Olen 20 v nainen ja ongelmakseni on tullut jatkuva piereskely. Varsinkin juuri ruokailun jälkeen, riippumatta mitä syön alkaa kauhea piereskely ja melkein aina kiire vessaan. Ulosteet on myös aina löysähköjä :D ja pierut JÄRKYN hajuisia. Laktoosi-intoleranssista kärsin ja oireet olivat pahempia nuorempana nykyään tuntuu että kestää tavallista maitoa pienissä määrin normaalisti vaikka käytän kyllä lähes aina hyla tuotteita. Yritän syödä terveellisesti ja monipuolisesti, mutta tuntuu että on yhdentekevää oireiden kannalta. Olen mielestäni myös laihtunut jonkin verran vaikka syön normaalisti ja monesti paremmin kuin ennen (170cm 55kg) liikun koirien kanssa päivittäin. Illalla iltapalan jälkeen pitkällään oireet pahenee ja melkeen tukehdun "pierujen öiden" vuoksi. Tästä on nyt tullut jokapäiväinen riesa vaikka mielestäni elämäntavat eivät ole muuttuneet tai ainakaan pahentuneet. Missä voi vika piillä?
jatkuva piereskely
8
2905
Vastaukset
- onpas kivaa
Sama ongelma mulla, aika tuore tosin (n. viikon ollut). En tiedä, mistä johtuu. Tänäänkin jo vaikutti hyvältä, mutta ruoan jälkeen alkoi taas tapahtua... Olisi tosiaan kiva kuulla, mitä tämä voisi olla. Muistelen kyllä, että minulla on joskus ennenkin ollut tätä ongelmaa, mutta se on sitten vain helpottanut, syystä tuntemattomasta. Voisikohan olla stressistä johtuvaa...?
- valelääkäri
Hei! Jos sinulla on sama ongelma, katso edelliselle lähettämääni vastausta, jos siitä olisi sinulle jotakin apua.
- mahavaiva
Hei!
minulla on sama juttu. Olen todennut,että saan syödä vain täysin kypsää ruokaa. Sokerit hajoavat 3 minuutissa ja eläinproteiinit 50 minuutissa joko keittämällä tai paistamalla uunissa folioon käärittynä ja paistinpannulla kannen alla. Sinä et saa syösä karkkeja,maitotuotteita,paitsi hapanmaitotuotteita, jotka ovat2-3 päivää viimeisen käyttöpäivän yli,tuoretta leipää etkä kanaa,sikaa etkä nautaa,vain riistalihaa. Jos sinulla on kysyttävää osoitteeni on [email protected] - hajupommi
pierettää muaki nii perkeleesti!
- Anonyymi
Muakin pieretti viime viikolla. Pääsin vaivasta pierasemalla. Olen 54 vuotias paskiainen.
- Anonyymi
Hotkit syödessäsi ,eli siloin myös otat hapea,joka kuplii vatsassasi.Itse en aihe jos oikeasti olisi.tälät en kysyisi.Soitaisin ajan terveyden hoitajalle .Selvitäisin hänen kanssa asian .Tai nevoa kysyisin apteeksin henkilökunnalta.Itseläni ruis ,maitotaloustuoteet ja kaura aiheutaa vastaava .Kuin rahka.
- Anonyymi
Apteekissa on lääkettä joka ottaa ilmakuplat pois kerrot farmaseuteille vaivasi niin hän kertoo mikä lääke auttaa.
Jotainhan on silloin vialla jos ilman tulo on yhtämittaista tapahtumaa. - Anonyymi
Piereminen on mukava ja halpa harrastus. Kaikki mukaan pieremään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009