DNA MOKKULA ON AIVAN LOISTAVA!!

Kimmo_9

Soneran mokkulasta ja elisan lankakaistasta vaihtaneena ei voi muuta todeta kuin että DNA rokkaa ja kovaa!! Julkisuudessa paljon esillä olleet negaativiset keskustelut mokkuloiden nopeuksista on varmasti yksittäistapauksia. Itsellä rullaa paikasta riippumatta (kuitenkin 3G:ssä) aivan täysillä ja välillä vähän ylikin. Yksinkertaisesti loistava tuote, kiitos DNA!!!

12

1740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awfgshfdsjhgljh

Itsellä DNA-mokkula toimii noin 10-20% nopeudella siitä minulle luvatusta 1 megan nopeudesta, välillä vieläkin hitaammin. Itse aion vaihtaa kiinteään elisaan ja pysyä kaukana nettitikuista, oli ne sitten elisan, dna:n tai kenen hyvänsä :I

• 28

Suurin ongelma tässä mokkulabisneksessä on se, että kuluttaja ei ymmärrä, miten 3G verkko toimii. (Ts. myyjä ei kerro tarpeeksi selvästi tätä) Matkapuhelinverkossa puhelut priorisoidaan aina etusijalle, eli yksinkertaistettuna, mitä enemmän verkossa on käyttäjiä (puheluita, tekstiviestejä), sitä enemmän se mokkulayhteys tökkii. Jos asut vaikkapa kaupungin keskustassa, jossa tukiaseman alueella on paljon verkon käyttäjiä, voit olla varma, että mokkulayhteys tökkii. Operaattorit lupaavat mokkuloita myydessään sen teoreettisen maksiminopeuden, eivät sen toimivuutta maksimilla.

• Jalaa

Monta kertaa on yrittäneet puhelinmyyjät kaupata noita onnettomia liittymiä mokkuloita. Aina vaan todennu, että miks helvetissä vaihtaisin paremman liittymän paljon heikompaan? 8Mbit ADSL on moninkerroin varmempi toiminnassaan, kuin yksikään 3G-liittymä. BTW, viestis haiskahtaa mainokselta. Paljonko DNA makso sulle tosta tekstistä?

• per"¤##¤"##!

Mulla on ollut nopeus noin kolmasosan luvatusta. Usein näyttää nopeusmittari nollaa ja joskus yhteys katkeaa. Eikä olla missään korvessa.

• 15+16

Vain väliaikaista se on...

Noin se meni alkuun täälläkin ja sitten ... tappelua että edes pysyis päällä
      saati ne nopeudet

• huohhh

Mullakin alussa toimi kuin unelma. Noin puolen viikon ajan. Sitten alkoi katkeilemaan.

• kiiiiiiiiiiiiiiiiiii
        huohhh kirjoitti:

Mullakin alussa toimi kuin unelma. Noin puolen viikon ajan. Sitten alkoi katkeilemaan.

Laskutus ei katkele

• hkgkgkgkjg
        huohhh kirjoitti:

että yhteys on wcdna, yhteys voi vaihtua joskus itsestään hitaammaksi.

tools-options-wcdna ja tämä tehdään ennenkuin painetaan "connect"

2 vuotta toiminut Helsingissä hyvin pienimmällä teholla Mokkula.
        Pari kertaa on alkanut tökkimään ja molemmilla kerroilla mainittu korjaus on auttanut
        ja nopeus palautunut.

• Tulaksu

Olen samaa mieltä. Maksoin 3 vuotta Soneralle 3 M kiinteästä yhteydestä , nopeus yleensä n 0,8 M. Osti
      1M Mokkulan ja antaa testillä useimmiten 1.36 M nopeutta joten hyvä DNA!

• ostahyväkello

Ime ny paskaa ton loistavan mokkulas kanssa, pitäis nousta jonkunsortin kapinaan DNA:ta vastaan ettei tämmönen kusetus sais jatkua. Vituttaa nii vitusti...mutta oma vika.

• Ktte

mulla toimii 1m dna 1mbit/s mokkula hyvin. Tiedonsiirtonopeudet ovat ihan kivoja ja netti pelaa hyvin. EI ongelmia.

• Anja 25

Olen samaa mieltä Dna-mokkula on aivan hyvä mutta entisestä asuinpaikastani johtuen hidas. Vanhan mokkulani olisin halunnut vaihtaa nopeampaan mutta vanhana asiakkaana joka on AINA maksanut maksunsa ajallaan olenkin nyt epäilyttävä henkilö ja vaatii turvatarkastuksen kun olen muuttanut osoitetta. Saan nyt sitten odotella milloin kortti aktivoidaan tosi ikävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      163
      6512
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      53
      1903
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1630
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1142
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      327
      1069
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      49
      1019
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      980
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe