jatkuva piereskely

prrruuuutttt

Olen 20 v nainen ja ongelmakseni on tullut jatkuva piereskely. Varsinkin juuri ruokailun jälkeen, riippumatta mitä syön alkaa kauhea piereskely ja melkein aina kiire vessaan. Ulosteet on myös aina löysähköjä :D ja pierut JÄRKYN hajuisia. Laktoosi-intoleranssista kärsin ja oireet olivat pahempia nuorempana nykyään tuntuu että kestää tavallista maitoa pienissä määrin normaalisti vaikka käytän kyllä lähes aina hyla tuotteita. Yritän syödä terveellisesti ja monipuolisesti, mutta tuntuu että on yhdentekevää oireiden kannalta. Olen mielestäni myös laihtunut jonkin verran vaikka syön normaalisti ja monesti paremmin kuin ennen (170cm 55kg) liikun koirien kanssa päivittäin. Illalla iltapalan jälkeen pitkällään oireet pahenee ja melkeen tukehdun "pierujen öiden" vuoksi. Tästä on nyt tullut jokapäiväinen riesa vaikka mielestäni elämäntavat eivät ole muuttuneet tai ainakaan pahentuneet. Missä voi vika piillä?

8

2713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onpas kivaa

      Sama ongelma mulla, aika tuore tosin (n. viikon ollut). En tiedä, mistä johtuu. Tänäänkin jo vaikutti hyvältä, mutta ruoan jälkeen alkoi taas tapahtua... Olisi tosiaan kiva kuulla, mitä tämä voisi olla. Muistelen kyllä, että minulla on joskus ennenkin ollut tätä ongelmaa, mutta se on sitten vain helpottanut, syystä tuntemattomasta. Voisikohan olla stressistä johtuvaa...?

      • valelääkäri

        Hei! Jos sinulla on sama ongelma, katso edelliselle lähettämääni vastausta, jos siitä olisi sinulle jotakin apua.


    • mahavaiva

      Hei!


      minulla on sama juttu. Olen todennut,että saan syödä vain täysin kypsää ruokaa. Sokerit hajoavat 3 minuutissa ja eläinproteiinit 50 minuutissa joko keittämällä tai paistamalla uunissa folioon käärittynä ja paistinpannulla kannen alla. Sinä et saa syösä karkkeja,maitotuotteita,paitsi hapanmaitotuotteita, jotka ovat2-3 päivää viimeisen käyttöpäivän yli,tuoretta leipää etkä kanaa,sikaa etkä nautaa,vain riistalihaa. Jos sinulla on kysyttävää osoitteeni on [email protected]

    • hajupommi

      pierettää muaki nii perkeleesti!

      • Anonyymi

        Muakin pieretti viime viikolla. Pääsin vaivasta pierasemalla. Olen 54 vuotias paskiainen.


    • Anonyymi

      Hotkit syödessäsi ,eli siloin myös otat hapea,joka kuplii vatsassasi.Itse en aihe jos oikeasti olisi.tälät en kysyisi.Soitaisin ajan terveyden hoitajalle .Selvitäisin hänen kanssa asian .Tai nevoa kysyisin apteeksin henkilökunnalta.Itseläni ruis ,maitotaloustuoteet ja kaura aiheutaa vastaava .Kuin rahka.

    • Anonyymi

      Apteekissa on lääkettä joka ottaa ilmakuplat pois kerrot farmaseuteille vaivasi niin hän kertoo mikä lääke auttaa.
      Jotainhan on silloin vialla jos ilman tulo on yhtämittaista tapahtumaa.

    • Anonyymi

      Piereminen on mukava ja halpa harrastus. Kaikki mukaan pieremään!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe