Facebook toimii muuten ihan normaalistai mut farmville jää jumimaan latauskohtaan ja siinä se sit on ollu koko päivän. Mikähän voisi olla ongelmana?! Esim. pettyville toimii...
FarmVille ei toimi
5
1788
Vastaukset
- lkjhiughbvhj
Ihan sama juttu,aamulla toimi ihan hyvin mutta sitte ei enää toiminut,on jotain ongelmii pelissä!
- "tilallinen"
tuli tämän uuden etusivumuutoksen kanssa....eli en pääse farmilleni enään ollenkaan etusivun kautta...aukee hetkenaikaa ja sit toppaa...sivun alahalla on linkki FarmVille.com sen kautta pääsen...on jonku Zyngan kautta...tosi hankalaa toimia...Facebookki sammuu kokonansa kun tän kautta menee tilalle :(....oisko kenelläkään apua ongelmaani???
- J
Ainakin toimii kun vaan päivittää yhden tai pari kertaa jos on jäänyt pitkäksikin aikaa jumiin.. Tai jos ei sittenkään niin yleensä on päivitykset kesken..
- _
Tänään mulla ja muillakin jumittaa latauskohtaan niin vietävästi...................:(
- Anonyymi
_ kirjoitti:
Tänään mulla ja muillakin jumittaa latauskohtaan niin vietävästi...................:(
Mullan ei lataudu peli enää ollenkaan kaikki päivitykset o. Tehty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770