uskallanko tyttönä yksin Turkkiin ?

HennaMarja

3

1282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saldo-Ellu

Semmoinen normaali varovaisuus ja maalaisjärki on hyvä seuralainen Istanbulissa, enempää tuskin tarvitset. En neuvoisi yksin mihinkään extremeseikkailuihin ainakaan yömyöhällä, mutta sen nyt sanoo järkikin. Istanbul on kansainvälisistä kansainvälisin kaupunki ja jos etupäässä liikkuu sellaisilla alueilla, joilla turistit yleensäkin liikkuvat niin miksi jättää Bysantin mielenkiintoinen kulttuuri näkemättä. Uskon kyllä, että olisit varsin suosittu esimerkiksi Suuressa basaarissa, jossa myyjiä nyt joutuu muutenkin työkseen väistelemään.

• Bold and beautiful

Siihen nähden kuinka monta viestiä olet tällä nimimerkillä kirjoittanut matkoistasi, ei ole ainakaan se totta, ettet olisi ulkomailla käynyt. Kummasti sinulta on löytynyt mielipiteitä Lomaromanssit-palstallekin turkkilaisista miehistä olettaen, ettet ole sielläkään aiemmin käynyt? Kaikkialla maailmassa - myös Turkissa - saa olla rauhassa, jos itse haluaa. Seuraa löytyy sekä uhkeille blondeille että laihoille bruneteille, jos sitä viestittää etsivänsä.

• Ystävällinen neuvoja

En usko, että sinun kannattaa mennä tyttönä Turkkiin. Mene mielummin poikana, niin on paljon helpompaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 578
      9391
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2405
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      188
      1535
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1277
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      960
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      897
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      814
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      812
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      41
      762
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      662
    Aihe