DNA MOKKULA ON AIVAN LOISTAVA!!

Kimmo_9

Soneran mokkulasta ja elisan lankakaistasta vaihtaneena ei voi muuta todeta kuin että DNA rokkaa ja kovaa!! Julkisuudessa paljon esillä olleet negaativiset keskustelut mokkuloiden nopeuksista on varmasti yksittäistapauksia. Itsellä rullaa paikasta riippumatta (kuitenkin 3G:ssä) aivan täysillä ja välillä vähän ylikin. Yksinkertaisesti loistava tuote, kiitos DNA!!!

12

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awfgshfdsjhgljh

      Itsellä DNA-mokkula toimii noin 10-20% nopeudella siitä minulle luvatusta 1 megan nopeudesta, välillä vieläkin hitaammin. Itse aion vaihtaa kiinteään elisaan ja pysyä kaukana nettitikuista, oli ne sitten elisan, dna:n tai kenen hyvänsä :I

      • 28

        Suurin ongelma tässä mokkulabisneksessä on se, että kuluttaja ei ymmärrä, miten 3G verkko toimii. (Ts. myyjä ei kerro tarpeeksi selvästi tätä) Matkapuhelinverkossa puhelut priorisoidaan aina etusijalle, eli yksinkertaistettuna, mitä enemmän verkossa on käyttäjiä (puheluita, tekstiviestejä), sitä enemmän se mokkulayhteys tökkii. Jos asut vaikkapa kaupungin keskustassa, jossa tukiaseman alueella on paljon verkon käyttäjiä, voit olla varma, että mokkulayhteys tökkii. Operaattorit lupaavat mokkuloita myydessään sen teoreettisen maksiminopeuden, eivät sen toimivuutta maksimilla.


    • Jalaa

      Monta kertaa on yrittäneet puhelinmyyjät kaupata noita onnettomia liittymiä mokkuloita. Aina vaan todennu, että miks helvetissä vaihtaisin paremman liittymän paljon heikompaan? 8Mbit ADSL on moninkerroin varmempi toiminnassaan, kuin yksikään 3G-liittymä. BTW, viestis haiskahtaa mainokselta. Paljonko DNA makso sulle tosta tekstistä?

    • per"¤##¤"##!

      Mulla on ollut nopeus noin kolmasosan luvatusta. Usein näyttää nopeusmittari nollaa ja joskus yhteys katkeaa. Eikä olla missään korvessa.

    • 15+16

      Vain väliaikaista se on...

      Noin se meni alkuun täälläkin ja sitten ... tappelua että edes pysyis päällä
      saati ne nopeudet

      • huohhh

        Mullakin alussa toimi kuin unelma. Noin puolen viikon ajan. Sitten alkoi katkeilemaan.


      • kiiiiiiiiiiiiiiiiiii
        huohhh kirjoitti:

        Mullakin alussa toimi kuin unelma. Noin puolen viikon ajan. Sitten alkoi katkeilemaan.

        Laskutus ei katkele


      • hkgkgkgkjg
        huohhh kirjoitti:

        Mullakin alussa toimi kuin unelma. Noin puolen viikon ajan. Sitten alkoi katkeilemaan.

        että yhteys on wcdna, yhteys voi vaihtua joskus itsestään hitaammaksi.

        tools-options-wcdna ja tämä tehdään ennenkuin painetaan "connect"

        2 vuotta toiminut Helsingissä hyvin pienimmällä teholla Mokkula.
        Pari kertaa on alkanut tökkimään ja molemmilla kerroilla mainittu korjaus on auttanut
        ja nopeus palautunut.


    • Tulaksu

      Olen samaa mieltä. Maksoin 3 vuotta Soneralle 3 M kiinteästä yhteydestä , nopeus yleensä n 0,8 M. Osti
      1M Mokkulan ja antaa testillä useimmiten 1.36 M nopeutta joten hyvä DNA!

    • ostahyväkello

      Ime ny paskaa ton loistavan mokkulas kanssa, pitäis nousta jonkunsortin kapinaan DNA:ta vastaan ettei tämmönen kusetus sais jatkua. Vituttaa nii vitusti...mutta oma vika.

      • Ktte

        mulla toimii 1m dna 1mbit/s mokkula hyvin. Tiedonsiirtonopeudet ovat ihan kivoja ja netti pelaa hyvin. EI ongelmia.


    • Anja 25

      Olen samaa mieltä Dna-mokkula on aivan hyvä mutta entisestä asuinpaikastani johtuen hidas. Vanhan mokkulani olisin halunnut vaihtaa nopeampaan mutta vanhana asiakkaana joka on AINA maksanut maksunsa ajallaan olenkin nyt epäilyttävä henkilö ja vaatii turvatarkastuksen kun olen muuttanut osoitetta. Saan nyt sitten odotella milloin kortti aktivoidaan tosi ikävää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe