Facebook toimii muuten ihan normaalistai mut farmville jää jumimaan latauskohtaan ja siinä se sit on ollu koko päivän. Mikähän voisi olla ongelmana?! Esim. pettyville toimii...
FarmVille ei toimi
5
1697
Vastaukset
- lkjhiughbvhj
Ihan sama juttu,aamulla toimi ihan hyvin mutta sitte ei enää toiminut,on jotain ongelmii pelissä!
- "tilallinen"
tuli tämän uuden etusivumuutoksen kanssa....eli en pääse farmilleni enään ollenkaan etusivun kautta...aukee hetkenaikaa ja sit toppaa...sivun alahalla on linkki FarmVille.com sen kautta pääsen...on jonku Zyngan kautta...tosi hankalaa toimia...Facebookki sammuu kokonansa kun tän kautta menee tilalle :(....oisko kenelläkään apua ongelmaani???
- J
Ainakin toimii kun vaan päivittää yhden tai pari kertaa jos on jäänyt pitkäksikin aikaa jumiin.. Tai jos ei sittenkään niin yleensä on päivitykset kesken..
- _
Tänään mulla ja muillakin jumittaa latauskohtaan niin vietävästi...................:(
- Anonyymi
_ kirjoitti:
Tänään mulla ja muillakin jumittaa latauskohtaan niin vietävästi...................:(
Mullan ei lataudu peli enää ollenkaan kaikki päivitykset o. Tehty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089