Turhaa Turhempi Yle!!!!

Pieni-Ihmeinen

Mä makselen kiltist oman tv-lupamaksuni ja katon yleä noin 2h viikossa ja oon 28v nuori aikuinen....
Yle saa rahaa noi 400 miltsii ecuu vuodes ja silti tuottaa tappioo ??? Mitä hittoa ne tekee meijen veron maksajie rahoille :///

Mun mielest niillä on turhan monta kanavaa ja turhan monta työntekijää :////

Tv:n puolella riittäs yks hiton tv kanava iha hyvin ja alkas sit rakentaa sen pohjalle ja sillä siisti nii vähentys kulut kummastee :)))

joka paikas karsitaa kuluja näi laman alla mu miksei yle ees yritä ??? pistää vaa pientä ihmist ihmetytttää ku kattoo ku seuraava Tv-lupa maksu pamahtaa posti luukust alas :////

3

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AimoSurakka

      Se lama on jo.
      No, asiaan. Ylestä lähtee parin vuoden sisään 300 työntekijää, mikä laskee työntekijämäärän kai alle 3000 ihmiseen.

      Itse en varmaan katso varsinaisesti telkkaria tuota enempää viikossa. Lapset katsovat lastenohjelmia kuitenkin aika lailla, onhan ne taustalla siellä itsellekin mutta en laske sitä aktiiviseksi katseluksi.
      Kävin äskettäin digiboksin tallenteita läpi jos aikaa katsomiseen sattuisi olemaan. Huomasin että suurin osa ohjelmista on Yleltä tallennettuja. Teemalta muun muassa.
      Ei niiltä mainoskanavilta tule yhtään sen parempaa ohjelmaa. Nekin ohjelmat maksetaan tuotteiden hinnoissa, vaikkei sitä pysty suoraan näyttämäänkään.

      Mulle Ylellä on se arvo, että edes sieltä tulee kohtuullisen usein jotain katsottavaa. Lisäksi seuraan nykyisin ylen uutissivuja netissä, www.yle.fi/uutiset koska ne on kehittyneet edukseen aika äskettäin ja melko paljon.

      Löysin kaiken disinformaation keskeltä Ylen omat yhtiöstä kertovat sivut:

      http://www.yle.fi/kampanjat/avoinyle/

      • .

        Kyllä YLE lähtee,

        tulevaisuudessa menee kaikki kanavat kortille ja kenen kortteja ei osteta, ei pysy kauaa pystyssä,

        alle 5-vuoden aikana YLE-tv-veroluonteiset maksut poistuu, tulette näkemään.


      • 1000 ulos Ylestä!

        300 ei tunnu vielä missään, kun firmalla on tuhansia työntekijöitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe