TT-Future

hm472

Tuli pakkaset ja ikävä Futuren hiihtopukua (lämmittelypuku).
Mielestäni ainut toimiva (lue teknisesti markkinoiden paras) hiihtopuku lämpötilassa -10...-20. Pöljyyttään vaan menivät konkurssiin. Kuulemma Tokmanni on ostanut Futuren tuotemerkin ja konkurssipesän, onko näkynyt uustuotantoa myynnissä? Voisin heti ostaa 5 pukua loppuelämän tarpeiksi!

Olen vuoden sisään ostanut 2 pukua (Halti ja Rukka) ja kaikki loput on käyty hypistelemässä, mutta kun ne tuulee läpi kaikki. Pitää vissiin lopettaa hiihto tai sitten kokeilla vielä sadepuku ja Sin Cityn lateksiasu!

Antakaapa vinkkejä!

9

4286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TT-Future

      talvena sai Futuren pukuja SIKAhalvalla Tokmanni ketjuun kuuluvasta Maxi Kodintukusta, enää ei taida saada mistään.

      Nimerk. 3*uutta futuren hiihtopukua omistava.

    • Rukallinen

      tuo "tuulee läpi" ? Itselläni on Rukan Windstopper hiihtopuku josta ei ole kyllä tuullut läpi. Selkäosa on hengittävää neulosta josta liiat höyryt pääsevät pihalle. Tuo minun pukuni on sitä perus Windstopperia eikä sitä paksumpaa kumimaisen tuntuista, mikä se sitten nimeltään lieneekin. Toinen pukuni on Futuren, mallin nimeä en tiedä. Takki on tosi hyvä, mutta housuissa on jotenkin kummallinen mitoitus. Mitta haarovälistä housujen yläosaan on liian lyhyt. Housut ovat liian kireällä kun henskelit ovat paikoillaan.

    • Harraste

      jokin Craftin puku, maksoi n.80e alessa. Hikikerrasto lämpötilan mukaan (minulla 3 eri merkkistä) ja poolo ja toimii omasta mielestäni hyvin. Ei tunnu tuuli eikä viima, kuin korkeintaan poskipäissä.

      • 444

        Hyvä konsti on myös hankkia tuulta pitävä aluskerrasto...mulla ollut jo monet talvet ja tuntuu ettei ilman enää pärjää!!


    • valtteri.mietsola

      Oli 2 vuotta sitten futuren henkselilliset hiihtohousut, jotka oli hyvät ihan joka lähtöön talvella. =) mutta ne jäi liian pieniksi niin piti ostaa vähän laadukamaat Five seasons merkkiset.

      • Future-mies

        http://www.gitano.fi/treeniasut.htm

        Onko nämä Futuren jälkeläisiä? Ainakin takki ja henkselihousut näyttävät ihan samanlaisilta kuin omat Futureni.


    • Anonyymi

      Salomonilta saattais löytyä.

      • Anonyymi

        Täydennän nopeasti heitettyä vastaustani. Huomasin ensinnäkin miten vanha avaus kyseessä. Mutta joo, noita hiihtoasuvalmistajia on nykyään useita. Salomonin asun (en muista mallia), jonka hankin pari vuotta sitten pitää tuulen erinomaisesti hengittäen samalla selästä. En tiedä onko nykyään hiihtoasut lähtöjään suunnattu -10 - -20C° asteille ylipäätään. Kerrospukeutuminen ja kosteudenhallinta tulee varmaan kyseeseen. Mutta 2010 aloitus, lienee asut jo hankittu moneen kertaan.


    • Anonyymi

      Rukan hiihtopukujen laatu on mennyt valitettavasti alaspäin, n. 5 vuotta sitten ne olivat vielä siedettäviä. Ovat antaneet Kiinan pojille niin paljon löysää, että etenkin hiihtohousut on ihan kelvottomia. Päädyin löffleriin ensimmäistä kertaa ja en pettynyt. Hintakin oli suomalaisia vastaava. Yokolla on hinta laatusuhteeltaan ihan hyviäkin tuotteita. Haltilla tuotteiden laatu on hyvä, mutta kestävyys taas vaihtelee loistavasta huonosti kestävään.

      Rukalla olen kyllä palautetta antanut, mutta heillä on jo seuraavan vuoden kamat tehty ja muutokset asiakaspalautteen perusteella vie 2-3 vuotta. Pohjakosketus on kyllä nyt menossa, eli tuubaa on kauppoihin tulossa vielä pitkään.

      Ulvangilla ja swixillä on myös hyviä tuotteita. Ja jos oikein hyvää hakee niin haglöfs.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe