Vielä hotellin sijainnista

Pämmy

Kiitos edelliseen viestiini saamistani vastauksista. Kysyn silti vielä kerran, mikä olisi hyvä kaupunginosa Pariisissa äidille ja 10-vuotiaille tytöille. Haluaisin, että tytöt näkevät " perinteistä aitoa" Pariisia: käymme aamupalalla paikallisten kahvilassa, illallisella pariisilaisten perheiden ravintolassa jne. Jossain välissä piipahdamme katsomassa Eiffel-tornin ja muutamaan museon (juu, piipahtaminen todennäköisesti kestäääääääää....)

Olen yrittänyt löytää hotelleja 5. kaupunginosasta, koska joku Pariisia tunteva sitä tällä keskustelupalstalla suositteli. Ongelma on, että hotellihakukoneet eivät anna määritellä kaupunginosaa hakukriteeriksi.

P.S. Olen seikkaillut puoli maapalloa ja aina ihmetellyt ihmisiä, jotka kysyvät, mikä on hyvä hotelli missäkin. Siis häh ! Olen aina perehtynyt asiaan netin ja matkaoppaiden avulla ja ennen kaikkea TripAdvisorin avulla. Tripadvisorin avulla olen tehnyt briljantteja hotellivalintoja. Nyt en vain jaksa kuluttaa tunteja aikaa hotellihakuihin, joten kyselen teiltä "tyhmiä". Pliis, sanokaa yksi hotelli, jonne pääsee helposti kentältä, jonka läheisyyydessä on "paikallista elämää" ja metroasema :)

7

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi juuri 5eme Arrondissement? Yhtä hyvä kuin moni muukin. Tässä kuitenkin sen kaupunginosan hotelliluettelo, jotta saat käsityksen asiasta. Voit sitten varata linkissä olevan taikka jonkun muun firman kautta http://www.laterooms.com/en/k17196566_paris-5eme-arrondissement-hotels.aspx

      Voit etsiä myös jonkun suuren hotelliketjun tarjonnasta sijainnin mukaan, tässä esim. Accor: http://www.accorhotels.com/hotel-directory/gb/europe/france/paris/paris-hotel.htm

      Tai sitten kartan avulla: http://www.viamichelin.com/web/Hotels/France/Paris - lähennä ja kohdista vain.

      • Pariisin matkaaja

        Minäkin suosittelen vitosta. :)

        Tuossa mainiossa rengasfirman hakukoneessa on hakukriteerinä postinumero. Pariisin postinumerot ovat muotoa 7500X Paris, jossa viimeinen on kaupunginosan numero. Eli hakemalla 75005 saa vitosen hotelleja.

        Tuo linkki vie järjestelmään hotellit hakulehden kautta, mutta minusta parempi on mennä maps hakulehden kautta ja sieltä valita hotellit. Näkymä on laajempi ja ympäristön hahmottaa paremmin.


    • humanisti..

      Jos olet matkaillut puoli maapalloa niin luulisin että löydät netistä tarvitsemasi. Minä olen matkaillut koko Euroopan alkaen 1-vuotiaan tytön kanssa ja silloin ei ollut mitään nettiä. Ei ole temppu eikä mikään valita lennot ja hotellit nykyään, ja tyttökin on jo 20, oli syksyn Yhdysvalloissa omin avuin. Tsemppiä...

      • Pämmy

        Kiitos kommentistasi, joka ei lainkaan auttanut minua hotelliasiassa. Olisitpa lukenut viestini kokonaan. Totesin, että en tällä kertaa jaksa kuluttaa tunteja aikaa netissä surffaamiseen hotelliasiassa. Aika moni on käynyt Pariisissa ja omaa kokemusta hotelleista, joten heidän on helppo nopeasti muutamassa sekunnissa mainita hyväksi havaitsemansa hotelli. Itse ainakin voin heti kertoa montakin hyvää hotellia Lontoossa ym. Hyvää viikonloppua ja onnittelut omatoimisesta tyttärestä !


    • voi valita

      "hotelli, jonka lähellä sijaitsee:"

      No pitää pikkasen tuntea Pariisia, tosin jotkut nähtävyydet on mainittu asuinalueen numeroin. Viitonen on mainittu quartier latin/ left bank.

      Minä olen ainakin yksi, joka on suositellut viitosen aluetta näillä palstoilla muutaman kerran.

      • ddd.

        Minä kyllä ymmärrän tuon aloittajan kysymyksen ihan hyvin, enkä alentuisi leimaamaan sitä uusavuttomuudeksi. Ongelmahan on nykyisenä nettiaikana se, että tarjontaa on todella paljon. Lisäksi jokainenhan omaa hotelliaan kehuu, ja valokuvissa tilat saa näyttämään aivan toiselta kuin mitä ne todellisuudessa ovat. Tripadvisorkaan ei ole mikään ehdoton totuus. Minä olin viimeksi Londres & New York -hotellissa, joka sijaitsee St. Lazaren asemaa vastapäätä. Alue ei kuitenkaan ollut mitenkään epämiellyttävää liikkua myöhäiseenkään aikaan, ja metron sisäänkäynti oli parin metrin päässä hotellin ovelta. "Aitoutta ja perinteitä" en osaa sen kummemmin arvioida. Aamupalan söimme hotellissa ja syömässä kävimme eri puolilla kaupunkia.


    • montmartre

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe