Facebook toimii muuten ihan normaalistai mut farmville jää jumimaan latauskohtaan ja siinä se sit on ollu koko päivän. Mikähän voisi olla ongelmana?! Esim. pettyville toimii...
FarmVille ei toimi
5
1819
Vastaukset
- lkjhiughbvhj
Ihan sama juttu,aamulla toimi ihan hyvin mutta sitte ei enää toiminut,on jotain ongelmii pelissä!
- "tilallinen"
tuli tämän uuden etusivumuutoksen kanssa....eli en pääse farmilleni enään ollenkaan etusivun kautta...aukee hetkenaikaa ja sit toppaa...sivun alahalla on linkki FarmVille.com sen kautta pääsen...on jonku Zyngan kautta...tosi hankalaa toimia...Facebookki sammuu kokonansa kun tän kautta menee tilalle :(....oisko kenelläkään apua ongelmaani???
- J
Ainakin toimii kun vaan päivittää yhden tai pari kertaa jos on jäänyt pitkäksikin aikaa jumiin.. Tai jos ei sittenkään niin yleensä on päivitykset kesken..
- _
Tänään mulla ja muillakin jumittaa latauskohtaan niin vietävästi...................:(
- Anonyymi
_ kirjoitti:
Tänään mulla ja muillakin jumittaa latauskohtaan niin vietävästi...................:(
Mullan ei lataudu peli enää ollenkaan kaikki päivitykset o. Tehty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k353775Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511704- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1741072Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84935
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49781- 39760