Olen 20 v nainen ja ongelmakseni on tullut jatkuva piereskely. Varsinkin juuri ruokailun jälkeen, riippumatta mitä syön alkaa kauhea piereskely ja melkein aina kiire vessaan. Ulosteet on myös aina löysähköjä :D ja pierut JÄRKYN hajuisia. Laktoosi-intoleranssista kärsin ja oireet olivat pahempia nuorempana nykyään tuntuu että kestää tavallista maitoa pienissä määrin normaalisti vaikka käytän kyllä lähes aina hyla tuotteita. Yritän syödä terveellisesti ja monipuolisesti, mutta tuntuu että on yhdentekevää oireiden kannalta. Olen mielestäni myös laihtunut jonkin verran vaikka syön normaalisti ja monesti paremmin kuin ennen (170cm 55kg) liikun koirien kanssa päivittäin. Illalla iltapalan jälkeen pitkällään oireet pahenee ja melkeen tukehdun "pierujen öiden" vuoksi. Tästä on nyt tullut jokapäiväinen riesa vaikka mielestäni elämäntavat eivät ole muuttuneet tai ainakaan pahentuneet. Missä voi vika piillä?
jatkuva piereskely
8
3028
Vastaukset
- onpas kivaa
Sama ongelma mulla, aika tuore tosin (n. viikon ollut). En tiedä, mistä johtuu. Tänäänkin jo vaikutti hyvältä, mutta ruoan jälkeen alkoi taas tapahtua... Olisi tosiaan kiva kuulla, mitä tämä voisi olla. Muistelen kyllä, että minulla on joskus ennenkin ollut tätä ongelmaa, mutta se on sitten vain helpottanut, syystä tuntemattomasta. Voisikohan olla stressistä johtuvaa...?
- valelääkäri
Hei! Jos sinulla on sama ongelma, katso edelliselle lähettämääni vastausta, jos siitä olisi sinulle jotakin apua.
- mahavaiva
Hei!
minulla on sama juttu. Olen todennut,että saan syödä vain täysin kypsää ruokaa. Sokerit hajoavat 3 minuutissa ja eläinproteiinit 50 minuutissa joko keittämällä tai paistamalla uunissa folioon käärittynä ja paistinpannulla kannen alla. Sinä et saa syösä karkkeja,maitotuotteita,paitsi hapanmaitotuotteita, jotka ovat2-3 päivää viimeisen käyttöpäivän yli,tuoretta leipää etkä kanaa,sikaa etkä nautaa,vain riistalihaa. Jos sinulla on kysyttävää osoitteeni on [email protected] - hajupommi
pierettää muaki nii perkeleesti!
- Anonyymi
Muakin pieretti viime viikolla. Pääsin vaivasta pierasemalla. Olen 54 vuotias paskiainen.
- Anonyymi
Hotkit syödessäsi ,eli siloin myös otat hapea,joka kuplii vatsassasi.Itse en aihe jos oikeasti olisi.tälät en kysyisi.Soitaisin ajan terveyden hoitajalle .Selvitäisin hänen kanssa asian .Tai nevoa kysyisin apteeksin henkilökunnalta.Itseläni ruis ,maitotaloustuoteet ja kaura aiheutaa vastaava .Kuin rahka.
- Anonyymi
Apteekissa on lääkettä joka ottaa ilmakuplat pois kerrot farmaseuteille vaivasi niin hän kertoo mikä lääke auttaa.
Jotainhan on silloin vialla jos ilman tulo on yhtämittaista tapahtumaa. - Anonyymi
Piereminen on mukava ja halpa harrastus. Kaikki mukaan pieremään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2421456Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1771203Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ80990Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲116965Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775