Kiinteistövälittäjä sikaili näytössämme

Yselijä

Oli kuulemma piereskellyt ja hekotellut tuon tuosta. Vanhalle viinalle ja valkosipulillekin löyhkännyt.
Miten saa purettua myyntisopimuksen?

9

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Welcro fly

      Niin että oikein KUULEMMA sitä ja tätä. Kukahan vinkuu tällaisia yö-neljältä?

    • Vancouver2010

      Oliko kyseessä taas joku JYA:n välittäjistä?

      • Vivan, Open Marketin, OPKK:n, puolipyhän lehmän (Huoneistokeskus), vai tällä palstalla "Jumalaisen" Kiinteistömailman, ehkä joku pienempi yritys?


      • Aloittaja
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Vivan, Open Marketin, OPKK:n, puolipyhän lehmän (Huoneistokeskus), vai tällä palstalla "Jumalaisen" Kiinteistömailman, ehkä joku pienempi yritys?

        Vastata kun asunto on myymättä. Aion myydä sen itse. Onneksi ei ole kiire.


      • tj.
        Aloittaja kirjoitti:

        Vastata kun asunto on myymättä. Aion myydä sen itse. Onneksi ei ole kiire.

        kuuluu tuolla alalla perusjuttuihin, valitettavasti alalla on myös noita kunnollisten välittäjien mustamaalaajia, jotka viljelevät pieruhuumoriaan paikoissa, missä ihmiset tekevät elämänsä tärkeimpiä päätöksiä.


      • se on vaan elämätä
        tj. kirjoitti:

        kuuluu tuolla alalla perusjuttuihin, valitettavasti alalla on myös noita kunnollisten välittäjien mustamaalaajia, jotka viljelevät pieruhuumoriaan paikoissa, missä ihmiset tekevät elämänsä tärkeimpiä päätöksiä.

        jos kerran tahi pari pieraisee,
        koska esim pienikin pieru tyhjässä asunnossa kajahtaa kumman lujaa.

        Toinen asia sitten on jos oikeen tahallaan tekee siitä numeron ja on vaikka olevinaan kaasuttamassa
        moottopyörää ja rutisee siinä samalla tai kaikenhuippu on mitä olen kuullut, että pieraisee nyrkkiin ja laittaa sen nyrkin naisen nenän eteen ja avaa sen siinä.
        Kyllähän meitä kiinteistövälittäjiäkin mahtuu moneen junaan ja Pendolinoon ja linja-autoon.


    • hadrianus

      Mainitsemillasi syillä saat tuskin purettua sopimusta ilman kuluja - ellei valveutunut välittäjä suostu vapaaehtoisesti.

      Mm. seuraavat kohtuulliset kulut saattavat tulla kysymykseen: netti ja mainoskulut ja asiakirjakulut.

      Olisiko tarvetta asuntokaupan neuvojalle, joka opastaisi asuntojen ja kiinteistöjen ostajia ja itsemyyjiä ?

      Kertokaa rakkaat ystävät !

      • Voi sun

        Taas on tehty kärpäsestä härkänen. Kyllä kiinteistövälittäjällä on oikeu piereskellä siinä missä muillakin.
        Ketä se nyt haittaa.


      • LKV too ..
        Voi sun kirjoitti:

        Taas on tehty kärpäsestä härkänen. Kyllä kiinteistövälittäjällä on oikeu piereskellä siinä missä muillakin.
        Ketä se nyt haittaa.

        Olen jo eläkeikää lähestyvä laillistettu kiintestönvälittäjä. Olen joutunut esim. tilanteeseen, jossa esittelemässäni asunnossa on ollut vanhempia ihmisiä.
        Minulta on vahingossa päässyt pieru siellä ja vanhemmat ihmisetovat ottaneet sen positiivisella tavalla, sanoen että parempi ulkona kuin sisällä. Kaupat tuli pierusta huolimatta, tai ehkä juuri sen takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe