Olin vähän aikaa sitten erään "ystäväni" synttäreillä ja hän on siis kauris horoskoopiltaan. Meille tuli riitaa, sillä hän alkoi naljailemaan minusta muiden ihmisten kuullen. En pidä moisesta käytöksestä, enkä noin vain niele, mitä minulle heitetään, varsinkaan jos heitetään ***kaa päin naamaa. Eipä ole muuten kuulunut mitään pahoitteluja tuolta kauris"ystäväni" puolelta. En aio kyllä itsekään soittaa, enkä ottaa yhteyttä. Olkoon sitten vaikka koko 15-vuoden ystävyys kyseessä, kaikkea ei tarvitse niellä ja hyväksyä. Herkkä kauris"ystäväni" kehtasi vielä itsekin suuttua ja loukkaantua, kun huomasi sanomisistani, etten pitänyt hänen kommenteistaan. Onko tuollaisen psykopaatin tavoin käyttäytyvän ihmisen seura edes ystävyyttä? Ensin aloittaa riidan ja sitten vielä suuttuu, kun sanoo jotain takaisin? Haloo? Onko kaikki kotona?
Naljaileva kauris...
3
637
Vastaukset
- sentään.
Kestikö sinulla tosiaan 15 vuotta tunnistaa "psykopaatti". :)))
- Omaa elämää.
esimerkiksi Kuu Ravussa loukkaantuu asiasta, jossa hän on tehnyt virheen, kun huomauttaa virheestä hänelle.
Aurinko Rapu-naiset ovat erityisen herkkiä loukkaantumaan, puhumattakaan Vaaka-miehistä. - zn
Kovin on tuttua tuo kauriin käytös sinua kohtaan. Itselläni 5 vuoden ajan kaurisystävätär, vaikea hallitsija-
luonne,kaiken on toimittava tämän kaurisnaisen piirustusten mukaan, muuten haukutaan ja loukkaannutaan. Puukottaa selkään heti kun tilaisuus tulee, täysi psykopaatti, puhuu pahaa jopa
omista lapsistaan heidän selkänsä takana. Pyrkii ohjailemaan kaikkien ihmisten elämää, onneksi ystävyys
nyt katkolla. Yhtäkään kaurista en enää ystäväkseni halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798