Marmarikseen 6.6.????

Minna

Oletkos menossa Marmarikseen 6.6.? Meillä hotelli Sinem.

6

1032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amanda

      Lähdössä 6.6. Marmaris/Mar Soleil 1! Paikka on uusi minulle, mieheni kävi siellä yli 10v sitten kerran. Olemme käyneet 10 vuotta Alanyassa 1-3 x vuodessa. Se paikka on tuttu, mutta Marmaris uusi.
      Oletko käynyt ennen ja tähän aikaan vuodesta. Ennen kävimme aina toukokuun alkupuolella ja sitten syys-lokakuussa, mutta nyt kun on koululaisia, nuo loma-ajat rajoittaa. Mitä mahtaa olla meriveden lämpö noin kokemuspohjalta, entäpä päivälämpötila, kovinkin tukalaa?

      • Minna

        olimme vuonna -99 heinäkuussa ja silloin oli ihan tuskallisen kuuma, varjossakin lähes 40 astetta. Sen takia valitsimmekin tälläkertaa kesäkuun alun. Merivesi on kesäkuussakin jo yli parikymmentä asteista, tuttu kertoi, kun hän asuu siellä. Lennättekö tekin Turkish Airlinesilla? Mua vähän pelottaa lentää sillä, koska aina aiemmin lennetty finskillä. Onko teillä kokemuksia kyseisestä lentoyhtiöstä?


      • Amanda
        Minna kirjoitti:

        olimme vuonna -99 heinäkuussa ja silloin oli ihan tuskallisen kuuma, varjossakin lähes 40 astetta. Sen takia valitsimmekin tälläkertaa kesäkuun alun. Merivesi on kesäkuussakin jo yli parikymmentä asteista, tuttu kertoi, kun hän asuu siellä. Lennättekö tekin Turkish Airlinesilla? Mua vähän pelottaa lentää sillä, koska aina aiemmin lennetty finskillä. Onko teillä kokemuksia kyseisestä lentoyhtiöstä?

        Kyllä olemme lentäneet monta kertaa turkkilaisella. Myös istumapaikkatoivomukset menneet hyvin läpi mennessä, takaisin tullessa pitää kyllä itse lähtöselvityksessä vielä huolehtia jos jotain erityistä! Olin viimeks loka-marraskuun vaihteessa iäkkäiden vanhempieni kanssa
        ja matka meni ihan mukavasti, paitsi se että olin
        pyytänyt "huonojalkaisen" isäni vuoksi istumapaik-
        koja edestä(lyhyempi WCmatka). Menomatkalla homma toimi, mutta takaisin tullessa olimme kaikki kolme
        ripoteltu ympäri konetta. Palvelu on yleensä ystä-
        vällistä, mutta kielitaidon puutteen vuoksi voi
        ummikkosuomalaisella olla ongelmia, jos jotakin
        erikoista toivoo tai pyytää. Yleensä kyllä joku
        avulias naapuri auttaa! Kyllä tavalliset oluet, viinit, vedet ja mehut saa tilattua. Juotavathan ovat ilmaisia, mutta valikoimaa on todella rajoitetusti. Loppumatkasta ei yleensä ole kuin ehkä punkkua ja ginia yms. Ruokajuomia kysyttäessä
        kannattaa ottaa vähän reilummin juotavaa, niitä ei
        pahemmin enää käydä tyrkyttämässä, mutta saa pyy-täessä. Jotenkin tuntuis, että ovat aavistuksen tilavampia kuin Finnairin koneet? Ihan positiivisia
        kokemuksia kaikenkaikkiaan. P.S. lentoyhtiöi-
        den vertailussa TurkishAirlinesin matkatavarat tulivat kaikkein varmimmin perille/Matka-lehden vertailu.


      • Aurinko

        Kesäkuussa on Marmariksessa liian kuuma Suomalaisille.Toukokuu olisi parempi aika, jos kenelle sopii.Itse tykkään olla siellä huhti-toukokuun vaihteessa,silloin on sopivasti aurinkoa.


      • midix
        Minna kirjoitti:

        olimme vuonna -99 heinäkuussa ja silloin oli ihan tuskallisen kuuma, varjossakin lähes 40 astetta. Sen takia valitsimmekin tälläkertaa kesäkuun alun. Merivesi on kesäkuussakin jo yli parikymmentä asteista, tuttu kertoi, kun hän asuu siellä. Lennättekö tekin Turkish Airlinesilla? Mua vähän pelottaa lentää sillä, koska aina aiemmin lennetty finskillä. Onko teillä kokemuksia kyseisestä lentoyhtiöstä?

        Pirujako sitä pelkää oli lentoyhtiö mikä tahansa ja ammttipilotteja kaikki ja jos se nyt alas tulee niin se on kohtalo


    • Äiti + poika

      6.6. ollaan tulossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe