Soneran mokkulasta ja elisan lankakaistasta vaihtaneena ei voi muuta todeta kuin että DNA rokkaa ja kovaa!! Julkisuudessa paljon esillä olleet negaativiset keskustelut mokkuloiden nopeuksista on varmasti yksittäistapauksia. Itsellä rullaa paikasta riippumatta (kuitenkin 3G:ssä) aivan täysillä ja välillä vähän ylikin. Yksinkertaisesti loistava tuote, kiitos DNA!!!
DNA MOKKULA ON AIVAN LOISTAVA!!
12
1650
Vastaukset
- awfgshfdsjhgljh
Itsellä DNA-mokkula toimii noin 10-20% nopeudella siitä minulle luvatusta 1 megan nopeudesta, välillä vieläkin hitaammin. Itse aion vaihtaa kiinteään elisaan ja pysyä kaukana nettitikuista, oli ne sitten elisan, dna:n tai kenen hyvänsä :I
- 28
Suurin ongelma tässä mokkulabisneksessä on se, että kuluttaja ei ymmärrä, miten 3G verkko toimii. (Ts. myyjä ei kerro tarpeeksi selvästi tätä) Matkapuhelinverkossa puhelut priorisoidaan aina etusijalle, eli yksinkertaistettuna, mitä enemmän verkossa on käyttäjiä (puheluita, tekstiviestejä), sitä enemmän se mokkulayhteys tökkii. Jos asut vaikkapa kaupungin keskustassa, jossa tukiaseman alueella on paljon verkon käyttäjiä, voit olla varma, että mokkulayhteys tökkii. Operaattorit lupaavat mokkuloita myydessään sen teoreettisen maksiminopeuden, eivät sen toimivuutta maksimilla.
- Jalaa
Monta kertaa on yrittäneet puhelinmyyjät kaupata noita onnettomia liittymiä mokkuloita. Aina vaan todennu, että miks helvetissä vaihtaisin paremman liittymän paljon heikompaan? 8Mbit ADSL on moninkerroin varmempi toiminnassaan, kuin yksikään 3G-liittymä. BTW, viestis haiskahtaa mainokselta. Paljonko DNA makso sulle tosta tekstistä?
- per"¤##¤"##!
Mulla on ollut nopeus noin kolmasosan luvatusta. Usein näyttää nopeusmittari nollaa ja joskus yhteys katkeaa. Eikä olla missään korvessa.
- 15+16
Vain väliaikaista se on...
Noin se meni alkuun täälläkin ja sitten ... tappelua että edes pysyis päällä
saati ne nopeudet- huohhh
Mullakin alussa toimi kuin unelma. Noin puolen viikon ajan. Sitten alkoi katkeilemaan.
- kiiiiiiiiiiiiiiiiiii
huohhh kirjoitti:
Mullakin alussa toimi kuin unelma. Noin puolen viikon ajan. Sitten alkoi katkeilemaan.
Laskutus ei katkele
- hkgkgkgkjg
huohhh kirjoitti:
että yhteys on wcdna, yhteys voi vaihtua joskus itsestään hitaammaksi.
tools-options-wcdna ja tämä tehdään ennenkuin painetaan "connect"
2 vuotta toiminut Helsingissä hyvin pienimmällä teholla Mokkula.
Pari kertaa on alkanut tökkimään ja molemmilla kerroilla mainittu korjaus on auttanut
ja nopeus palautunut.
- Tulaksu
Olen samaa mieltä. Maksoin 3 vuotta Soneralle 3 M kiinteästä yhteydestä , nopeus yleensä n 0,8 M. Osti
1M Mokkulan ja antaa testillä useimmiten 1.36 M nopeutta joten hyvä DNA! - ostahyväkello
Ime ny paskaa ton loistavan mokkulas kanssa, pitäis nousta jonkunsortin kapinaan DNA:ta vastaan ettei tämmönen kusetus sais jatkua. Vituttaa nii vitusti...mutta oma vika.
- Ktte
mulla toimii 1m dna 1mbit/s mokkula hyvin. Tiedonsiirtonopeudet ovat ihan kivoja ja netti pelaa hyvin. EI ongelmia.
- Anja 25
Olen samaa mieltä Dna-mokkula on aivan hyvä mutta entisestä asuinpaikastani johtuen hidas. Vanhan mokkulani olisin halunnut vaihtaa nopeampaan mutta vanhana asiakkaana joka on AINA maksanut maksunsa ajallaan olenkin nyt epäilyttävä henkilö ja vaatii turvatarkastuksen kun olen muuttanut osoitetta. Saan nyt sitten odotella milloin kortti aktivoidaan tosi ikävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922124Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882049- 981762
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1091203- 211965
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9886Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72810