JPG -->PDF:ksi?

kyselijä34989

En tiedä, onko tätä tällä jo kyselty sen tuhat kertaa, mutta en ainakaan pikaisella vilkaisulla löytänyt listoilta. Eli niin, pitäis saada jpg-tiedosto pdf:ksi, mikähän olis paras mahdollinen keino?

6

4061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • q

      Tietysti voi myös tulostaa PDFfäksi.

    • Avaa kuva OpenOffice ohjelmalla ja sitten Tiedosto - Vie PDF:änä.

    • File> Pdf
      noin yleensä. Nykyisin kaikilla ohjelmilla saa sen helposti. Mut eri asia sit teetkö näyttö-PDF:n vai paino-PDF:n...

      • photoshoppailija

        Kysyn tässä samalla, kun kerran keskustellaan pdf-tiedostoista. Ajattelin laittaa sähköpostiviestiin linkin portfolioon, joka olisi pdf-muodossa. En ole ikinä moista tehnyt ja ajattelinkin ekana laittaa tiedoston vain liitetiedostona, mutta se jää varmaan useimpien yritysten palomuuriin kiinni. Täytyykö minun nyt tehdä kotisivut yhden portfolion takia, jotta saan linkin aikaiseksi, vai lataanko sen esim acrobat.comiin (vaikutti hieman oudolta systeemiltä) vai kuinka?

        Haluaisin saada cv ja portfolion kätevästi esille esim. työtä hakiessa ja ilmeisesti juuri pdf olisi paras vaihtoehto. Toinen vielä typerämpi kysymys on se, että kokoanko monesta sivusta koostuvan portfolion samaan kansioon, jonka sitten tulostan pdf:ksi ja yritän sen jälkeen jollain keinolla saada sen www-osoitteeksi sähköpostin mukaan?

        Kiitos asiallisista vastauksista!


      • photoshoppailija kirjoitti:

        Kysyn tässä samalla, kun kerran keskustellaan pdf-tiedostoista. Ajattelin laittaa sähköpostiviestiin linkin portfolioon, joka olisi pdf-muodossa. En ole ikinä moista tehnyt ja ajattelinkin ekana laittaa tiedoston vain liitetiedostona, mutta se jää varmaan useimpien yritysten palomuuriin kiinni. Täytyykö minun nyt tehdä kotisivut yhden portfolion takia, jotta saan linkin aikaiseksi, vai lataanko sen esim acrobat.comiin (vaikutti hieman oudolta systeemiltä) vai kuinka?

        Haluaisin saada cv ja portfolion kätevästi esille esim. työtä hakiessa ja ilmeisesti juuri pdf olisi paras vaihtoehto. Toinen vielä typerämpi kysymys on se, että kokoanko monesta sivusta koostuvan portfolion samaan kansioon, jonka sitten tulostan pdf:ksi ja yritän sen jälkeen jollain keinolla saada sen www-osoitteeksi sähköpostin mukaan?

        Kiitos asiallisista vastauksista!

        Tee vaan portfoliosi ja cv:si yhdeksi pdf-tiedostoksi. Itse olen tehnyt taitto-ohjelmalla (InDesign) esityksen itsestäni, josta sitten olen tehnyt yhden monisivuisen pdf-tiedoston. Sen laitan liitetiedostona e-mailin mukana vain niille kenelle haluan. Ei ole ollut ongelmia, perille on mennyt, koska soitan ja kysyn, onko mennyt perille. Normaali taktiikka esim. suoramarkkinoinnissa.

        Sit mulla on kotisivut, jossa on erilliset sivut eri cv:ille ja työnäytteille. Niitä pääsee katsomaan vain henkilö, joka pyytää minulta siihen salasanan. Ei tartte lähetellä omia töitä summassa ympäri maailmaa ja ties kenelle.

        Eli jos haluat lähetellä ikäänkuin avoimia työhakemuksia yrityksiin, niin avaa itsellesi kotisivut ja tee sinne salasanasuojaus työnäytteillesi. Jos et osaa tehdä kotisivuja, niin avaa esim. www.kotisivukone.fi kautta, se on ainakin helppoa, halpaa ja saat sen suojauksenkin automaattisesti heiltä; ei tartte koodailla.

        Mutta mielipiteitä on monia, tämä minun tapani.


      • photoshoppailija
        Sehänolenmie kirjoitti:

        Tee vaan portfoliosi ja cv:si yhdeksi pdf-tiedostoksi. Itse olen tehnyt taitto-ohjelmalla (InDesign) esityksen itsestäni, josta sitten olen tehnyt yhden monisivuisen pdf-tiedoston. Sen laitan liitetiedostona e-mailin mukana vain niille kenelle haluan. Ei ole ollut ongelmia, perille on mennyt, koska soitan ja kysyn, onko mennyt perille. Normaali taktiikka esim. suoramarkkinoinnissa.

        Sit mulla on kotisivut, jossa on erilliset sivut eri cv:ille ja työnäytteille. Niitä pääsee katsomaan vain henkilö, joka pyytää minulta siihen salasanan. Ei tartte lähetellä omia töitä summassa ympäri maailmaa ja ties kenelle.

        Eli jos haluat lähetellä ikäänkuin avoimia työhakemuksia yrityksiin, niin avaa itsellesi kotisivut ja tee sinne salasanasuojaus työnäytteillesi. Jos et osaa tehdä kotisivuja, niin avaa esim. www.kotisivukone.fi kautta, se on ainakin helppoa, halpaa ja saat sen suojauksenkin automaattisesti heiltä; ei tartte koodailla.

        Mutta mielipiteitä on monia, tämä minun tapani.

        Kiitos vastauksesta! On tuntunut suorastaan huvittavalta, etten ole saanut sähköistä portfoliota tehtyä, vaikka muuten tulee puuhailtua photoshopin, illustratorin ja indesignin kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe