Missä on varastettu auto?

Stefan Holmström

Törkeyden huppu: köyhien auttajan Ritva Koljosen auto on varastettu Hansatieltä Kevätkummussa. Nyt hän ei pääse jakamaan ruokaa Porvoossa.

Oletko nähnyt auton jossain? Lisää tieota autosta, kunhan saadaan niitä.

Tässä Borgåbladetin nettiuutinen: http://www.bbl.fi/artikel/3926/

Ja tässä Uusimaan juttua Koljosesta, ellet tunne häntä:

http://www.uusimaa.fi/Uutiset/Arkisto/2009/09/20/Ritva-Koljonen-on-Kevatkummun-Aiti-Teresa

"Ritva Koljonen on Kevätkummun Äiti Teresa
Ritva Koljonen ja hänen miehensä Kari ovat jo vuosien ajan osoittaneet lähimmäisen rakkauttaan Kevätkummussa, Gammelbackassa sekä muuallakin Porvoon seudulla."

24

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkgf xxxx3

      Auto on punainen Opel Kadett vm. 1986.

      • 5

        lohentiellä kuskin ovi lommolla kilvestä en tiedä tuli vain mieleen kun teen aamusin lumitöitä siellä päin ja näin samanlaisen auton toivottavasti löytyy auto


      • romuroopeko

        Miten vitusssa tuommonen vanha romu on saatu pakkasella käymään ??En usko että on viety....


      • ettänäinporvoossa

    • eesti eesti kaipaan

      sen virosta löytää sanoo jo vanha sananlaskukin.

      • sanon minä.

        Älä virolaisia syytä. niitten osuus ei ole kun jotain 85%. Kyllä tässä on porvoon nuoret kyseessä.


    • trghsrth

      ...oli ajettu vissiin samaan paikkaan ku mistä oli "lainattukin"...

      • KansObelisti

        Miksei romu lähtis pakkasellakin? Kun akku on kunnos ja sytytys on kohdallaan niin kyllä ne kaikki vanhatkin lähtee :-) Jos ei starttaa, niin on vika ratin ja istuimen välissä, tavalla tai toisella.


      • HERRA ON HYVÄ
        KansObelisti kirjoitti:

        Miksei romu lähtis pakkasellakin? Kun akku on kunnos ja sytytys on kohdallaan niin kyllä ne kaikki vanhatkin lähtee :-) Jos ei starttaa, niin on vika ratin ja istuimen välissä, tavalla tai toisella.

        Eipä taida olla puhtaita jauhoja pussissa, kaikkihan sen huomaa.


    • nälkäiset on aina

      vaan laukku ja kengät ja sauva, ehkä. Se on oikean Äiti Teresan merkki, sillä oli varmasti raamatun sana
      eväslaukussa, eikä vanhaa leipää.
      Nälkäiset ovat aina keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole, sanoo Raamatun jakeet. LUKEKAA ITSE

      • 9080

        porukkaa täällä porvoossa! Pitäkää vaan ihmiset tavaroistanne huoli, nää vähä-älyiset, kademieliset, persaukiset vandaalit ryöväävät kaiken. Kun eivät idiootit töitä saa, niin kirjoittelevat paskaa palstoilla päivät pitkät.

        TSEMPPIÄ KUNNON IHMISILLE!


      • Pietarin saalis
        9080 kirjoitti:

        porukkaa täällä porvoossa! Pitäkää vaan ihmiset tavaroistanne huoli, nää vähä-älyiset, kademieliset, persaukiset vandaalit ryöväävät kaiken. Kun eivät idiootit töitä saa, niin kirjoittelevat paskaa palstoilla päivät pitkät.

        TSEMPPIÄ KUNNON IHMISILLE!

        Ei ole yhden yhtäkään, joka tekee oikein.
        Kaikkea sattuu kaikille, niin papeille, kuin profeetoillekin.


      • Obewlisti
        Pietarin saalis kirjoitti:

        Ei ole yhden yhtäkään, joka tekee oikein.
        Kaikkea sattuu kaikille, niin papeille, kuin profeetoillekin.

        "Eipä oikealla Äiti Teresalla ollut autoja"
        Mutta kyllä sillä oli helkkarin paljon hyötyä autoista, laivoista ja lentokoneista joilla tuotiin apua Intiaan.
        Ja autolla se Ritva Koljonenkin saa enemmän aikaan.

        Tämä on sitten jo tosi mauton väite:
        "Eipä taida olla puhtaita jauhoja pussissa, kaikkihan sen huomaa."
        Ja millä tavalla? Eli rikkoiko ne auton ihan itse??


      • Örkkierkki
        Pietarin saalis kirjoitti:

        Ei ole yhden yhtäkään, joka tekee oikein.
        Kaikkea sattuu kaikille, niin papeille, kuin profeetoillekin.

        ei merkitse samaa kuin täydellinen ihminen. Sellaista ei ole, kunnollisia ihmisiä kyllä.


      • Obelisti
        Örkkierkki kirjoitti:

        ei merkitse samaa kuin täydellinen ihminen. Sellaista ei ole, kunnollisia ihmisiä kyllä.

        Mistä löysit sanan "täydellinen"?
        Ei täällä kukaan sellaisista oo puhunut ennen sua.


      • idiootti:)
        Obelisti kirjoitti:

        Mistä löysit sanan "täydellinen"?
        Ei täällä kukaan sellaisista oo puhunut ennen sua.

        En löytänyt mistään. Se on ihan vaan suomea. Jos on noin vaikeata, niin ei auta rautalangasta vääntäminen.


      • Golgatalle saavuin
        Örkkierkki kirjoitti:

        ei merkitse samaa kuin täydellinen ihminen. Sellaista ei ole, kunnollisia ihmisiä kyllä.

        Kun kuljettaa nälkäisille vanhaa maakuopassa tms pilaantunutta leipää ja lihaa ja sitten ovatkin sairaina vanhasta ruoasta.
        Sopisi terveystarkastajan liikkua katsomassa, missä Äiti Teresa säilyttää niitä jaettavia ruokia.
        Leivät ei kelvanneet meidän hummalle, vaikka lauloin Hummani hei, hummani hei.
        Lihatavaroita, kun valintatalo jakaa, mikä olisi vietävä kaatikselle, niin paskaa olen saanut ja monet muut, jotka eivät vielä ole suorasääsisten joukossa.
        Eihän tämä ole mitään köyhien auttamista, että kaatismoskat kuskataan eläville ihmisille.

        Varmasti joku on saanut tarpeekseen, sillä Herra on hyvä, kylä köyhille ja antaa vain parasta.
        Niinhän sitä kehoitetaan antamaan almuja ja sadon parhaista Herralle, kun tekee Herralle, mutta kenelle Herralle, onkin vähän eri juttu.

        Jumala vihaa vääryyttä ja ahneilla ei ole taivaspaikkaa, sillä lopunaikana ihmiset ovat rahanahneita, itserakkaita jne. Jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltavät Jumalan voiman, senkaltaista karta.

        Lukekaa raamattuanne, miten meitä kehoitetaan auttamaan köyhiä ja lainaamaan toivomatta koskaa saavamme takaisin, mitä olemme vaikka rahaa antaneet. Herran on hopeat kullatkin, kaikille siunaukseksi. näin sanoo lauluntekijä.


      • kevarin konna
        Golgatalle saavuin kirjoitti:

        Kun kuljettaa nälkäisille vanhaa maakuopassa tms pilaantunutta leipää ja lihaa ja sitten ovatkin sairaina vanhasta ruoasta.
        Sopisi terveystarkastajan liikkua katsomassa, missä Äiti Teresa säilyttää niitä jaettavia ruokia.
        Leivät ei kelvanneet meidän hummalle, vaikka lauloin Hummani hei, hummani hei.
        Lihatavaroita, kun valintatalo jakaa, mikä olisi vietävä kaatikselle, niin paskaa olen saanut ja monet muut, jotka eivät vielä ole suorasääsisten joukossa.
        Eihän tämä ole mitään köyhien auttamista, että kaatismoskat kuskataan eläville ihmisille.

        Varmasti joku on saanut tarpeekseen, sillä Herra on hyvä, kylä köyhille ja antaa vain parasta.
        Niinhän sitä kehoitetaan antamaan almuja ja sadon parhaista Herralle, kun tekee Herralle, mutta kenelle Herralle, onkin vähän eri juttu.

        Jumala vihaa vääryyttä ja ahneilla ei ole taivaspaikkaa, sillä lopunaikana ihmiset ovat rahanahneita, itserakkaita jne. Jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltavät Jumalan voiman, senkaltaista karta.

        Lukekaa raamattuanne, miten meitä kehoitetaan auttamaan köyhiä ja lainaamaan toivomatta koskaa saavamme takaisin, mitä olemme vaikka rahaa antaneet. Herran on hopeat kullatkin, kaikille siunaukseksi. näin sanoo lauluntekijä.

        vanha mummo yrittää vaa myrkyttää porukkaa!! näitä on nyt liikkeellä. ja tommonen vanha ooppelinpaska joutaaki jo romikselle, jos ei mummu sitä ite oo hiffannu!


      • hmsk
        kevarin konna kirjoitti:

        vanha mummo yrittää vaa myrkyttää porukkaa!! näitä on nyt liikkeellä. ja tommonen vanha ooppelinpaska joutaaki jo romikselle, jos ei mummu sitä ite oo hiffannu!

        HULLUT KAIKKI YHTYKÄÄ!!!!!!!!!!!!!


      • töppönen jalkaan
        hmsk kirjoitti:

        HULLUT KAIKKI YHTYKÄÄ!!!!!!!!!!!!!

        Luojan suurta kunniaa


      • Raacceli *****
        töppönen jalkaan kirjoitti:

        Luojan suurta kunniaa

        Ei se, joka kerjää ihmisiltä ole Jumalan asialla.

        On meitä opetettu pyytämään taivaalliselta Isältä, eikä ennakkoon kerjäten ihmisiltä.

        Voi, voi ja voi


      • aammen
        Raacceli ***** kirjoitti:

        Ei se, joka kerjää ihmisiltä ole Jumalan asialla.

        On meitä opetettu pyytämään taivaalliselta Isältä, eikä ennakkoon kerjäten ihmisiltä.

        Voi, voi ja voi

        Jos olet olemassa -edes hitunen järkeä hulluillesi


      • pakkasukkonen
        aammen kirjoitti:

        Jos olet olemassa -edes hitunen järkeä hulluillesi

        Pitää hulluistansa huolen. Hallelujaahh


    • Jonoihminen

      Ei varmasti ole varastettu ,SIINÄKIN JOKU TEMPPU OLLUT , Koljonen varastaa , vähävaraisilta .
      Minne on kadonnut kaikki lahjoituksena saadut , vaatteet , huonekalut , lelut , y.m.s.
      Kaikki hävinnyt johonkin , kirppareilla näkynyt , lahjoittajien lahjoituksia , Koljonen myynyt omaksi hyödykseen , voitot käärinyt omaan taskuun , ei ole tilittänyt mitään , ei selvityksiä minne esim.rahalahjoitukset mennyt.
      Nyt varastaa Lähimmäisen työ ry:n nimissä .
      KYSELKÄÄ LAHJOITTAJAT , MINNE LAHJOITUKSENNE OVAT MENNEET .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe