Täytän piakkoin 18-vuotta ja pidän synttärijuhlat kavereille. Tarvisin kuitenki apua niiden järjestämisessä! siispä auttakaa hyvät ihmiset!
Juhlatila on varattuna. Siitä ei ole huolta.. mutta kaikki muu sitten.
Juhliin on tulossa noin 20 henk.
Onko tarjoiluehdotuksia?
Mitä ohjelmaa keksisi? Olis kiva saada joku esiintyjä, mutta nekin niin kalliita..
Kertokaa omia kokemuksia juhlistanne/juhlista joissa olette olleet. Kaikki vinkit tarpeen!! :)
18-vuotissynttärit ! auttakaa!
2
556
Vastaukset
- Ahyla
Oletko kysellyt esiintyjiä oman kotipaikkasi kellaribändeistä, musiikkopistoista tmv. Jotkut tykkäävät saada esiintymiskokemusta ja vaikka taso ei olisi huippua, niin se voi silti olla muuten hauskaa. Kustannuksia voi sopia tyyliin ruokaa ja vähän rahnaa.
Jos vastaat itse tarjoilusta tee mahdollisimman yksinkertaista ja etukäteen, jolloin voit kantaa sapuskat suoraan tarjolle. Ja millaisesta ruuasta sinä ja kaverisi pidätte? Oletteko vegaaneja vai verisen lihan ystäviä? Mitä lyhyempi menu, sen parempaa eli tuulesta temmatuna vaikkapa kahta lajia suolaista piirakkaa ja tukeva salaatti sekä kakku tai pikkuleivoksia. Pääasia, että ne ovat helpot syödä ja pysyvät murentumatta sormissa/haarukassa.
Mitä pitemmät juhlat kannattaa varata myöhäisempää iltanaposteltavaa, johon riittää perunalastut sunmuut valmiina kaupasta saatavat. Sinulla tuskin on aikaa ja halua häärätä keittiössä ruokien kanssa, joten sovi tarjoiluavusta jonkun kaverisikin kanssa.- tyttö pulassa
Kiitos vinkeistä!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211807Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2661524- 681409
- 751372
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893