Valitse oikea hiihtokeskus

Tärkeää....

Ruka
- venäläisiä ylimeikattuja naisia turkeissaan ja leveästi elämöiviä venäläismiehiä vodkahuurussa
- poliisilta loppuu sakkolaput ja puhtaat alkometrit

Levi
- suomalaisten juopottelupaikka
- täällä näkee julkkiksia, mutta ei rinteessä

Ylläs
- laskettelijoiden suosikkikohde
- täällä vietetään aikaa rinteissä ja moni kotimainen lasketteluvideo ja tv-ohjelma on kuvattu täällä
- kooltaan Suomen ylivoimainen ykkönen

Saariselkä
- eläkeläisten murtsikkapaikka
- monotanssit ovat paikan kovin juttu

12

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärkeää....

- Keskellä kaunista suomea ja paikkaa ympäröi kauniit järvimaisemat.
      - On venäläisiä uudenvuoden aikaan 2 viikkoa, sen jälkeen häviävät kuin pieru saharaan (käyttäytyvät pääsääntöisesti asiallisesti)

- Melko kallis paikka, mutta laadusta mielellään aina maksetaan.
      - Käy paljon julkkis henkilöitä, vähintään kuukausittain.

• Peltsi62

...on samaa luokkaa, kuin muidenkin suurempien keskusten. Venäläisiä on tosiaankin isommalla joukolla vain uuden vuoden tienoilla, jouluna en monta itänaapuria Tahkolla nähnyt. Venäläisistä ei ole haittaa juurikaan ollut. Iltaelämässä heitä näkyy varsin vähän, ilmeisesti touhuovat kämpillä ja mökeillä keskenään. Venäiseset eivät tunnu mielellään kommunikoivan suomalaisten kanssa, sen huomaa hyvin esimerkiksi tuolihississä, lieneekö syynä kielitaito vai joku muu. Olen kolmena edellisenä vuotena viettänyt yli 30 vrk/v Tahkolla, eikä kertaakaan ollut mitään haittaa venäläisistä.

• höh höh

taas meni tahkon omistajalla itsekehuksi. Ne venälöiset omistaa sun laskettelumestan.

• joopajootaas
        höh höh kirjoitti:

taas meni tahkon omistajalla itsekehuksi. Ne venälöiset omistaa sun laskettelumestan.

Kannattaa tarkistaa tosiasiat omistussuhteista, eikä uskoa kuulopuheisiin.

• edfrthrw
        höh höh kirjoitti:

eikö siellä rukalla käy asiakkaita kun pitää taas päntätä tännepäi takasi, noh zemii sinne korpikuntaan :D

• kuitenkin

muistaa, että venäläisten joulun ja uudenvuoden lomakausi on pian ohi (Venäjän ortod.kirkon joulu oli vasta joku päivä sitten). Vuodenvaihteen aikoihin heitä on enemmän niissä paikoissa, joihin heillä on kohtuullinen matka, myöhemmin vähemmän.

• iohvfr,

on vielä noin 55 muutakin keskusta kuin nuo...
        pienemmissä saa loistavaa palvelua ilman jonoja

• ......
        iohvfr, kirjoitti:

on vielä noin 55 muutakin keskusta kuin nuo...
        pienemmissä saa loistavaa palvelua ilman jonoja

Jälleen suunnistamme muualle kuin Tahkolle, Rukalle, Ylläkselle tai Leville. Ja sukset ja scootti saa kyytiä niin kuin viimeksikin.

• lumi on valkoista

• Rukalla asuva

Rukalla venäläsiä on kyllä alkukaudesta, vuodenvaihteen aikaan ja keväällä 1-2 viikon ajan heidän loma-aikoinaan, mutta muuten eivät kyllä haittaa tunturikuvassa ollenkaan! Sama homma on varmasti muissakin keskuksissa..

• TimSau

Saukkovaara
      - pieni hiljainen paikka Kainuussa (www.saukkovaara.fi)
      - edulliset hinnat
      - hiihtoladut, rinteet koko perheelle, half-pipe
      - hyvä suksihuolto

• Mr. Curly

I think, that you need add Saukko hjolidays.

There are silent and quiet place for recreation.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe