Terve!
Ostin tuossa muunnoin 01 vuotisen v46w pajeron. pajero on tuotu belgiasta eikä näin ollen ollu suomenkielestä ohjekirjaa... Kysymys kuuluukin että oisko kellään tietoa miten saan taka-akselin tasauspyörästön lukon kytkettyä päälle, keski konsolissa on A/T mode nappula, liittyykö tämä nappula jotenkin kyseiseen asiaan kun mittaristoon tulee palamaa pwr tai hold napin asennosta riippuen, miten saan lukon kytkettyä ja/tai mikä tuo kyseinen A/T nappi on ja mitä noi pwr ja hold oikeen meinaa ja mihin vaikuttaa ja miten....???
Kiitos etukäteen kaikille vastaajille... :)
Pajeron tasauspyörästön lukot?!?
1
3759
Vastaukset
- juu.
100% kytkettävä lukko oli Suomiautoissa vakio. Mutta tuontiautoissa sitä ei välttämättä ole.
Käsittääkseni sen napissa lukee R/D Lock, joka siis tarkoittanee Rear Differential Lock.
A/T mode liittynee automaatin vaihtoajankohtaan.
Jos autossasi ei ole tuota kytkettävää 100% lukkoa, niin silloin siellä saattaa olla ns. kitkalukko, joka siis on käytännössä luistonrajoitin, eikä ihan 100% lukko. Etuakselilla lukkoa ei vakiona ole. Keskellä lukko menee päälle kun keppi on 4HLc tai 4LLc kohdassa. Lc siis tarkoittaa Locked Centerdifferential.
Toki siinä takalukon kytkimessä saattaa erimalleissa lukea jotain muutakin, joten kannattanee vielä kysyä täältä: http://www.mitsubishiclubfinland.com/
Siellä enempi tietäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358