Tulkintaa kaipailen

kakkonen

Olen kaksonen
nouseva skorppari
aurinko kaksosissa
kuu kaloissa
merkusius kaksosissa
venus ravussa
mars vaa´assa

Miten tulkitsisit minua tämän perusteella?

10

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotan kevättä.

      Hän ei ole kyennyt sitoutumaan pitkän ikänsä aikana, vaan kulkee hakemassa vaihtelua elämäänsä. Kaksosen sitoutuminen vain yhteen kumppaniin voi olla haasteellista ja viedä kumppanin löytymiseen vasta vanhemmalla iällä. Iloisena seuraihmisenä hän on suosittu siellä missä toimii. Tiuskinta yllätti minut täysin, luin siitä Kuu Kaloissa merkille olevan tyypillistä. Seksuaalinen vietti on olennainen osa hänen elämäänsä, se syttyy vastapuolen seksuaalisella vetovoimalla, vaatetus ja muu ulkonäkö. Hän harrastaa monenlaista liikuntaa, nauttii luonnosta. Tapaamme kaksi kertaa vuodessa, hän tulee syömään luokseni, tiedän mistä ruuasta hän nauttii, hän tulee nukkumaan. "Ketään ei voi omistaa." on hänen mottonsa.

      • kakkonen

        Muutama asia jotka tunnistan itsessäni:
        Vaihtelun haluinen: Huonekalut vaihtavat paikkaa, työpaikka ei ole pysyvää laatua...
        Seksuaalinen vietti syttyy vastapuolen seksuaalisella vetovoimalla, vaatetus ja muu ulkonäkö: Ulkonäkö ym. seikat ovat tärkeitä, mutta myös sisältökin pitää olla kohdallaan. :)
        Nauttii luonnosta: Mieluummin luontoon kuin kaupungin vilinään.

        Ja näitä en tunnista itsessäni:
        Ei ole kyennyt sitoutumaan pitkän ikänsä aikana: Olin avoliitossa ja avioliitossa yhden kanssa 17v. Päätyi tosin sittemmin eroon, mutta ihan muista syistä.
        Sitoutuminen vain yhteen kumppaniin voi olla haasteellista ja viedä kumppanin löytymiseen vasta vanhemmalla iällä: Nuorena yhteen ja tosiaan kesti 17v. Nyt hiukka vaikeampi löytää/törmätä siihen "oikeaan"
        Seuraihminen: Tykkään olla enemmän yksin tai pienemmällä porukalla sillä olen ujo.
        Tiuskinta: Tämä on sitten tulkinnan varainen, tottakai jokainen joskus suuttuu ja ei mitenkään epätervettä.


      • Saimi,
        kakkonen kirjoitti:

        Muutama asia jotka tunnistan itsessäni:
        Vaihtelun haluinen: Huonekalut vaihtavat paikkaa, työpaikka ei ole pysyvää laatua...
        Seksuaalinen vietti syttyy vastapuolen seksuaalisella vetovoimalla, vaatetus ja muu ulkonäkö: Ulkonäkö ym. seikat ovat tärkeitä, mutta myös sisältökin pitää olla kohdallaan. :)
        Nauttii luonnosta: Mieluummin luontoon kuin kaupungin vilinään.

        Ja näitä en tunnista itsessäni:
        Ei ole kyennyt sitoutumaan pitkän ikänsä aikana: Olin avoliitossa ja avioliitossa yhden kanssa 17v. Päätyi tosin sittemmin eroon, mutta ihan muista syistä.
        Sitoutuminen vain yhteen kumppaniin voi olla haasteellista ja viedä kumppanin löytymiseen vasta vanhemmalla iällä: Nuorena yhteen ja tosiaan kesti 17v. Nyt hiukka vaikeampi löytää/törmätä siihen "oikeaan"
        Seuraihminen: Tykkään olla enemmän yksin tai pienemmällä porukalla sillä olen ujo.
        Tiuskinta: Tämä on sitten tulkinnan varainen, tottakai jokainen joskus suuttuu ja ei mitenkään epätervettä.

        tekee sinusta erilaisen, kuin ystävästäni Venus Härässä.


      • Ihmettelen.
        Saimi, kirjoitti:

        tekee sinusta erilaisen, kuin ystävästäni Venus Härässä.

        Ei tarkoita, että ei ole pitkä avioliitto takanaan, lapsia sekä lapsenlapsia. Elää nytkin parisuhteessa.
        Miksi siis käy minun luonani?


      • kakkonen
        Ihmettelen. kirjoitti:

        Ei tarkoita, että ei ole pitkä avioliitto takanaan, lapsia sekä lapsenlapsia. Elää nytkin parisuhteessa.
        Miksi siis käy minun luonani?

        sitoutumaan sillä tuon liittomme aikana olin vaan mieheni kanssa eikä muita.
        Ja edelleen olen sitä mieltä että jos jonkun kanssa yhdessä niin toisia ei.
        Pettämistä en vaan ymmärrä, miksi olla yhdessä jos pitää muualle haikailla...


      • Kaunis mieli.
        kakkonen kirjoitti:

        sitoutumaan sillä tuon liittomme aikana olin vaan mieheni kanssa eikä muita.
        Ja edelleen olen sitä mieltä että jos jonkun kanssa yhdessä niin toisia ei.
        Pettämistä en vaan ymmärrä, miksi olla yhdessä jos pitää muualle haikailla...

        Miesten kiertämin tuollalailla on tyypillistä heille ominaisen lapsuuden johdosta, muunkin luultavasti. Perheessä on paljon lapsia, 14 sisarusta, selviytyminen elämässä on rankkaa, leipää ja särvintä on vaikea hankkia. On käyty sodat, lähdetty pois kotipaikkakunnalta työn perään. Nuo miehet ottavat naisen, jolla on rahaa, koska raha edustaa selviytymistä. Rakkauden perään heitä vetää sen suoma lämpö ja huolenpito, jotka edustavat niitä arvoja, joita ilman he jäivät.


      • kakkonen
        Kaunis mieli. kirjoitti:

        Miesten kiertämin tuollalailla on tyypillistä heille ominaisen lapsuuden johdosta, muunkin luultavasti. Perheessä on paljon lapsia, 14 sisarusta, selviytyminen elämässä on rankkaa, leipää ja särvintä on vaikea hankkia. On käyty sodat, lähdetty pois kotipaikkakunnalta työn perään. Nuo miehet ottavat naisen, jolla on rahaa, koska raha edustaa selviytymistä. Rakkauden perään heitä vetää sen suoma lämpö ja huolenpito, jotka edustavat niitä arvoja, joita ilman he jäivät.

        tämä nyt liittyi minuun????


      • poixpoi
        kakkonen kirjoitti:

        tämä nyt liittyi minuun????

        Ei mitenkään. Jos olet palstaa seurannut hieman niin täällä on joillakuilla tapana sekoilla ketjujen sekaan täysin omiaan ja höpöttää omasta elämästään kaikenlaista hevonpaskaa niinkuin he muka chattailisivat jonkun tietyn, meille muille tuntemattoman, mielikuvitushenkilön kanssa. Parasta kun jätät heidät täysin omaan arvoonsa ja annat heidän toteuttaan itseään ja horjunutta mielenterveyttään.


      • ghfjdklietn
        poixpoi kirjoitti:

        Ei mitenkään. Jos olet palstaa seurannut hieman niin täällä on joillakuilla tapana sekoilla ketjujen sekaan täysin omiaan ja höpöttää omasta elämästään kaikenlaista hevonpaskaa niinkuin he muka chattailisivat jonkun tietyn, meille muille tuntemattoman, mielikuvitushenkilön kanssa. Parasta kun jätät heidät täysin omaan arvoonsa ja annat heidän toteuttaan itseään ja horjunutta mielenterveyttään.

        ja heidän horjunutta mielenterveyttään.


      • Amygdala,
        poixpoi kirjoitti:

        Ei mitenkään. Jos olet palstaa seurannut hieman niin täällä on joillakuilla tapana sekoilla ketjujen sekaan täysin omiaan ja höpöttää omasta elämästään kaikenlaista hevonpaskaa niinkuin he muka chattailisivat jonkun tietyn, meille muille tuntemattoman, mielikuvitushenkilön kanssa. Parasta kun jätät heidät täysin omaan arvoonsa ja annat heidän toteuttaan itseään ja horjunutta mielenterveyttään.

        Kirjoitusta lukiessa ei voi lakata ihmettelemästä astrologin mielenterveyttä. Kun hän ihmettelee ammattiyhteisönsä hylkäämistä merkkipäivänään, olen vieläkin järkyttyneempi. Olen oikeassa, noin ei saa kirjoittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2224
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1065
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe