Kui tuliki tos miäle
ko haji puit
Katteli siin lähiympäristö
vähä tarkemmal silmäl
ko ova taas nähne
susi kyläl
Mitä mää sit tekisi
jos simmone tulsis
munt vasta
Sanosi hukkaparal
mää ole liia nuar
isoäiriks
Liia vanha punahilkaks
Ja sää hukkarukka
sää ole si kans
vääräs sarus
Tääl kone ääres
mul kai okka
mitä hätä
Jos tän eksyski joku
kiiluvasilmäne sus
oikke kettu
Mää voisi ain kirjotta
Men pois siit ny
sää ole ainaki
iha varmaste
Vääräs runos
Vääräs runos
18
461
Vastaukset
katson lintuja
pystyynkuolleissa puissa
hengitystäsi
laulut yössä sattuvat
sieluun jota varjelen
- - -
katson lintuja
pystyynkuolleissa puissa
hengitystäsi
joka lauluna sattuu
sieluun jota varjelen
- - -
katson lintuja
pystyynkuolleissa puissa
hengityksesi
lauluna minussa on
haava mykkään sieluuni- Mysteriet
Jää puunoksilla
helähtää aivan hiljaa
Viiltävä kipu
sydämeni huoneissa
kuuluu naapurikylään Mysteriet kirjoitti:
Jää puunoksilla
helähtää aivan hiljaa
Viiltävä kipu
sydämeni huoneissa
kuuluu naapurikyläänhttp://www.youtube.com/watch?v=audO2IBVQQw&feature=related
- - -
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8749588/41905393
Moiks.- Mysteriet
aitiparta kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=audO2IBVQQw&feature=related
- - -
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8749588/41905393
Moiks.Mää muuten arvasin ton!
Jotenkin vaan =)
Et Sää kyl olsis vääräs runos ollu alkujaanka!
Mää luinki niist koirist - paikallises aviisis oli iso juttu niist...
Harmillist et noinki pääsee käymää. Alkujaa ku oli varmaa kyse puhtaast rakkaures eläimii... luulisin :O
Lämpöne ajatus sinnurkil täält - ja iso kiitos !
- mahdotonyhtalo
Ihan oikeassa runossa mä oon :). Susia? Luulen, että ne pelkäävät enemmän. Miksiköhän niin monesti ihminen samaistuu sudeksi eikä esim. karhuksi? Ajattelin vain.., mutta pidin runostasi :).
- Mysteriet
Juu - täälpäi on taas(!) nähty iso susilauma...
Tuas ukkokullan kans ku juttelin et pitäskös ottaa postinhakureissulle jo kättäpirempää mukaa, ku jo ihan tilastollisesti kattoe on niin että kymmenen suden laumas joku on taatusti nälkänenki =)
Mää olen kyl sitkeetä, mut mistäs hukkaparka sen maistamati tietää :O
Mää samaistun muuten tohon pihan mustarastaaseen - se osaa sit olla sutki lintu, peuhaa tuol puskis ja pöllyttää kaik varisseet lehret =)
Sulle kans oikei iso kiitos!
- tee.
Meil o yhteisii runoaiheit. Munki mökil kävi susi - mää luule ainaki - mut mää e huamannu heti, kui hiano aihe se oli ja se haallistu kelvottomaks yritykseks, niinko lakitermi kuuluu. Ei sais.
- Mut su runos oli kyl hiano!- Mysteriet
Äläs sano - mun mielest susist kyl saa runoja ja tarinoit aikaseks vaik kuin...
Sinulle toivotan oikein Hyvää Alkanutta Vuotta 2010 ja samassa paketissa tulee kiitos!
- Minanoita
Hetken minullekkin tuli kiusaus tehdä jäynää
ja käydä laittamassa kommentti joka on tarkoitettu sinulle
jonkun muun runoon...Tää oli kuules todella mainio värssy tiä se
ja ihka oikeassa paikassa:)))))- Mysteriet
Sie oot toinen (ääpeen lisäks) jolt osasin odottaaki semmost =)
Mut ootki ny si oikias värsys - nii ellei tää sit ollu tarkotettu jonkul toisel *nauraa*
Kiitos *wirn*
- Berttamuori 92 vee
siunatkoon sinuva Myssi...
Oot Sie ihan oikijassa runossa...
Tiijjä niistä susiloista.....nuorempii ne jahtaa....
Tuskin minun ikäistä ämmää?......- Mysteriet
Njaa... tiijjä kansa siit oikiast runost sannoo, kuha lämpimikseni värsy laittelin =)
Vaa kuule Sie Bertta, Siehä se justiinnii ootki susie mielee - liha o mureet eikä kintut kuleta Sinnuu liia noppeesti karkuu!!!
Vointeja mie Siul toivota ja Uusii Vuosii ja ison kiitokse laittele samaa pakettii !
joho mahtusis sus ja kettu.
Kyl se isoäitiys viäl Suaki kohta vaik punahilkaks
olekki liiaks vuasii kokennu. Runostas ei voi ku pittä.- Mysteriet
Täl pihal ku muutenki noi elukat mahtuu samaan läjään, nii mikä ettei samaan runoonki sitte =)
Kyl se oliski ihana semmonen nyytti - mää oon niin kateelline siskolle ku siit tuli taas mummi :O
Mahtaaks noi mein mukula saada aikaan mitää viä pikään aikaan...
*huoks*
Kiitosta Sinul !!
...Nääs nysse tuli...
Kauhiast tykkää näistä murteistä.
Nysse tuli jaa miehän hämäläinen
olinkin vääräs runos `
Hittaasti kulkoo hämis =)
Jotaa tokkiinsa sanon ; Tykköää tykkää =)- Mysteriet
soon kaimaseni sillälailla että yks ko tykkää murtehest ja toine sen puuttumisest - jokkaiselle jottai =)
Kiitosta !!
Oott sää sit kans
Ihan mahdoton.
Ton runoilus kanssa nääs.
Mä en muuta osaa eres sanoo.
Kun olet mahrottoman hyvä! :)
Öitä- Mysteriet
Et arvaa mihin mää törmäsin tuos pari yötä sitten täis... :O
oli koko lauma naantalilaisia pulikoimassa jäitten seas - sanosivat että vot, tekkee sielulle hyvvää *nauraa* - pakkasta oli 25 - mulla oli kylmä siinä rannallaki...
Niillä oli kyllä kaikilla pipot!
Itte oot hyvä - kiitos ihanasta kommentista =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483