hajulukon irrotus ja puhdistus

miten irti

Amatööri-kysymys, mutta miten kylpyhuoneen lattiakaivon hajulukon saa irti. Lattiakaivossa on vinopinta ja siinä joku muovijuttu. Tämä kaiketikin on se hajulukko tai ainakin sen korkki. Se on pyöreä ja sen keskellä on kuutionmallinen nuppi. Yritin sitä jo kääntää molempiin suuntiin ja vetääkin, muttei se liiku yhtään. Jollain työkalullako se pitäisi irrota ja mitä sieltä käytännössä sen jälkeen löytyy. Asia on minulle aivan vieras, mutta se jokin minun pitäisi kuitenkin puhdistaa.

8

11098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite tein

saat sen muovimutterin irti, niin löydät viemärin. se lukko on se vinopinta ja lattiassa kiinni, sen voit pestä
      lopun hoitaa talkkari.

• kodin ihme

Kiitos! Nyt tajusin. Laitoin hanskan käteen ja tutkin sitä niin pitkältä kuin sormet ylitti. Vaikutti ainakin ihan puhtaalta, ettei kai mitään kaameaa tukosta siellä pitäisi olla. En kuitenkaan saanut sitä mutteria irti. Vika on varmaan minussa, kun en saanut viimeksi ostettua tiivistemehun korkkiakaan auki. Joku mies varmaan auttaa minua jossain vaiheessa.

• 56256
        kodin ihme kirjoitti:

Kiitos! Nyt tajusin. Laitoin hanskan käteen ja tutkin sitä niin pitkältä kuin sormet ylitti. Vaikutti ainakin ihan puhtaalta, ettei kai mitään kaameaa tukosta siellä pitäisi olla. En kuitenkaan saanut sitä mutteria irti. Vika on varmaan minussa, kun en saanut viimeksi ostettua tiivistemehun korkkiakaan auki. Joku mies varmaan auttaa minua jossain vaiheessa.

veitsen kärki kannen ja purkin väliin, ja väännä, kuuluu sihahdus, ja purkki aukeaa käsin.

• riittää

Nykyään on saatavissa lattiakaivoihin "suodattimia"
      On kätevä peli.

• jösses mikä haju

kaivosta hajulukon läpi viemäriin johtavan puhdistusreiän tulppa mureni palasiksi puhdistuksen yhteydessä. saako noita tulppia jostain alan liikkeestä mittojen mukaan vai miten toimia?

ei se noinkaan oikein hyvä ole kun p*skan hajua puhaltaa viemäristä kylppäriin.

muuten ei väliä, mutta kun vuokra kerrostalo kämppä, niin ei viitsi turhanpäiten koko hajulukko tsydeemiä uusia omasta rahapussista.

vai mitä talkkari asiasta sanois jos pyytäis sen hoitamaan asian? just luin että kerrostalo vuokralaisten ei kuulu availla omin päin hajulukkoa, ainoastaan päältä ottaa liat pois...

• > mitä talkkari asiasta sanois jos pyytäis sen hoitamaan asian?

Se varmaan keroisi, milloin ehtii tulla laittamaan uuden korkin. Ovat oikeastaan kulutustavaraa... :)

• lvi myyjä

kyllä niitä puhdistus tulppia saa lvi liikkeistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe