Lähdemme kultani kanssa risteilylle ja ajattelimme ostaa Tukholmasta kihlat. Osaisko joku sanoa onko kulta/sormukset siellä missä hinnoissa Suomeen verrattuna ja oisko jotain hyviä paikkoja missä kannattais käydä?
Kihlat Ruotsista
Sannike
2
564
Vastaukset
- kulta omasta takaa
En osaa sanoa. KOkeile keskustaa.
- Sannike
Eipä sieltä Tukholmasta saanut kihloja mukaan. Siellä oli ihan eri systeemit kuin täällä. Liikkeissä on vain kopiosormuksia ja nekin narun nokassa kiinni niin ettei niitä voida varastaa. Sormukset ois pitänyt tilata ja vain muutama pieni liike ois postittanut ne Suomeen. ...että ostettiin sitten kihlat Suomen puolelta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962