huono olo, puutuminen, vapina...

sekoamassako täysin?

Ihmeellinen olotila kokoajan. Oksettaa (en ole oksentanut) tuntuu kuin leuka ja kaula puutuisivat, vapisuttaa ja heikottaa. Eilen potkukelkkailtiin lapsosten kanssa mummon luona käymään ja sinne päästessä oli oikein heikko olo. ajattelin et jos verensokeri laski liian alas ja yritin napostella jotain, no pikkasen olo helpottuikin. Kotiin palatessa sama juttu. Kauhea vapina ja tutina ja syöminenkään ei auttanut. Tuntuu kuin pää puutuisi niskasta ylöspäin ja on usvainen olo. Tätäkin kirjoittaessani kädet tuntuvat vapisevan ja ovat voimattoman tuntuiset. Olisikohan tämä jotain jännitysniska oireita, en kyllä ole huomannut muiden valittavat tosta tutinasta. Pää ei ole kuitenkaan kipeä. Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja vasta eilen kävin ottamassa kokeet kun on oireet lisääntyneet. Saattaisi varmaan johtua tuostakin... Ajattelin et jos huomenna soittaisi tk:hon ja yrittäisi päästä käymään. Toisaalta hävettää soitella kun vasta soitin ja valitin noita kilppari oireita. Paniikista kärsin myös, mut ei tää kyl oo sitä...

7

8638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sadly

      Ei sun tarvitse hävetä, pitäähän sitä terveydestä pitää huolta. Itse en osaa sanoa mikä olisi, itse sairastan dystoniaa ja on puutumisia yms...

    • jäänsini

      Voisitkohan olla uupunut? Stressaantunut pidemmän aikaa?Mulla on ollut viime päivinä sellaista heikkoutta,pää outo,huimausta ja vapinaakin.Huimaus on kaikkein pahinta.Tuntuu,että jalat eivät löytäsi lattiaa kotosalla ja askeleet sellai hapuilevia.Mulla on ollut kroppa kovilla vuoden päivät,joten luulen,että en ole palautunut vielä ja uuvun aika helposti.Kädetkin ovat voimattomia joskus.Sulla voi olla panikkikohtauksia lieviä päivisin ja joskus ne seuraavat kovan fyysisen rasituksen jälkeenkin.Oletko ahdistunut?Vois miettii onko elämässä kaikki kunnossa.Mikä vaivaa tuolla mielensopukoissa?

    • paniikkitara

      jos sokeri ei auta.

      Paniikkihäiriö aiheuttaa välillä kyseisiä oireita puutumista ,sumuisuutta ,heikkoutta ja vapinaa.`

      Samoin kilpparit jos arvot ei kohdillaan.

    • näinon

      luulosairautta!

    • kupla-uunoja

      Luulosairautta ainoastaan ikänsä vakavilta sairauksilta säästyneille besserwissereille sekä tällä alueella täydellisessä kehittymättömyyden suossa junnaavalle lääketieteelle.

    • Soitat aamulla ja pyydät lääkäriaikaa itsellesi: laita jo etukäteen ylös paperille muistiin seikat jottei olennainen jää kertomatta.
      Olit juuri käynyt verikokeessa hiljattain kilpirauhasarvoista?
      Mieluummin kuuntele terveysaseman koulutettua henkilökuntaa terveysneuvoissa eikä näille "juttelupalstoille" kannata korvaa kallistaa. Täällä voi tulla vastaan hölynpölyjuttujakin kun kuka tahansa tänne kirjoittelee...
      Rohkeasti vaan ota yhteyttä terveydenhuollon osaajiin.

    • Anonyymi

      Coponaa pukkaa :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1605
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1273
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1047
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      63
      798
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe