jatkuva piereskely

prrruuuutttt

Olen 20 v nainen ja ongelmakseni on tullut jatkuva piereskely. Varsinkin juuri ruokailun jälkeen, riippumatta mitä syön alkaa kauhea piereskely ja melkein aina kiire vessaan. Ulosteet on myös aina löysähköjä :D ja pierut JÄRKYN hajuisia. Laktoosi-intoleranssista kärsin ja oireet olivat pahempia nuorempana nykyään tuntuu että kestää tavallista maitoa pienissä määrin normaalisti vaikka käytän kyllä lähes aina hyla tuotteita. Yritän syödä terveellisesti ja monipuolisesti, mutta tuntuu että on yhdentekevää oireiden kannalta. Olen mielestäni myös laihtunut jonkin verran vaikka syön normaalisti ja monesti paremmin kuin ennen (170cm 55kg) liikun koirien kanssa päivittäin. Illalla iltapalan jälkeen pitkällään oireet pahenee ja melkeen tukehdun "pierujen öiden" vuoksi. Tästä on nyt tullut jokapäiväinen riesa vaikka mielestäni elämäntavat eivät ole muuttuneet tai ainakaan pahentuneet. Missä voi vika piillä?

8

3126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onpas kivaa

Sama ongelma mulla, aika tuore tosin (n. viikon ollut). En tiedä, mistä johtuu. Tänäänkin jo vaikutti hyvältä, mutta ruoan jälkeen alkoi taas tapahtua... Olisi tosiaan kiva kuulla, mitä tämä voisi olla. Muistelen kyllä, että minulla on joskus ennenkin ollut tätä ongelmaa, mutta se on sitten vain helpottanut, syystä tuntemattomasta. Voisikohan olla stressistä johtuvaa...?

• valelääkäri

Hei! Jos sinulla on sama ongelma, katso edelliselle lähettämääni vastausta, jos siitä olisi sinulle jotakin apua.

• mahavaiva

Hei!

minulla on sama juttu. Olen todennut,että saan syödä vain täysin kypsää ruokaa. Sokerit hajoavat 3 minuutissa ja eläinproteiinit 50 minuutissa joko keittämällä tai paistamalla uunissa folioon käärittynä ja paistinpannulla kannen alla. Sinä et saa syösä karkkeja,maitotuotteita,paitsi hapanmaitotuotteita, jotka ovat2-3 päivää viimeisen käyttöpäivän yli,tuoretta leipää etkä kanaa,sikaa etkä nautaa,vain riistalihaa. Jos sinulla on kysyttävää osoitteeni on [email protected]

• hajupommi

pierettää muaki nii perkeleesti!

• Anonyymi

Muakin pieretti viime viikolla. Pääsin vaivasta pierasemalla. Olen 54 vuotias paskiainen.

• Anonyymi

Hotkit syödessäsi ,eli siloin myös otat hapea,joka kuplii vatsassasi.Itse en aihe jos oikeasti olisi.tälät en kysyisi.Soitaisin ajan terveyden hoitajalle .Selvitäisin hänen kanssa asian .Tai nevoa kysyisin apteeksin henkilökunnalta.Itseläni ruis ,maitotaloustuoteet ja kaura aiheutaa vastaava .Kuin rahka.

• Anonyymi

Apteekissa on lääkettä joka ottaa ilmakuplat pois kerrot farmaseuteille vaivasi niin hän kertoo mikä lääke auttaa.
      Jotainhan on silloin vialla jos ilman tulo on yhtämittaista tapahtumaa.

• Anonyymi

Piereminen on mukava ja halpa harrastus. Kaikki mukaan pieremään!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      65
      2916
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      52
      2220
    3. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      22
      1913
    4. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      384
      1435
    5. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      66
      1343
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      30
      1319
    7. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      56
      1099
    8. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      1079
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      47
      963
    10. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      71
      963
    Aihe