Joulukuusijuoma auttaa

Olen kärsinyt 64 vuotta psorista. Kaikkea muuta olen kokeillut, mutta havupuu-uutetta kokeilin vasta syksyllä 08 ja kas! Se auttoi! Luontaislääkevastustajana pistin sitten loppiaisena 09 joulukuusen oksat 7 litran kattilaan, keitin n. tunnin ja lirutin kahvisuodattimen läpi pulloihin. Ja kas! se auttoi samalla tavoin kuin luontaistuotehuijareiden myymä uute! pakastin joulukuusesta kaksi kattilallista uutetta, joka kesti kevään lopuille. Ja uusi satsi sitten pihakuusen havuista kattilaan. Testasin uutetta useaan kertaan, epäilevä kun olin. Joulukuusiuuteen vaikutus oli minulle kiistaton. Kun lopetin, niin jo viikon parin päästä ilmestyi hilseily otsaan ja päänahkaan. Kun aloitin uudestaan, niin viikon parin päästä hilseily väheni huomattavasti. Keittelin taas loppiaisena 10 joulukuusiuutteen, jonka reseptin myös tyttäreni otti kokeiltavakseen. Tuloksia hänen kohdalta voinen kertoa jonkin ajan kuluttua. Siitä vaan joulukuusta keittelemään.

7

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santapaperijalka

      Näitä litkuja on vuosisatoja keitelty.Miksi porukka menee lääkärille jos tämä oikeasti auttaisi.Sinulla
      sattuu vain samaan aikaan menemään hyvä vaihe psorissa.Eräs selitti lesitiinin ihmeellisiä vaikutuksia psoriin.
      Niitäkin söin, ja join havupuu-uutejuomaa.Ei mitään vaikutusta.
      Oikeasti jos joku löytää avainlääkkeen psoriin, niin puskaradio pitää huolen että sellainen aine on nykyaikana
      muutamassa viikossa kiertänyt maailman ääriin.
      Ainoa mistä on minulle ollut keskivaikeaan Psoriasis Vulgaris ihottumaani ollut hyötyä on vähähiihydraattinen ruokavalio.
      95 % kutinasta on kadonnut.Kyllä on luksusta kun voi nukkua yön läpi ilman kutinaa.
      Mutta sekään ei ole poistanut psoria ehkä n.25 % vähentynyt.

      • sopuli*

        Ei tuossa mitään menetä jos moista kokeilisi. Kokeile ja ota yhteyttä tähän ketjuun, auttoi taihi sitten ei!


    • Psoria kasvoissa

      Katselin tuossa juuri naapurien pois heittämiä joulukuusia ja ajattelin, että niitä vosi hyödyntää monin tavoin. Ennen olen ottanut niitä pihaistutuksiksi ja tökaäänyt lumeen. Nehän kestävät kesän korvalle asti ulkona vihreinä.
      Mietin myös juuri tuota kertomaasi suun kautta nautintaa, mutta en tiedä, mistä kuuset ovat peräisin ja sitäpaitsi muutenkin olen ehkä kummajaisen maineessa ja ikkunoista näkee kuusiröykkiön, niin en ole (vielä) ottanut edes pihakoristeeksi, mutta sitä suosittelen, jos on paikka, mihin valeistuttaa. Tintit tykkää ihan yhtä lailla kuin juurineen kasvavistakin suojapuista.

      Käynpä metsässä pikku luontoretkellä! Hyvä, kun muistutit!

    • Valmis kokeilemaan

      Otin idean ja kävin pihakuusestani, joka on pihtakuusi, oksan, Pilkoin hiemaisen ja laitoin kylmään veteen kuumenemaan. Ai, ensin pesin suihkulla oksaa. En tuntia keittänyt vaan noin 10 minsaa. Mietin, onko myrkytön kuusilaji. Kai se on. (Marjakuusihan on tappavan myrkyllinen. Tuijakin eli sypressi on myrkyllinen.) Nämä sivumaininnat, kun ihmiset laittaa suuhunsa kaikkea nykyään.
      Kysyisin ensimmäiseltä keittäjältä, jäikö keittoastiasi reunaan kova pihkakerros? Itse en saa kattilan reunustasta oikein irtikään niin kiinni palanut pihka on.
      Ja siitä seuraava ihmettely. Onko pihkaisen veden nauttimiselle mitään rajoituksia, vai onko ihan ok. ja jäikö suurin osa siihen kattilan laitaan.
      Ihan hyvin voi juoda, on kuin yrttiteetä havunmakuista.

      • sattuma5

        Kyllä keittoastia on hankala pestä. Pihkainen reunus on tiukassa. Lisäksi kahvipannu, johon laskin suodattimen kautta uutetta, ei tahdo helposti puhdistua. Keitoksen maku menettelee kylmänä nautittuna. Pakastettujen puteleiden pohjalle tuppaa kertymään suodattamisesta huolimatta sakkaa, jonka viskaan aina viemäriin. Testaan vaikutuksen taas kerran. Nyt olen nautiskellut uutetta ja hilseily on hyvin kurissa. Lopetan nautiskelun ja seuraan palaako hilseily. Jos palaa, aloitan taas nautiskelut. Kunhan vain muistan, miin palaan asian tiimoilta tähän keskusteluun. Nautiskelen ainettani reilusti sen edullisuuden ansiosta. Päivittän menee puolisen litraa muutamina desin parin paukkuina.


      • Koe jatkuu!
        sattuma5 kirjoitti:

        Kyllä keittoastia on hankala pestä. Pihkainen reunus on tiukassa. Lisäksi kahvipannu, johon laskin suodattimen kautta uutetta, ei tahdo helposti puhdistua. Keitoksen maku menettelee kylmänä nautittuna. Pakastettujen puteleiden pohjalle tuppaa kertymään suodattamisesta huolimatta sakkaa, jonka viskaan aina viemäriin. Testaan vaikutuksen taas kerran. Nyt olen nautiskellut uutetta ja hilseily on hyvin kurissa. Lopetan nautiskelun ja seuraan palaako hilseily. Jos palaa, aloitan taas nautiskelut. Kunhan vain muistan, miin palaan asian tiimoilta tähän keskusteluun. Nautiskelen ainettani reilusti sen edullisuuden ansiosta. Päivittän menee puolisen litraa muutamina desin parin paukkuina.

        En malta sakkoja pois heittää. Lisäsin ne perusvoiteen joukkoon, mitä päivittäin käsiini laittelen pesun jälkeen (ja naamaan myös eikä haittoja).

        Juomassani ei näy olevan pihkaa. Kai se jäi kattilan laitaan. Enhän tehnyt kovin vahvaa juomaa.

        Olen myös noin kuukauden pidättynyt viljaruoasta, kun arvelin voivan kysymyksessä olla ihokeliakiakin.

        Jotain kai jossakin oli, sillä ensimmäisten lasillisten jälkeen miltei välittömästi, tuli vatsassani hiljaisuus.
        Kuukausimäärin oli mahdoton sekalainen meteli, ei tavallinen kurina, vaan kyin olisi kokoustettu vatsassani. Vinkuja ja muita ihme ääniä. On ollut hiljaista jo viikon verran. Iholäikkä on myös tullut sileämmäksi. Katsotaan nyt vielä tätäkin viljadieettiä jonkin aikaa. Vaikea vain keksiä, mitä söisi, kun ei leipääkään syö. Voileipä on niin helppo "nakki".


      • sopuli:)
        Koe jatkuu! kirjoitti:

        En malta sakkoja pois heittää. Lisäsin ne perusvoiteen joukkoon, mitä päivittäin käsiini laittelen pesun jälkeen (ja naamaan myös eikä haittoja).

        Juomassani ei näy olevan pihkaa. Kai se jäi kattilan laitaan. Enhän tehnyt kovin vahvaa juomaa.

        Olen myös noin kuukauden pidättynyt viljaruoasta, kun arvelin voivan kysymyksessä olla ihokeliakiakin.

        Jotain kai jossakin oli, sillä ensimmäisten lasillisten jälkeen miltei välittömästi, tuli vatsassani hiljaisuus.
        Kuukausimäärin oli mahdoton sekalainen meteli, ei tavallinen kurina, vaan kyin olisi kokoustettu vatsassani. Vinkuja ja muita ihme ääniä. On ollut hiljaista jo viikon verran. Iholäikkä on myös tullut sileämmäksi. Katsotaan nyt vielä tätäkin viljadieettiä jonkin aikaa. Vaikea vain keksiä, mitä söisi, kun ei leipääkään syö. Voileipä on niin helppo "nakki".

        Lopettelin viikko sitten liemen nautiskelun ja seurailen tuleeko hilse takaisin. Ei ole vielä pahemmin ilmaantunut. Odotellaan, onhan hilseestä jo yli 60 vuotta kärsitty. Saas nähdä palaileeko. Palailen asiaa tässä ketjussa jonkun viikon kuluttua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe