En tiedä, onko tätä tällä jo kyselty sen tuhat kertaa, mutta en ainakaan pikaisella vilkaisulla löytänyt listoilta. Eli niin, pitäis saada jpg-tiedosto pdf:ksi, mikähän olis paras mahdollinen keino?
JPG -->PDF:ksi?
6
4061
Vastaukset
- q
Tietysti voi myös tulostaa PDFfäksi.
Avaa kuva OpenOffice ohjelmalla ja sitten Tiedosto - Vie PDF:änä.
File> Pdf
noin yleensä. Nykyisin kaikilla ohjelmilla saa sen helposti. Mut eri asia sit teetkö näyttö-PDF:n vai paino-PDF:n...- photoshoppailija
Kysyn tässä samalla, kun kerran keskustellaan pdf-tiedostoista. Ajattelin laittaa sähköpostiviestiin linkin portfolioon, joka olisi pdf-muodossa. En ole ikinä moista tehnyt ja ajattelinkin ekana laittaa tiedoston vain liitetiedostona, mutta se jää varmaan useimpien yritysten palomuuriin kiinni. Täytyykö minun nyt tehdä kotisivut yhden portfolion takia, jotta saan linkin aikaiseksi, vai lataanko sen esim acrobat.comiin (vaikutti hieman oudolta systeemiltä) vai kuinka?
Haluaisin saada cv ja portfolion kätevästi esille esim. työtä hakiessa ja ilmeisesti juuri pdf olisi paras vaihtoehto. Toinen vielä typerämpi kysymys on se, että kokoanko monesta sivusta koostuvan portfolion samaan kansioon, jonka sitten tulostan pdf:ksi ja yritän sen jälkeen jollain keinolla saada sen www-osoitteeksi sähköpostin mukaan?
Kiitos asiallisista vastauksista! photoshoppailija kirjoitti:
Kysyn tässä samalla, kun kerran keskustellaan pdf-tiedostoista. Ajattelin laittaa sähköpostiviestiin linkin portfolioon, joka olisi pdf-muodossa. En ole ikinä moista tehnyt ja ajattelinkin ekana laittaa tiedoston vain liitetiedostona, mutta se jää varmaan useimpien yritysten palomuuriin kiinni. Täytyykö minun nyt tehdä kotisivut yhden portfolion takia, jotta saan linkin aikaiseksi, vai lataanko sen esim acrobat.comiin (vaikutti hieman oudolta systeemiltä) vai kuinka?
Haluaisin saada cv ja portfolion kätevästi esille esim. työtä hakiessa ja ilmeisesti juuri pdf olisi paras vaihtoehto. Toinen vielä typerämpi kysymys on se, että kokoanko monesta sivusta koostuvan portfolion samaan kansioon, jonka sitten tulostan pdf:ksi ja yritän sen jälkeen jollain keinolla saada sen www-osoitteeksi sähköpostin mukaan?
Kiitos asiallisista vastauksista!Tee vaan portfoliosi ja cv:si yhdeksi pdf-tiedostoksi. Itse olen tehnyt taitto-ohjelmalla (InDesign) esityksen itsestäni, josta sitten olen tehnyt yhden monisivuisen pdf-tiedoston. Sen laitan liitetiedostona e-mailin mukana vain niille kenelle haluan. Ei ole ollut ongelmia, perille on mennyt, koska soitan ja kysyn, onko mennyt perille. Normaali taktiikka esim. suoramarkkinoinnissa.
Sit mulla on kotisivut, jossa on erilliset sivut eri cv:ille ja työnäytteille. Niitä pääsee katsomaan vain henkilö, joka pyytää minulta siihen salasanan. Ei tartte lähetellä omia töitä summassa ympäri maailmaa ja ties kenelle.
Eli jos haluat lähetellä ikäänkuin avoimia työhakemuksia yrityksiin, niin avaa itsellesi kotisivut ja tee sinne salasanasuojaus työnäytteillesi. Jos et osaa tehdä kotisivuja, niin avaa esim. www.kotisivukone.fi kautta, se on ainakin helppoa, halpaa ja saat sen suojauksenkin automaattisesti heiltä; ei tartte koodailla.
Mutta mielipiteitä on monia, tämä minun tapani.- photoshoppailija
Sehänolenmie kirjoitti:
Tee vaan portfoliosi ja cv:si yhdeksi pdf-tiedostoksi. Itse olen tehnyt taitto-ohjelmalla (InDesign) esityksen itsestäni, josta sitten olen tehnyt yhden monisivuisen pdf-tiedoston. Sen laitan liitetiedostona e-mailin mukana vain niille kenelle haluan. Ei ole ollut ongelmia, perille on mennyt, koska soitan ja kysyn, onko mennyt perille. Normaali taktiikka esim. suoramarkkinoinnissa.
Sit mulla on kotisivut, jossa on erilliset sivut eri cv:ille ja työnäytteille. Niitä pääsee katsomaan vain henkilö, joka pyytää minulta siihen salasanan. Ei tartte lähetellä omia töitä summassa ympäri maailmaa ja ties kenelle.
Eli jos haluat lähetellä ikäänkuin avoimia työhakemuksia yrityksiin, niin avaa itsellesi kotisivut ja tee sinne salasanasuojaus työnäytteillesi. Jos et osaa tehdä kotisivuja, niin avaa esim. www.kotisivukone.fi kautta, se on ainakin helppoa, halpaa ja saat sen suojauksenkin automaattisesti heiltä; ei tartte koodailla.
Mutta mielipiteitä on monia, tämä minun tapani.Kiitos vastauksesta! On tuntunut suorastaan huvittavalta, etten ole saanut sähköistä portfoliota tehtyä, vaikka muuten tulee puuhailtua photoshopin, illustratorin ja indesignin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602