakin ilmaista. Sitähän se Näköoptiikka tarjoaa nyt avajaisissa.
Itsellä kun on noita vahvuuksia niin paljon niin lasit tulee tosi kalliiksi yleensä, nyt näyttää lupaavalta. kävin sivuilla ja on vakio hinnat linsseillä ja kehyksillä toki noiden edullisien hintojen lisäksi varmasti tulee joku ohennusmaksukin tietty. Laitoin kyllä kyselyä Näköoptiikkaan paljonko ohennuksen hinnaksi tulee toiseksi ohuimmalla linssillä. - ILMAISEKSI
ILMAISEKSI kirjoitti:
Otin tosissaan yhteyttä Näköoptiikka :n nettisivujen kautta. Sain vastauksen noista silmälasien ohennushinnoista. Toiseksi ohuimmalla ohennuksella tulisi maksamaan 199;- mikä on kyllä edullinen hinta laadukkaasta kehyksestä ja linsseistä. Ellen saa jonottamalla ilmaisia niin sit täytyy maksaa:)
Jos jollakulla on tarvetta monitehoille ne oli kans halpoja. - ILMAISEKSI
ILMAISEKSI kirjoitti:
Otin tosissaan yhteyttä Näköoptiikka :n nettisivujen kautta. Sain vastauksen noista silmälasien ohennushinnoista. Toiseksi ohuimmalla ohennuksella tulisi maksamaan 199;- mikä on kyllä edullinen hinta laadukkaasta kehyksestä ja linsseistä. Ellen saa jonottamalla ilmaisia niin sit täytyy maksaa:)
Jos jollakulla on tarvetta monitehoille ne oli kans halpoja.Yhteydenotto NäköOptiikka ohennushintoihin. Vastasinkin vahingossa tonne ylöspäin aikasempaan laittamaani keskusteluun.
- ilmainenko
ILMAISEKSI kirjoitti:
Yhteydenotto NäköOptiikka ohennushintoihin. Vastasinkin vahingossa tonne ylöspäin aikasempaan laittamaani keskusteluun.
hei kaikki, hesan keskustasta sain 1.67 ohennuksella kaikki herkut ja makeilla merkkipokilla koko homman 95e lasit olleet käytössäni pari viikkoa ja toimivat hyvin 3v takuu, liike ei ollut mikään ketju, linssit tulivat neljässä päivässä. Olen tosi tyytyväinen.
- frames
ilmainenko kirjoitti:
hei kaikki, hesan keskustasta sain 1.67 ohennuksella kaikki herkut ja makeilla merkkipokilla koko homman 95e lasit olleet käytössäni pari viikkoa ja toimivat hyvin 3v takuu, liike ei ollut mikään ketju, linssit tulivat neljässä päivässä. Olen tosi tyytyväinen.
Ystäväni osti monitehot 290e kaikilla herkuilla kiva kehys siis koko hinta alle 300e. Liike ei kuulunut mihinkään ketjuun, joten aina ei tarvitse maksaa monitehoista 1600e, kuten minä olen maksanut, mutta asiakashan päättää paljonka hän maksamaa ja valitsee esim kehyksen ja linssit sen mukaaan. Itse en ostanut rillejäni Suomesta, mutta ovat tosi hyvät
- ILMAISEKSI
frames kirjoitti:
Ystäväni osti monitehot 290e kaikilla herkuilla kiva kehys siis koko hinta alle 300e. Liike ei kuulunut mihinkään ketjuun, joten aina ei tarvitse maksaa monitehoista 1600e, kuten minä olen maksanut, mutta asiakashan päättää paljonka hän maksamaa ja valitsee esim kehyksen ja linssit sen mukaaan. Itse en ostanut rillejäni Suomesta, mutta ovat tosi hyvät
Näköoptiikasta edullisimmat silmälasit, eli ilmaiseksi sain kun jonotin. Nyt olen tyytyväinen. Siellä oli kyllä paljon porukkaa ostoksillakin ja ihan siistiltä liikkeeltä näytti:) Voin suositella. Huomenna vielä viisi ekaa saa silmälasit, kandee mennä jonotamaan:)
- NYT NÄKEE HYVIN
ILMAISEKSI kirjoitti:
Näköoptiikasta edullisimmat silmälasit, eli ilmaiseksi sain kun jonotin. Nyt olen tyytyväinen. Siellä oli kyllä paljon porukkaa ostoksillakin ja ihan siistiltä liikkeeltä näytti:) Voin suositella. Huomenna vielä viisi ekaa saa silmälasit, kandee mennä jonotamaan:)
Kävin ostamassa Näköoptiikasta Tikkurilasta monitehot ja otin itsestääntummenevilla linsseeillä, maksoi 399,- kehys, linssit yms.
Nyt olen katsellut maailmaa ihan erilaisin silmin kun aikaisemmin. Täältä netistä löysin vinkin, Kiitos siitä. - Rahat meni
NYT NÄKEE HYVIN kirjoitti:
Kävin ostamassa Näköoptiikasta Tikkurilasta monitehot ja otin itsestääntummenevilla linsseeillä, maksoi 399,- kehys, linssit yms.
Nyt olen katsellut maailmaa ihan erilaisin silmin kun aikaisemmin. Täältä netistä löysin vinkin, Kiitos siitä.Mulla meni 399€ hukkaan kun asioin samassa paikassa möi lasit jota ei voi käyttää Takuuta ei ole.
- Hae apua
Rahat meni kirjoitti:
Mulla meni 399€ hukkaan kun asioin samassa paikassa möi lasit jota ei voi käyttää Takuuta ei ole.
Myyjäliike vastaa tuotteitaan. Aina. Ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462751Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15954Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm66862Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829