totaallisen kyllästynyt

hullu545789

Olen nyt monien vuosien ajan vaan todennut yhtä ja samaa, että mieheni ihastuu aina parhaimpiin ystäviini ja kamalintahan on se, että luottamus menee ystävistä, kuin miehestäkin, joka yrittää salaa ujuttaa itseään nukkumaan ystäväni läheisyyteen ja silittelee häntä ja hipelöi ja ystäväni leikkivät vain tietämätöntä, vaikka varmasti ovat tietoisia asiasta.
Alkaa olemaan jo pelottavaa pyytää ketään kaveria kylään kun saa olla tarkkailemassa vain mieheni liikkeitä ja flirttailua mikä raastaa omaa sydäntäni ja niin pitkään kuin luulinkin tyhmänä, että on vain tyhmää vitsiä koko touhu niin aina vaan sama meno jatkuu ja uusia ystäviä vaihtuu sitä mukaan kun olen jostain niin kovasti pettynyt , että kaveri suhdettakin on ollut vaikea enään jatkaa. en ole itsekkää ollut ainiain ihan luotettavimmista päästä, mutta jo aikoja sitten ryhdistäytynyt, kun perhettäkin on tullut ... miehen kanssa ollaan jo ikuisuuksia oltu yhdessä, vaikka ihan pettämisiäkin on ollut suhteen alussa, mutta aina vain päästy asioiden ylitse ja oltu onnelisiakin, mutta kiinnostaisi vain tietää, että onkohan se jotain pakko mielteistä aina ihastua nais puolisiin ystäviini ja minulle se alkaa olemaan jo suorastaan pakokauhua jos en ole tarkkailemassa miehen liikkeitä ja seuraavia siirtoja koko ajan :( se on niin suuri pelko, että jos kerrankin se homma karkaa käsistä, kun läheltä piti tilanteita olen jo päässyt yllättämään ja miehellä ei etenkään humalassa ole minkäänlaista kontrollia, että miten käyttäytyy ja en voi hyväksyä kun haluaa puristella tissejä tai pussailla ystäväni kanssa joten yrittää toimia salaa selkäni takana ja ei itse pidä asiaa pettämisenä niin ei tunne omatuntoakaan asioista.. pelottavaa kun vaan tunteet hänellä aina voimistuu tapahtumien jälkeen ja saattaa mennä kuukausiakin kunnes mies palaa taas ns "normaaliksi" minua kohtaan

1

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvinaisenselvä

Tähän ei voi sanoa mitään muuta kuin, että tulet hulluksi kun jatkat tuota suhdetta. jos eroat tunnet tuskaa jonkinaikaa, mutta sen jälkeen koet olevasi taas oma itsesi. Jos jäät utohon sekoat pahemmin tuohon houreeseen. En käsitä miksi jatkat...????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1339
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56