JPG -->PDF:ksi?

kyselijä34989

En tiedä, onko tätä tällä jo kyselty sen tuhat kertaa, mutta en ainakaan pikaisella vilkaisulla löytänyt listoilta. Eli niin, pitäis saada jpg-tiedosto pdf:ksi, mikähän olis paras mahdollinen keino?

6

3957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • q

      Tietysti voi myös tulostaa PDFfäksi.

    • Avaa kuva OpenOffice ohjelmalla ja sitten Tiedosto - Vie PDF:änä.

    • File> Pdf
      noin yleensä. Nykyisin kaikilla ohjelmilla saa sen helposti. Mut eri asia sit teetkö näyttö-PDF:n vai paino-PDF:n...

      • photoshoppailija

        Kysyn tässä samalla, kun kerran keskustellaan pdf-tiedostoista. Ajattelin laittaa sähköpostiviestiin linkin portfolioon, joka olisi pdf-muodossa. En ole ikinä moista tehnyt ja ajattelinkin ekana laittaa tiedoston vain liitetiedostona, mutta se jää varmaan useimpien yritysten palomuuriin kiinni. Täytyykö minun nyt tehdä kotisivut yhden portfolion takia, jotta saan linkin aikaiseksi, vai lataanko sen esim acrobat.comiin (vaikutti hieman oudolta systeemiltä) vai kuinka?

        Haluaisin saada cv ja portfolion kätevästi esille esim. työtä hakiessa ja ilmeisesti juuri pdf olisi paras vaihtoehto. Toinen vielä typerämpi kysymys on se, että kokoanko monesta sivusta koostuvan portfolion samaan kansioon, jonka sitten tulostan pdf:ksi ja yritän sen jälkeen jollain keinolla saada sen www-osoitteeksi sähköpostin mukaan?

        Kiitos asiallisista vastauksista!


      • photoshoppailija kirjoitti:

        Kysyn tässä samalla, kun kerran keskustellaan pdf-tiedostoista. Ajattelin laittaa sähköpostiviestiin linkin portfolioon, joka olisi pdf-muodossa. En ole ikinä moista tehnyt ja ajattelinkin ekana laittaa tiedoston vain liitetiedostona, mutta se jää varmaan useimpien yritysten palomuuriin kiinni. Täytyykö minun nyt tehdä kotisivut yhden portfolion takia, jotta saan linkin aikaiseksi, vai lataanko sen esim acrobat.comiin (vaikutti hieman oudolta systeemiltä) vai kuinka?

        Haluaisin saada cv ja portfolion kätevästi esille esim. työtä hakiessa ja ilmeisesti juuri pdf olisi paras vaihtoehto. Toinen vielä typerämpi kysymys on se, että kokoanko monesta sivusta koostuvan portfolion samaan kansioon, jonka sitten tulostan pdf:ksi ja yritän sen jälkeen jollain keinolla saada sen www-osoitteeksi sähköpostin mukaan?

        Kiitos asiallisista vastauksista!

        Tee vaan portfoliosi ja cv:si yhdeksi pdf-tiedostoksi. Itse olen tehnyt taitto-ohjelmalla (InDesign) esityksen itsestäni, josta sitten olen tehnyt yhden monisivuisen pdf-tiedoston. Sen laitan liitetiedostona e-mailin mukana vain niille kenelle haluan. Ei ole ollut ongelmia, perille on mennyt, koska soitan ja kysyn, onko mennyt perille. Normaali taktiikka esim. suoramarkkinoinnissa.

        Sit mulla on kotisivut, jossa on erilliset sivut eri cv:ille ja työnäytteille. Niitä pääsee katsomaan vain henkilö, joka pyytää minulta siihen salasanan. Ei tartte lähetellä omia töitä summassa ympäri maailmaa ja ties kenelle.

        Eli jos haluat lähetellä ikäänkuin avoimia työhakemuksia yrityksiin, niin avaa itsellesi kotisivut ja tee sinne salasanasuojaus työnäytteillesi. Jos et osaa tehdä kotisivuja, niin avaa esim. www.kotisivukone.fi kautta, se on ainakin helppoa, halpaa ja saat sen suojauksenkin automaattisesti heiltä; ei tartte koodailla.

        Mutta mielipiteitä on monia, tämä minun tapani.


      • photoshoppailija
        Sehänolenmie kirjoitti:

        Tee vaan portfoliosi ja cv:si yhdeksi pdf-tiedostoksi. Itse olen tehnyt taitto-ohjelmalla (InDesign) esityksen itsestäni, josta sitten olen tehnyt yhden monisivuisen pdf-tiedoston. Sen laitan liitetiedostona e-mailin mukana vain niille kenelle haluan. Ei ole ollut ongelmia, perille on mennyt, koska soitan ja kysyn, onko mennyt perille. Normaali taktiikka esim. suoramarkkinoinnissa.

        Sit mulla on kotisivut, jossa on erilliset sivut eri cv:ille ja työnäytteille. Niitä pääsee katsomaan vain henkilö, joka pyytää minulta siihen salasanan. Ei tartte lähetellä omia töitä summassa ympäri maailmaa ja ties kenelle.

        Eli jos haluat lähetellä ikäänkuin avoimia työhakemuksia yrityksiin, niin avaa itsellesi kotisivut ja tee sinne salasanasuojaus työnäytteillesi. Jos et osaa tehdä kotisivuja, niin avaa esim. www.kotisivukone.fi kautta, se on ainakin helppoa, halpaa ja saat sen suojauksenkin automaattisesti heiltä; ei tartte koodailla.

        Mutta mielipiteitä on monia, tämä minun tapani.

        Kiitos vastauksesta! On tuntunut suorastaan huvittavalta, etten ole saanut sähköistä portfoliota tehtyä, vaikka muuten tulee puuhailtua photoshopin, illustratorin ja indesignin kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      296
      2466
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1153
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      79
      1094
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1053
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      275
      898
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      819
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      709
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      704
    10. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      65
      703
    Aihe