jos pyytäisit minut kahville.
Olisin onnellinen,
6
668
Vastaukset
- n-->m
odotan että sinä kutsut minut
- mennään
niin lähdetään! Haluan minäkin. Sovitaan aika ja paikka. Huomenna, ensiviikolla, miten vain!
- revi siitä
Oletko niin pihi ettet itse raaski ostaa ! Fiksu ja kohtelias mies pyytääkahville /päivälliselle. Mieti sitä.
- tähtihiekka
Mitä jos olisit itse rohkeampi ja pyytäisit tätä henkilöä kahville?
Tuskin kauheasti auttaa jos täälä vain kirjottelet ja odottelet hänen tekevän jotain...
Kannattaisi tehdä asialle jotain nyt,
ettei käy niin että joku muu nappaa tuon saaliin silmiesi edestä. - häh?
tulisitko/lähtisitkö kahville?
- onnea*
kahville, joooooooo, minne ja milloin?
pikku ongelma, me ei tunneta kuka sä "joo-o-o" oikein oot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636532
- 531913
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441671- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501034Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897