Sormus tuli mutta rakkautta ei

eturivin hölmö

Kun hölmöjä laitetaan paremmuusjärjestykseen, minut saa laittaa jonon kärkeen.
Menin jouluaattona kihloihin, mutta loppiaiseen mennessä selvisi, että mies ei rakasta minua. Asumme yhdessä, joten tilanne tuntuu kuin jyrän alle jääneestä.

Kihloihin meno oli sovittu etukäteen, vaikka mies ei kosinut vaan päätimme sen yhdessä ja sormukset oli ostettu etukäteen. Jouluaattona tuli riitaa kuusen koristelusta (ihan totta!) ja kun kello läheni puoltayötä eikä mies ollut puhua pukahtanut koko päivänä, makasi vain sängyn pohjalla, kysyin, mitä tehdään niille sormuksille. No, parin tunnin keskustelun jälkeen päädyttiin siihen, että mennään silti kihloihin, kun on sormukset ostettu ja yhdessä asutaan. Meinasin kieltäytyä, kun tunsin, että tämä ei nyt mene oikein.

Ja sitten parin päivän päästä ilmeni, että mies meni kihloihin kanssani vain siksi, koska minä maksan vuokran ja ruuan (hän on työtön, minä töissä) ja hän tiesi, että odotin jo sormusta. Naimisiin hän ei aio kanssani mennä.

Kun ihmiset nyt onnittelevat, meinaa itku päästä.

12

1905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaju123

      Mitä helvettiä sää sitten vielä teet sen ukon kanssa. Äijä pihalle ja itket yksinäisyyttäs
      sitten pari kk jonka jälkeen otat ittes niskasta kiinni ja laitat takasi sinkku markkinoille.
      Sillee me kaikki muutkin naiset noista selvitään vaikka sattuu niin saatanasti.
      Et olet se arvoinen.

    • n+40

      nyt nainen nokka pystyyn ja kohti uusia tuulia.

      Kihlasormus ja ukko pellolle , pidä itsestäs huolta, juttele luottoystävällesi , itke pahaoloasi hänen olkapäätä vasten ja sitten ei muuta kuin liikenteeseen.

      Maailma on vielä pullollaan miehiä, ja niitä oikeita miehiä eikä tuollaisia luusereita, vaikka työtön, mutta et sä ole silti velvollinen aikuisen ihmisen elättäjäksi, antakoon itse itsestään vastuun.

      Ja vielä ilman rakkauttako kihloihin?

      Hei haloo , nyt otat uuden asenteen ja ensimmäiseksi alat rakastamaan itseäsi , sitten vasta etsit itsellesi uuden ja paremman miehen!

    • ei voi mitään

      mitä h...vetin järkeä on mennä kihloihin??? Niin moni nainen himoitsee sitä sormusta ja tyytyy siihen että pääsasia on että on se sormus..... Heitä nyt jo h....tiin tommonen äijä. Ja katso myös itse peiliin.

    • hotmies77

      Olemme miespari ostimme kihlat kumpikin maksoi sormuksensa, (tai toisensa sormuksen) miten vaan haluaa asian ymmärtää, onko tällainen yleistä eikö sormukset osta se joka kosii??????

      • 5

        Kihlasormukset vaihdetaan, eli kumpikin ostaa sormuksen toisilleen. Avioituessa mies ostaa naiselle toisen, vihkisormuksen. Ja jos on fiksu, huomenlahjan antaa hääyön jälkeen.
        Yleensä syntyy lapsia ja silloinkin miehen olisi syytä olla fiksu ja huomata vaimoaan esim. korumuistolla.
        Jatko kannattaa yhdessä sopia, halutaanko/tarvitseeko suhde lahjomista. Lasten syntymät on hyvä huomioida kuitenkin.
        Vaimo varmasti ilahtuu yllätyskukista. Miksei myös leivoksista/suolapalasta ihan vaan illan iloksi.
        Mutta yksi on, mikä todella yllättää, imurointi! Oletan, että nainen tekee sen yleensä. Siivouksesta ei kannattaisi tehdä isoa juttua.
        Meni vähän aiheesta sivuun, mutta siinä on ajattelemisen aihetta miehille.


    • sormesta ottaa pois.

      Ja kuten neuvottu, vaihda miestä.

      Et sinä ole ensimmäinen, joka kuvittelee parisuhteen parantuvan kihloja/avioliittoa ajatellessa.
      Tuttavapiirini lyhyin avioliitto on kolmen viikon pituinen, kun mies jäi kiinni murtovarkaudesta (vaimo ei avioon mennessä tiennyt tarpeeksi paljoa miehen taustasta).

      Onneksesi ette tehneet lasta, jotta parisuhteenne parantuisi.
      Se lapsenteko ei lähennä, työntää enemmän erilleen, koska nainen kiinnittää huomiotaan myös lapseen eikä 100 % mieheen.

    • Viisas humoristi

      Olet oikeassa olet Tyhmä.

    • julmaaa

      mies antaa ymmärtää, mut kuitenkin KÄYTTÄÄ sinua julmasti hyväksi.

      • Harry81

        Joo, kyllä hiljaiseksi vetää akkarukka sun valinnat...

        Oiskohan aika ajatella ihan selvin päin. Luulisin että noin sekavasti touhutaan ainoastaan lääkkeissä... Tai voihan olla että olet todella epätoivoinen ja siksi teet tuollaista. Koita saada ittes kuntoon ja eti oikea parisuhde. Ei todellakaan ole pointtia olla kämppiksenä jonkun kanssa, jos se ei ole se mitä parisuhteelta haluaa. Mut mikäs mä oon sua neuvomaan, mieti ite!

        Jaksamista ja toivoa paremmasta huomisesta!


    • Ässädaami

      Olen minä kummempiakin tarinoita kuullut. Ei ole helppoa perääntya jostain sitoumuksesta vaikka se tuntuisikin menevän ei-niin-oikein. Et sinä niin hölmö ole, hyväuskoinen vain. Ota opiksi erehdyksestä ja usko sydäntäsi ensi kerralla. Suhde miehesi kanssa pistä puntariin ja pura kihlaus. Jos on tarpeeksi motivaatiota korjata suhdetta tuollaisen ilmoituksen jälkeenkin, kannattaa toki kokeilla mutta reilusti taloudelliset asiat kuntoon. Raha ja rakkaus erilleen sanoi vanha Iisakki-vainaa. Onnea matkaan.

      • NII.

        "mitä h...vetin järkeä on mennä kihloihin??? Niin moni nainen himoitsee sitä sormusta ja tyytyy siihen että pääsasia on että on se sormus..... Heitä nyt jo h....tiin tommonen äijä. Ja katso myös itse peiliin. "

        Se pointti ei ole se sormus, vaan se, mitä se sormus symbolisoi, rasva-aivo.


    • Lycklig

      Kihlaus on lupaus avioliitosta. Sormus on vain sen symboli. Ilman lupausta se on pelkkä sormus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe