Törkeyden huppu: köyhien auttajan Ritva Koljosen auto on varastettu Hansatieltä Kevätkummussa. Nyt hän ei pääse jakamaan ruokaa Porvoossa.
Oletko nähnyt auton jossain? Lisää tieota autosta, kunhan saadaan niitä.
Tässä Borgåbladetin nettiuutinen: http://www.bbl.fi/artikel/3926/
Ja tässä Uusimaan juttua Koljosesta, ellet tunne häntä:
http://www.uusimaa.fi/Uutiset/Arkisto/2009/09/20/Ritva-Koljonen-on-Kevatkummun-Aiti-Teresa
"Ritva Koljonen on Kevätkummun Äiti Teresa
Ritva Koljonen ja hänen miehensä Kari ovat jo vuosien ajan osoittaneet lähimmäisen rakkauttaan Kevätkummussa, Gammelbackassa sekä muuallakin Porvoon seudulla."
Missä on varastettu auto?
24
1108
Vastaukset
- jkgf xxxx3
Auto on punainen Opel Kadett vm. 1986.
- 5
lohentiellä kuskin ovi lommolla kilvestä en tiedä tuli vain mieleen kun teen aamusin lumitöitä siellä päin ja näin samanlaisen auton toivottavasti löytyy auto
- romuroopeko
Miten vitusssa tuommonen vanha romu on saatu pakkasella käymään ??En usko että on viety....
- ettänäinporvoossa
5 kirjoitti:
lohentiellä kuskin ovi lommolla kilvestä en tiedä tuli vain mieleen kun teen aamusin lumitöitä siellä päin ja näin samanlaisen auton toivottavasti löytyy auto
- eesti eesti kaipaan
sen virosta löytää sanoo jo vanha sananlaskukin.
- sanon minä.
Älä virolaisia syytä. niitten osuus ei ole kun jotain 85%. Kyllä tässä on porvoon nuoret kyseessä.
- trghsrth
...oli ajettu vissiin samaan paikkaan ku mistä oli "lainattukin"...
- KansObelisti
Miksei romu lähtis pakkasellakin? Kun akku on kunnos ja sytytys on kohdallaan niin kyllä ne kaikki vanhatkin lähtee :-) Jos ei starttaa, niin on vika ratin ja istuimen välissä, tavalla tai toisella.
- HERRA ON HYVÄ
KansObelisti kirjoitti:
Miksei romu lähtis pakkasellakin? Kun akku on kunnos ja sytytys on kohdallaan niin kyllä ne kaikki vanhatkin lähtee :-) Jos ei starttaa, niin on vika ratin ja istuimen välissä, tavalla tai toisella.
Eipä taida olla puhtaita jauhoja pussissa, kaikkihan sen huomaa.
- nälkäiset on aina
vaan laukku ja kengät ja sauva, ehkä. Se on oikean Äiti Teresan merkki, sillä oli varmasti raamatun sana
eväslaukussa, eikä vanhaa leipää.
Nälkäiset ovat aina keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole, sanoo Raamatun jakeet. LUKEKAA ITSE- 9080
porukkaa täällä porvoossa! Pitäkää vaan ihmiset tavaroistanne huoli, nää vähä-älyiset, kademieliset, persaukiset vandaalit ryöväävät kaiken. Kun eivät idiootit töitä saa, niin kirjoittelevat paskaa palstoilla päivät pitkät.
TSEMPPIÄ KUNNON IHMISILLE! - Pietarin saalis
9080 kirjoitti:
porukkaa täällä porvoossa! Pitäkää vaan ihmiset tavaroistanne huoli, nää vähä-älyiset, kademieliset, persaukiset vandaalit ryöväävät kaiken. Kun eivät idiootit töitä saa, niin kirjoittelevat paskaa palstoilla päivät pitkät.
TSEMPPIÄ KUNNON IHMISILLE!Ei ole yhden yhtäkään, joka tekee oikein.
Kaikkea sattuu kaikille, niin papeille, kuin profeetoillekin. - Obewlisti
Pietarin saalis kirjoitti:
Ei ole yhden yhtäkään, joka tekee oikein.
Kaikkea sattuu kaikille, niin papeille, kuin profeetoillekin."Eipä oikealla Äiti Teresalla ollut autoja"
Mutta kyllä sillä oli helkkarin paljon hyötyä autoista, laivoista ja lentokoneista joilla tuotiin apua Intiaan.
Ja autolla se Ritva Koljonenkin saa enemmän aikaan.
Tämä on sitten jo tosi mauton väite:
"Eipä taida olla puhtaita jauhoja pussissa, kaikkihan sen huomaa."
Ja millä tavalla? Eli rikkoiko ne auton ihan itse?? - Örkkierkki
Pietarin saalis kirjoitti:
Ei ole yhden yhtäkään, joka tekee oikein.
Kaikkea sattuu kaikille, niin papeille, kuin profeetoillekin.ei merkitse samaa kuin täydellinen ihminen. Sellaista ei ole, kunnollisia ihmisiä kyllä.
- Obelisti
Örkkierkki kirjoitti:
ei merkitse samaa kuin täydellinen ihminen. Sellaista ei ole, kunnollisia ihmisiä kyllä.
Mistä löysit sanan "täydellinen"?
Ei täällä kukaan sellaisista oo puhunut ennen sua. - idiootti:)
Obelisti kirjoitti:
Mistä löysit sanan "täydellinen"?
Ei täällä kukaan sellaisista oo puhunut ennen sua.En löytänyt mistään. Se on ihan vaan suomea. Jos on noin vaikeata, niin ei auta rautalangasta vääntäminen.
- Golgatalle saavuin
Örkkierkki kirjoitti:
ei merkitse samaa kuin täydellinen ihminen. Sellaista ei ole, kunnollisia ihmisiä kyllä.
Kun kuljettaa nälkäisille vanhaa maakuopassa tms pilaantunutta leipää ja lihaa ja sitten ovatkin sairaina vanhasta ruoasta.
Sopisi terveystarkastajan liikkua katsomassa, missä Äiti Teresa säilyttää niitä jaettavia ruokia.
Leivät ei kelvanneet meidän hummalle, vaikka lauloin Hummani hei, hummani hei.
Lihatavaroita, kun valintatalo jakaa, mikä olisi vietävä kaatikselle, niin paskaa olen saanut ja monet muut, jotka eivät vielä ole suorasääsisten joukossa.
Eihän tämä ole mitään köyhien auttamista, että kaatismoskat kuskataan eläville ihmisille.
Varmasti joku on saanut tarpeekseen, sillä Herra on hyvä, kylä köyhille ja antaa vain parasta.
Niinhän sitä kehoitetaan antamaan almuja ja sadon parhaista Herralle, kun tekee Herralle, mutta kenelle Herralle, onkin vähän eri juttu.
Jumala vihaa vääryyttä ja ahneilla ei ole taivaspaikkaa, sillä lopunaikana ihmiset ovat rahanahneita, itserakkaita jne. Jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltavät Jumalan voiman, senkaltaista karta.
Lukekaa raamattuanne, miten meitä kehoitetaan auttamaan köyhiä ja lainaamaan toivomatta koskaa saavamme takaisin, mitä olemme vaikka rahaa antaneet. Herran on hopeat kullatkin, kaikille siunaukseksi. näin sanoo lauluntekijä. - kevarin konna
Golgatalle saavuin kirjoitti:
Kun kuljettaa nälkäisille vanhaa maakuopassa tms pilaantunutta leipää ja lihaa ja sitten ovatkin sairaina vanhasta ruoasta.
Sopisi terveystarkastajan liikkua katsomassa, missä Äiti Teresa säilyttää niitä jaettavia ruokia.
Leivät ei kelvanneet meidän hummalle, vaikka lauloin Hummani hei, hummani hei.
Lihatavaroita, kun valintatalo jakaa, mikä olisi vietävä kaatikselle, niin paskaa olen saanut ja monet muut, jotka eivät vielä ole suorasääsisten joukossa.
Eihän tämä ole mitään köyhien auttamista, että kaatismoskat kuskataan eläville ihmisille.
Varmasti joku on saanut tarpeekseen, sillä Herra on hyvä, kylä köyhille ja antaa vain parasta.
Niinhän sitä kehoitetaan antamaan almuja ja sadon parhaista Herralle, kun tekee Herralle, mutta kenelle Herralle, onkin vähän eri juttu.
Jumala vihaa vääryyttä ja ahneilla ei ole taivaspaikkaa, sillä lopunaikana ihmiset ovat rahanahneita, itserakkaita jne. Jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltavät Jumalan voiman, senkaltaista karta.
Lukekaa raamattuanne, miten meitä kehoitetaan auttamaan köyhiä ja lainaamaan toivomatta koskaa saavamme takaisin, mitä olemme vaikka rahaa antaneet. Herran on hopeat kullatkin, kaikille siunaukseksi. näin sanoo lauluntekijä.vanha mummo yrittää vaa myrkyttää porukkaa!! näitä on nyt liikkeellä. ja tommonen vanha ooppelinpaska joutaaki jo romikselle, jos ei mummu sitä ite oo hiffannu!
- hmsk
kevarin konna kirjoitti:
vanha mummo yrittää vaa myrkyttää porukkaa!! näitä on nyt liikkeellä. ja tommonen vanha ooppelinpaska joutaaki jo romikselle, jos ei mummu sitä ite oo hiffannu!
HULLUT KAIKKI YHTYKÄÄ!!!!!!!!!!!!!
- töppönen jalkaan
hmsk kirjoitti:
HULLUT KAIKKI YHTYKÄÄ!!!!!!!!!!!!!
Luojan suurta kunniaa
- Raacceli *****
töppönen jalkaan kirjoitti:
Luojan suurta kunniaa
Ei se, joka kerjää ihmisiltä ole Jumalan asialla.
On meitä opetettu pyytämään taivaalliselta Isältä, eikä ennakkoon kerjäten ihmisiltä.
Voi, voi ja voi - aammen
Raacceli ***** kirjoitti:
Ei se, joka kerjää ihmisiltä ole Jumalan asialla.
On meitä opetettu pyytämään taivaalliselta Isältä, eikä ennakkoon kerjäten ihmisiltä.
Voi, voi ja voiJos olet olemassa -edes hitunen järkeä hulluillesi
- pakkasukkonen
aammen kirjoitti:
Jos olet olemassa -edes hitunen järkeä hulluillesi
Pitää hulluistansa huolen. Hallelujaahh
- Jonoihminen
Ei varmasti ole varastettu ,SIINÄKIN JOKU TEMPPU OLLUT , Koljonen varastaa , vähävaraisilta .
Minne on kadonnut kaikki lahjoituksena saadut , vaatteet , huonekalut , lelut , y.m.s.
Kaikki hävinnyt johonkin , kirppareilla näkynyt , lahjoittajien lahjoituksia , Koljonen myynyt omaksi hyödykseen , voitot käärinyt omaan taskuun , ei ole tilittänyt mitään , ei selvityksiä minne esim.rahalahjoitukset mennyt.
Nyt varastaa Lähimmäisen työ ry:n nimissä .
KYSELKÄÄ LAHJOITTAJAT , MINNE LAHJOITUKSENNE OVAT MENNEET .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522