sattuuko raskaudenkeskeytys

scared

Itselleni olisi huomenna edessä lääkkeellinen keskeytys, eilen sain jo ensimmäisen pillerin ja huomenna laitetaan emättimeen/kohdunsuulle(?) toinen pilleri, joka aloittaa supistukset yms. Hoitaja sanoi myös, että kipulääkkeen saan heti kun on tuo pilleri laitettu. Mutta miten paljon nuo supistukset oikein sattuvat ja kun siellä sairaalassa pitäisi jonkin aikaa kävellä, koska se edistää kohdun tyhjenemistä, niin mieltäni painaa, että kuinka kivulias tuo kokemus on. Jos jollain kokemusta, nopeat vastaukset olisivat tervetulleita!

41

1182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satuapa*

Vaihtelevasti ihmisestä riippuen.

Itsellä kivut olivat aika samanlaiset kuin kuukautiskivut, mutta vain kymmenenkertaa kovemmat ja tulivat ikäänkuin supistuksina. Eli välillä ei sattunut juuri lainkaan ja sitten sattui jonkin aikaa aivan älyttömästi. Omalta kohdalta sanoisin, että kivun kesti aika hyvin, koska tiesi sillä olevan tarkoituksensa ja että se on loppujen lopuksi kuitenkin hyvin hetkellistä. Kipulääkkeitähän saa pyytämällä lisää, joten jos siltä tuntuu, pyydä ihmeessä hoitajalta. Supistuksen hetkellä ei kyllä oikein suorassa seistä meinannut pystyä.

• kirjoituksiani

et pysty laskemaan, kun en käytä nimimerkkiä. Mistä minun "kipuiluni" mahtaa johtua, koska en ole tehnyt aborttia?

Voisikohan olla mahdollista, että palstalle voi kirjoittaa ihan muustakin syystä kuin "kipuilusta" ?

• 1977

...on, että aivan helvetisti sattuu.

Se saatu panacod ei paljoa ainakaan minulla mielltä lämmittänyt. Epiduraalin kanssa lähti taju, mutta olo oli paljon helpompi kun oli puoli unessa koko päivän, kuin että olisi tuntenut sitä kipua. Meillä piti maata aloillaan neljä tuntia ennenkuin piti alkaa kävelemään. Se paikalla makaaminen oli kauheinta niin kauan kunnes antoivat piikin, itse kestän kipua paremmin liikkumalla.

Olen erittäin kipuherkkä, ns. henkisesti allerginen kivulle. Kyseessä oli tietenkin oma kokemus, joku muu olisi voinut vain kohottaa olkapäitään samalle kivun voimakkuudelle, itse taas en ole koskaan kokenut mitään vastaavaa...

• Wms

naiseen aivan yhtä paljon kuin keskenmenokin, mutta kipuun voi varustautua kipulääkkein, kun taas spontaanin keskenmenon sattuessa ei kotona välttämättä ole tavallista disperiiniä voimakkaampia kipulääkkeitä. Miksi haluat lääkkeellisen keskeytyksen? Kaavinta ei satu yhtään ja jälkivuotoa ei juuri ole. Keskenmenossa tai lääkkeelisessä keskeytyksessä on paha jälkivuoto ja kaavintaan voi joutua vielä sen jälkeenkin.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8403
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4674
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4353
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3493
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3368
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3133
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2871
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe