Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä reilut kymmenen vuotta. Alussa meillä oli seksiä 3-5 kertaa viikossa, mutta jo ensimmäisten vuosien aikana se harveni ja nyt on ollut monta vuotta niin, että vuoden seksikerrat voi laskea sormilla. Viime vuodelta yhden käden sormilla. Mutta se vähä mitä on, on hyvää!! Kyse ei ole erektio-ongelmista, pettämisestä tai masennuksesta. Ei vaan huvita. Mies ei osaa (tai halua?) nimetä syytä tähän, mutta sanoo haluavansa haluta useammin. Vika ei kuulemma ole minussa, vaikka olen kysynyt monesti, onko jotain mitä voisin muuttaa käytöksessäni tai ulkonäössäni. Olen sanonut, että olen hänen kanssaan onnellinen vaikka meillä ei olisi seksiä IKINÄ, vaikka se ei ole ykkösvaihtoehtoni, mutta ennen kaikkea haluan tietää mitä minun tulee odottaa... en jaksa sitä että hän aina sanoo, että tilanne muuttuu, ja se ei muutu. Ja jotta ei kuulostaisi siltä, että asiasta aina jankutan, niin on tässä ollut piiitkiäkin pätkiä ettei siitä edes puhuta. Noh. Seksittömyyden kanssa voin elää, mutta toinen asia onkin vähän ongelmallisempi... tämä lapsensaantijuttu. Molemmat haluamme lapsia, ja nyt alkaisi olla aika, mieskin haluaa. En vain ole kysynyt miten hän käytännössä meinasi asian toteuttaa... en todellakaan halua, että seksimme muuttuu epämiellyttäväksi pakoksi, mutta tiedän myös että mieheni haluaa nimenomaan oman luomulapsen. Ja niin minäkin tietysti.
Mutta ei kai lapsensaantitoive voi saada miestä halukkaammaksi? Vai voiko? Onko se (väliaikainen) ratkaisu koko ongelmaan? Jos ei, niin mitäs sitten...?
Haluton mies + lastensaanti
2
504
Vastaukset
- aäaäaäaäaä
Ihan kuin olisin lukenu mun omasta suhteesta =) Paitsi että meillä on jo yksi lapsi. Ja voin sanoa että meillä tämä haluttomuushomma sai juuri alkunsa siitä kun alettiin "tehtailla" tätä ekaa lapsosta, se on aika stressaavaa aikaa kun lasketaan päiviä ja sekstaillaan aina tiettyinä aikoina... siinä tulee hiukan liiaksi sellanen tehdasfiilis, että toisaalta ymmärrän miehiä joilla siinä kohtaa hiipuu halut. Meilläkin on nyt hiukan ongelmaa kun pitäis alkaa tehdä toista lasta ja tosiaan peitto heiluu edelleen vaan ehkä noin 3-5 kertaa vuodessa =/ Mikä avuksi ? ? ? Minä olisin halukas ja minussa ei kuulemma ole vikaa...
- minä autan
hanki toinen mies ni ei tarvi miettiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042