Oli kuulemma piereskellyt ja hekotellut tuon tuosta. Vanhalle viinalle ja valkosipulillekin löyhkännyt.
Miten saa purettua myyntisopimuksen?
Kiinteistövälittäjä sikaili näytössämme
9
1384
Vastaukset
- Welcro fly
Niin että oikein KUULEMMA sitä ja tätä. Kukahan vinkuu tällaisia yö-neljältä?
- Vancouver2010
Oliko kyseessä taas joku JYA:n välittäjistä?
Vivan, Open Marketin, OPKK:n, puolipyhän lehmän (Huoneistokeskus), vai tällä palstalla "Jumalaisen" Kiinteistömailman, ehkä joku pienempi yritys?
- Aloittaja
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Vivan, Open Marketin, OPKK:n, puolipyhän lehmän (Huoneistokeskus), vai tällä palstalla "Jumalaisen" Kiinteistömailman, ehkä joku pienempi yritys?
Vastata kun asunto on myymättä. Aion myydä sen itse. Onneksi ei ole kiire.
- tj.
Aloittaja kirjoitti:
Vastata kun asunto on myymättä. Aion myydä sen itse. Onneksi ei ole kiire.
kuuluu tuolla alalla perusjuttuihin, valitettavasti alalla on myös noita kunnollisten välittäjien mustamaalaajia, jotka viljelevät pieruhuumoriaan paikoissa, missä ihmiset tekevät elämänsä tärkeimpiä päätöksiä.
- se on vaan elämätä
tj. kirjoitti:
kuuluu tuolla alalla perusjuttuihin, valitettavasti alalla on myös noita kunnollisten välittäjien mustamaalaajia, jotka viljelevät pieruhuumoriaan paikoissa, missä ihmiset tekevät elämänsä tärkeimpiä päätöksiä.
jos kerran tahi pari pieraisee,
koska esim pienikin pieru tyhjässä asunnossa kajahtaa kumman lujaa.
Toinen asia sitten on jos oikeen tahallaan tekee siitä numeron ja on vaikka olevinaan kaasuttamassa
moottopyörää ja rutisee siinä samalla tai kaikenhuippu on mitä olen kuullut, että pieraisee nyrkkiin ja laittaa sen nyrkin naisen nenän eteen ja avaa sen siinä.
Kyllähän meitä kiinteistövälittäjiäkin mahtuu moneen junaan ja Pendolinoon ja linja-autoon.
- hadrianus
Mainitsemillasi syillä saat tuskin purettua sopimusta ilman kuluja - ellei valveutunut välittäjä suostu vapaaehtoisesti.
Mm. seuraavat kohtuulliset kulut saattavat tulla kysymykseen: netti ja mainoskulut ja asiakirjakulut.
Olisiko tarvetta asuntokaupan neuvojalle, joka opastaisi asuntojen ja kiinteistöjen ostajia ja itsemyyjiä ?
Kertokaa rakkaat ystävät !- Voi sun
Taas on tehty kärpäsestä härkänen. Kyllä kiinteistövälittäjällä on oikeu piereskellä siinä missä muillakin.
Ketä se nyt haittaa. - LKV too ..
Voi sun kirjoitti:
Taas on tehty kärpäsestä härkänen. Kyllä kiinteistövälittäjällä on oikeu piereskellä siinä missä muillakin.
Ketä se nyt haittaa.Olen jo eläkeikää lähestyvä laillistettu kiintestönvälittäjä. Olen joutunut esim. tilanteeseen, jossa esittelemässäni asunnossa on ollut vanhempia ihmisiä.
Minulta on vahingossa päässyt pieru siellä ja vanhemmat ihmisetovat ottaneet sen positiivisella tavalla, sanoen että parempi ulkona kuin sisällä. Kaupat tuli pierusta huolimatta, tai ehkä juuri sen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828