huono olo, puutuminen, vapina...

sekoamassako täysin?

Ihmeellinen olotila kokoajan. Oksettaa (en ole oksentanut) tuntuu kuin leuka ja kaula puutuisivat, vapisuttaa ja heikottaa. Eilen potkukelkkailtiin lapsosten kanssa mummon luona käymään ja sinne päästessä oli oikein heikko olo. ajattelin et jos verensokeri laski liian alas ja yritin napostella jotain, no pikkasen olo helpottuikin. Kotiin palatessa sama juttu. Kauhea vapina ja tutina ja syöminenkään ei auttanut. Tuntuu kuin pää puutuisi niskasta ylöspäin ja on usvainen olo. Tätäkin kirjoittaessani kädet tuntuvat vapisevan ja ovat voimattoman tuntuiset. Olisikohan tämä jotain jännitysniska oireita, en kyllä ole huomannut muiden valittavat tosta tutinasta. Pää ei ole kuitenkaan kipeä. Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja vasta eilen kävin ottamassa kokeet kun on oireet lisääntyneet. Saattaisi varmaan johtua tuostakin... Ajattelin et jos huomenna soittaisi tk:hon ja yrittäisi päästä käymään. Toisaalta hävettää soitella kun vasta soitin ja valitin noita kilppari oireita. Paniikista kärsin myös, mut ei tää kyl oo sitä...

7

9983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sadly

Ei sun tarvitse hävetä, pitäähän sitä terveydestä pitää huolta. Itse en osaa sanoa mikä olisi, itse sairastan dystoniaa ja on puutumisia yms...

• jäänsini

Voisitkohan olla uupunut? Stressaantunut pidemmän aikaa?Mulla on ollut viime päivinä sellaista heikkoutta,pää outo,huimausta ja vapinaakin.Huimaus on kaikkein pahinta.Tuntuu,että jalat eivät löytäsi lattiaa kotosalla ja askeleet sellai hapuilevia.Mulla on ollut kroppa kovilla vuoden päivät,joten luulen,että en ole palautunut vielä ja uuvun aika helposti.Kädetkin ovat voimattomia joskus.Sulla voi olla panikkikohtauksia lieviä päivisin ja joskus ne seuraavat kovan fyysisen rasituksen jälkeenkin.Oletko ahdistunut?Vois miettii onko elämässä kaikki kunnossa.Mikä vaivaa tuolla mielensopukoissa?

• paniikkitara

jos sokeri ei auta.

Paniikkihäiriö aiheuttaa välillä kyseisiä oireita puutumista ,sumuisuutta ,heikkoutta ja vapinaa.`

Samoin kilpparit jos arvot ei kohdillaan.

• näinon

luulosairautta!

• kupla-uunoja

Luulosairautta ainoastaan ikänsä vakavilta sairauksilta säästyneille besserwissereille sekä tällä alueella täydellisessä kehittymättömyyden suossa junnaavalle lääketieteelle.

• Soitat aamulla ja pyydät lääkäriaikaa itsellesi: laita jo etukäteen ylös paperille muistiin seikat jottei olennainen jää kertomatta.
      Olit juuri käynyt verikokeessa hiljattain kilpirauhasarvoista?
      Mieluummin kuuntele terveysaseman koulutettua henkilökuntaa terveysneuvoissa eikä näille "juttelupalstoille" kannata korvaa kallistaa. Täällä voi tulla vastaan hölynpölyjuttujakin kun kuka tahansa tänne kirjoittelee...
      Rohkeasti vaan ota yhteyttä terveydenhuollon osaajiin.

• Anonyymi

Coponaa pukkaa :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      120
      9935
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      103
      9795
    3. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      34
      9101
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7901
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6284
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5488
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      10
      4952
    8. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4802
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      39
      4438
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      40
      4425
    Aihe